loading...

نسکافه

دانلود آهنگ اي همسفر بي من نکن قصد سفر (اگه ميخواي بري برو…)

 

فروش ویژه کفش مردانه نایک مدل Running 

 

کفش مردانه نایک مدل Running، طراحی جديد و فوق العاده شيک از برند محبوب نایک. دارای کفی شياردار. ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44.
جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش نایک Running کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان 



دانلود آهنگ اي همسفر بي من نکن قصد سفر (اگه ميخواي بري برو…)
 


1 . دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…)
www.1018mp3.ir/?p=19126
‎24 سپتامبر 2012 ... دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) ..... دانلود آهنگ
کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود – من دوست دارم عاشقتم اینجوری ...

 


2 . دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) از ...
sadsong.ir/7100/دانلود-آهنگ-ای-همسفر-بی-من-نکن-قصد-سفر-ا/
‎دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , آهنگ , دانلود فیلم , دانلود سریال .... دانلود آهنگ ای همسفر
بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) ... برای دانلود آهنگ کلیک کنید ...

 


3 . اگه میخوای بری برو… - دانلود جدیدترین کلیپ ها و فیلم ها و موزیک ویدئو
down21.rozblog.com/post/150
‎18 ژانويه 2016 ... دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲ دانلود آهنگ از لينک
کمکي ,دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو ...

 


4 . ميخواي - فلوریدا - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
felorida94.rozblog.com/tag/ميخواي
‎دانلود آهنگ اي همسفر بي من نکن قصد سفر (اگه ميخواي بري برو…) از ليلا فروهر 1 .
دانلود آهنگ…,ميخواي,فلوریدا.

 


5 . هزار و یک آهنگ: دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای ...
www.101mp3.ir/2012/09/blog-post_4154.html
‎25 سپتامبر 2012 ... دانلود از لینک کمکی همسفر ای همسفر ای همسفر بی من مكن قصد سفر هر جا می خوای
بری برو اما منو با خودت ببر اما منو با خودت ببر ای همسفر ای همسفر

 


6 . متن آهنگ همسفر لیلا فروهر :: متن آهنگ
behseda.blog.ir/1394/.../متن%20آهنگ%20همسفر%20لیلا%20فروهر
‎ای همسفر ای همسفر بی من مکن قصد سفر هر جا می خوای بری برو اما منو با خودت ببر اما
منو با خودت ... دانلود آهنگ. (۸) .... متن آهنگ همسفر لیلا فروهر ... ای همسفرای همسفر بی ...

 


7 . هواشناسی لرستان غرب کشور - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
iranimag.ir/detail/2587264/article/4
‎من - فلوریدا - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز دانلود آهنگ ای همسفر بی من
نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) .... از مهستی دانلود آهنگ من تورو دوست دارم ...

 


8 . دانلود آهنگ,موزیک ویدیو - مطالب ابر عکس های نیوشا ضیغمی سر ...
skymusic2014.mihanblog.com/.../عکس%20های%20نیوشا%20ضیغمی%20سر%20لوکیشن%20فیلم...
‎26 نوامبر 2014 ... دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) ... دانلود آهنگ خوب
من به نام تو مینویسم قصه ای (ای قشنگ ترین بهانه) از لیلا فروهر ...

 


9 . دانلود آهنگ جدید - ahangbaraniran.rozblog.com - تنکیو
tenq.ir/p/f0f1826bd082e5bf66983ac604a601fb01
‎از لیلا فروهر - یکشنبه 03 مهر 1390 - 7:29 دانلود آهنگ ای دل بلایی دلبر. ... یکشنبه
03 مهر 1390 - 7:30 دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو.

 


10 . آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا
www.1seda.com/1389/01
‎15 آوريل 2010 ... دانلود اهنگ مادر از مارتیک. نوشته شده ... این چه گفته است که من خسته ترین باشم و تو
. غافل از ... آهنگ بی نظیر تو فکر یک سقفم از زنده یاد فرهاد ... براي شرم لطيف آینه ها

 



11 . بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمیجدید ترین مطلب
btab74.me-music.ir/
‎اگه اهل موسیقی هستید این آهنگ زیبا و شاد رو به شما پیشنهاد میکنم که دانلود .... آهنگ
دلنشین و غمگین و شنیدنی ناودون از خواننده ای خوش صدا ؛ سامان. پیشنهاد میکنم حتما
دانلود کنید. ♫♫ به من اگه نگاه نکنی منو اگه صدانکنی ... میخوام بگـم برو بمیر بی
خیال این عشق محال ..... آهنگی فوق احساسی وغمگین از محمد امین غلامیاری ؛ میری سفر .

 


12 . شهریور ۱۳۹۰ - ترانه های ماندگار - Blogfa
deltangtanha.blogfa.com/9006.aspx
‎من میخوام به خونه خدا برم اگه میخونه نرم کجا برم ... بشنو همسفر من ، با هم رهسپار راه
درديم با هم لحظه ها را گريه کرديم ... عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی
تو دنیام از هم از نپاشه. از من ... حق داری بری برو منكه جای تو نیستم .... بگه جونم نکن
گریه منم اینجام ، بزاردستا تو تو دستام .... مگه تـــو هـــم ای آســـمون یـــار ســـفر کرده
داری.

 


13 . یه تیکه از آهنگ مورد علاقتو بنویس... [بایگانی] - انجمن هواداران ...
www.perspolisfc.net/forum/archive/index.php/t-47988.html
‎سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس ... زااااار زدم من با
همه حال بدم روبه روت زانو زدم تا تورو از دست ندم . ... برو نمیخوام برگردی پیشم چون
خوب میدونم که کنارش خوبه حالت ..... اگه باشی یا نباشی برای من تکیهگاهی ..... ای که
بی تو خودم تک و تنها می بینم | هرجا که پا میذارم تو رو اونجا می بینم

 


14 . دانلود هزار و یک اهنگ - نمایش آرشیو ها - دنیای اینترنت - ایباس
it.ebas.ir/p/47ee17dada2acf0c67a58a3e9baeb08216
‎... دانلود آهنگ به نام اون کسی که میپرستی (منمو یه دل عاشق. ... و شادی من اسیرم (ندای
آسمانی) از لیلا فروهر دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو.

 


15 . دانلود آلبوم احسان خواجه امیری به نام سلام آخر / همراه متن
musicbambo.org/1393/12/دانلود-آلبوم-احسان-خواجه-امیری-به-نام-س/
‎6 مارس 2015 ... Ehsan Khajeh Amiri - Salame Akhar دانلود آلبوم فوق العاده زیبای ... سوپرایز
واقعی برای کسی که دوستش دارید ... شوق سفر نداشتی قصد گذر نذاشتی من ... بی تو
چه مونده با من جز یه صدای خسته ... همسفرم بودی خبر نداشتی ... امروز و فردا نکن ... فقط
میخوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم ... اگه دستم برسه به اسمون

 


16 . جملات عاشقانه - رمان-جملات زیبا-جملات غمگین-دانلود آهنگ - دل دریایی من ...
deledaryaie.blogfa.com/category/.../دانلود-و-متن-آهنگ-های-دل-دریایی-من
‎دل دریایی من - دانلود و متن آهنگ های دل دریایی من - جملات عاشقانه - رمان-جملات جملات ...
رفتی به هرچی خواستی نرسیدی ، متاسفم برات ای دل ساده .... نفس نمونده واسه ی من ،نرو
تو هم دیگه دلم رو نشکن. دلم جلو چشات داره میمیره .... نگام نکن .... می خوای بری از پیشم
دیگه عشق من ، بی همسفر. میری سفر ، دلواپسم واسه تو. دلواپسم واسه تو عشق من برو.

 


17 . یه تیکه از آهنگی که دوست داری رو بنویس.... - مجله گیزمیز
gizmiz.com/lyrics-that-you-like/
‎21 ژوئن 2013 ... اگه اون که کنارته تورو بیشتر از من میخواد،اگه با همون راحتی اگه باهات را میاد ... اگه ی
روز بری سفر .... و، شما برو دنبال پای سومت باش ، تو زندگیه مردمم دخالت نکن . .... به
همین سادگی رفتی / بی خداحافظ عزیزم / سهم تو شد روز تازه / سهم من .... همسفر از این
کامنت چه نتیجه ای از زندگی ایه من میگیری. .... آیا قصد ازدواج دارین؟

 


18 . عاشقانه ای برای تو
asheganebekhandim.blogfa.com/
‎عاشقانه ای برای تو - فقط برای دل خستم. ... میمیرم اگه حس کنم میره جای دیگه حواس تو
. دوست دارم تورو دوست دارم ... متن شعر آهنگ بیا برگرد. بیا برگرد نزار ... دیگه عشق
من. بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو ... گریه نکن آخه طاقت ندارمو میمیرمو. میخوام
تورو راحت برو عشق من. تورو خدا ..... دانلود آهنگ علی زیبایی (تکتا) به نام غریبه شو.

 


19 . هزار و یک آهنگ: ليست آهنگهاي لیلا فروهر - تاپ 3
top3download.ir/p/065a445926135132439399774ed5513109
‎۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه ليست آهنگهاي لیلا فروهر دانلود آهنگ مجنون به لیلا میرسه از لیلا
... از لیلا فروهر دانلود آهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو.

 


20 . پنج کیلومتر تا برزخ - داریوش اقبالی
salarnobakht.blogfa.com/cat-4.aspx
‎دلم می‌خواد گریه كنم برای قتل‌عام گـل ... تو اگه دوستم نداری اینجوری بد تا نكن ... ۱۹ـ
همسفر ۲۰ـ دل مرده ۲۱ـ دیونه ۲۲ـ داریوش و ابی((تمرین)) ۲۳ـ ای دل ... مترسک(( عروسک

 



21 . مجموعه ترانه های ناصر عبدالهی به همراه لینک دانلود - anaface
anaface.ir/مجموعه-ترانه-های-ناصر-عبدالهی-به-همراه/
‎7 مارس 2015 ... مجموعه ترانه های ناصر عبدالهی به همراه لینک دانلود ،من خودمم نه خاطره . منظره ام نه پنجره
من یه ... نه انعکاس هنجره میخوام سکوت کوچه رو . ... يارُم هُندِن از سفر ، مِه که اُمنينـِن خبر
» ... بيا بيا نکن تو ناز ، با گرمای بندر بساز ... ای نازنين يار ، هَمی حالا بُدُو » ... دل
اگه خونهء غم شد من اگه پریشونم ... من پُرِ حس نیازم تو نجیب و بی همتا

 


22 . شهریور ۱۳۹۲ - دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - Blogfa
www.ghamginha.blogfa.com/1392/06
‎21 سپتامبر 2013 ... دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - مرجع تخصصی آهنگ های غمگین ... اگه
نگاهم ماته سرده ، اگه وجودم غرقه درده / ... به فکر من نباش اصلا برو عشقم تو آزادی / ....
دلت میخواد دیگه بهت ، نگم که عاشقت شدم / ..... تو بی من بری من بی تو می میرم / آخه
شده بودی عزیز ترینم / ... با من بمون ای همسفر ، توو این غروب واپسین /.

 


23 . متن تمام ترانه های احسان خواجه امیری - فرشید آذر هوادار احسان خواجه امیری
farshidazar.persianblog.ir/post/12/
‎15 جولای 2012 ... آه ای خدا که اسم تو تنها دوای درده کی میشه ... باآتیش بازی نکن .... من بی تو تو شروع
آسمونی می دونستم نمی مونی چشم تو آخر دنیاس خودت اینو نمی دونی .... شوق سفر
نداشتی قصد گذر نذاشتی من با ... فقط میخوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم ...
بی همسفر بری نه. .... اگه فکر می کنی سردم ، برو رد شو ، تو آزادی (تو آزادی)

 


24 . مجموعه جملات عاشقانه زیبا - جملات عاشقانه
www.kolbe-eshghe-man.blogfa.com/cat-1.aspx
‎تكيه به شونه هام نكن من از تو افتاده ترم ما كه به هم نمي رسيم بسه ديگه بزاربرم .... اگر
گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزتميكردم اگر عشق بودم آهنگ دوست ... برو
زيباي عزيزم . ... زنده انديشان به زيبايي رسند/ آنقدر زيباست اين بي بازگشت/كز
برايش مي توان از جان گذشت ... مي دوني چرا وقتي ميخواي بري تو رويا چشماتو ميبندي
؟

 


25 . Just-Download - آکورد های گیتار
just-download.blogfa.com/cat-20.aspx?p=3
‎Just-Download - آکورد های گیتار - دانلود : موزیک ، عکس ، قالب ، ابزار وب و . ... آهنگ
دلتنگی (فرزاد فرزین) ... دیوونه نکن به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز نگو بی
خبری نگو نیمدونی دلم پر از ... منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم تو یه فرشته
ای و من اگه فقط یه آدمم .... نفرین نمی کنم تورو هرجا می خوای بری برو ..... همسفر تنها
نرو .

 


26 . «مصطفی» برای برادرش «مرتضی پاشایی» خواند | موسیقی ایرانیان
musiceiranian.ir/65514-mostafa-pashaei.html
‎25 دسامبر 2014 ... مصطفی پاشایی: هرگز قصد سو استفاده از نام برادرم را ندارم«مصطفی» برای ... من می
توانم صریح و بی پرده سوالی را مطرح کنم؟ ... این تک آهنگ را از «موسیقی ایرانیان»
آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود .... اگه یه مقدار احساسی که مرتضی تو صداش
داشت رو به صدای برادرش .... بی همسفر , میری سفر , دلواپسم واسه تو

 


27 . مرتضی پاشایی - Iranian Guitar Chords
acordroozguitar.persianblog.ir/tag/مرتضی_پاشایی
‎وما قصد داریم روز به روز سطح کیفی وبلاگ را بالا ببریم واین نظرات شما عزیزان
است که موجبات ... نباشی من هیچ حسی به روزِ برفی ندارم نمیخوام ، بباره .... گریه نکن
آخه طاقت ندارمو ... میمیرمو میخوام تو رو راحت برو عشق من .... آکورد آهنگ ستایش از
مرتضی پاشایی ... میخوای بری از پیشم دیگه عشق من بی همسفر میری سفر دلواپسم
واسه تو

 


28 . نمیگیره هیچکسی جاتو,از ما....
suspicious.blogfa.com/
‎آنها فقط عادت کرده اند , جمله ای میگوید برای ماندنت , برای تکرار کردن آن خاطرات
شیرین ... بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو. دلواپسم واسه تو عشق من برو. تنها
برو ... من عاشقم.. راحت برو عشقه من!.. گریه نکن آخه طاقت ندارمو.. میمیرمو.. میخوام تورو.
... حمید جون، تو یکی از دوتا داداشیای من بودی و هستی، اینو بارها بهت گفتم، اگه کسی
...

 


29 . متن تمام آهنگ های آلبوم یکی هست از مرتضی پاشایی - دانلود آهنگ جدید
nicmusic.org/1393/.../متن-تمام-آهنگ-های-آلبوم-یکی-هست-از-مرتضی/
‎دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , دانلود موزیک ویدیو جدید. خوش آمدید - امروز ... می میرم
اگه حس کنم میره جای دیگه ای حواس تو دوست دارم تو رو ... می خوای بری از پیشم دیگه
عشق من بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو دلواپسم واسه ... برو و فکر منم نکن
تنهایی رو بلدم ... دارم می بازمت ای داد بیداد .... دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام از قصد
میری ...

 


30 . شعر - شب عــــاشقان بی دل
shabeasheghanbidel.persianblog.ir/tag/شعر
‎متن آهنگ علی عبدالمالکی بی جهت نیست ... ببین بی جهت نیست که من بی قرارم دیگه
بیشتر از این تحمل ندارم ... ببین بی جهت نیست که چشم انتظارم آخه من که جز تو

 



31 . ترانه های ماندگار فارسی - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic5.ir/thread-39-post-11611.html
‎22 ژوئن 2011 ... ای شوق مستی من از تو با من تنها تو بمان ... اينجوري بد تا نكن ... توبیا که بی تو آه
سردم که بی تو موج دردم درمان تویی .... لینک دانلود .... چون همسفر عشق شدی مرد سفر
باش ، مرد سفر باش ... یکی از زیباترین آهنگهای قدیمی فارسی که زود به زود برای
شنیدنش دلتنگ میشم یکی از آهنگ های ..... تو اَسير غمي برو اينجا نمون من ...

 


32 . اشعاری از ته دل
www.azizedelamehsan.blogfa.com/
‎شاید نمی دانی، ولی ، از خود خلاصم کرده ای ... واسه اثبات يه تيكه از يه آهنگ يساري ...
شیرینی هندوانه ی لب هایت را از من و یلدا دریغ نکن. چون بی تابیه خورشید برای دیدن
صبح دوستت دارم. .... 31- پريدن كار دل است و قدم زندن كار عقل، اگر لذت جهان خواهي با
دل همسفر شو و اگر مقصد خواهي ... جايي برو كه دوست داري چيزي باش كه ميخواي باشي.

 


33 . دلهای سنگ صبور
s8204.blogfa.com/
‎سهم تو از منو دل ، دلم ولی بی من بود. سهم من از تو ... + نوشته شده در جمعه سیزدهم اسفند
1389ساعت 4:26 قبل از ظهر توسط دلهای بی سنگ صبور | 8 نظر ... کجا رفتی بدون من
، کجا تنها سفر کردی ... تو رسیدی به عزیزت ، این منم بی همسفر شد. ... آهنگ خونه بخت
از محمد هاشمی(دانلود از بخش موزیک سنتر) .... اگه ميخواي بري برو پشت سر و نگاه نكن.

 


34 . اردیبهشت ۱۳۸۸ - پرستو بگو کجائی؟بگو شماره ی جدیدت چنده؟ - Blogfa
www.radikalpf-melody.blogfa.com/8802.aspx
‎به من نگاه نکن حرز نگاهت دیگه من نمیدم جا و پناهت. کجا میری بی صروصدا بی چشم رو
ای بی حیا. میری با کی ... نذار ای بی وفا. تو که همش با من بودی حالا میخوای بری کجا
... برو..... دیگه دست ازسر من بردار. برو.....شدم از هر چی عشق بیزار. برو.......................
+ ... اگه دلت همین حال بشکنه. بهتر از آواره .... الهی بری سفر بی همسفر،. نازل بشه به ...

 


35 . مهران داودی - ترانه
mehran-davoudi.blogfa.com/category/10/ترانه
‎روح ا (1) دانلود آهنگ (1) ملی (1) ... یه جوری به چشمات وابسته ام،که نزدیکِ قلبم به تو،
تا به من ... برچسب‌ها: ترانه هاي جديد, براي خوانندگان, فروش شعر, مهران داودي, خرید
تکست ... برو يك لحظه به من فكر نكن ،فكر اينو كه دلم تنگ بشه ... واسه لحظه ای
بودنت پیش من ، تو حتی بخوای از خودم می زنم .... اگــه حـتـي بـگـي مــي رم دلـت شـوق
سـفـر داره.

 


36 . عاشقانه - خلوت من - تنها
tanhaa.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎تو یکبار برای همیشه "نه" می‌‌گویی ، اما من میان هزار و یکشب "آ‌ری" به ادامه تنها ماندنم
می‌‌اندیشم ! (بهرنگ قاسمی) ... من نمیدونم کجا باید برم بغض این فاصله هارو وا نکن.

 


37 . یوز - آخرین مطالب موزیک دانلود اهنگ جدید مجید
yooz.ir/blogs/?...موزیک%20دانلود%20اهنگ%20جدید%20مجید
‎دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد هاکان به نام قبول نهایی Download New
Song By ... دانلود اهنگ ای همسفر بی من نکن قصد سفر (اگه میخوای بری برو…) از لیلا
...

 


38 . دانلود ومتن ترانه ها - . دلــــبـرانه
nashereakband.blogfa.com/category/16
‎دلبرانه - دانلود ومتن ترانه ها - جـهـان بـی عـشـق چـیـزی نـیـسـت جـز تـکـرار یـک
تـکـرار - دلبرانه. ... من بی تو آواره میشم تو کوچه های خاطره ... هر جا میخوای بری برو اما
بزار باهات بیام. اگه بری ترانه هام کهنه و تکراری میشند ... خواستم بگم ترکم نکن،
پیشم بمون ای نازنین ... گاه من خوبه مثل تن تو باتو همسفر شدن ... آخر شعر سفر آخر
عمر منه

 


39 . متن ترانه های استاد سیاوش قمیشی - پرشین بلاگ
ghomayshiblog.persianblog.ir/page/2
‎یه چیزی: آهنگ ساز و خواننده ی تمام اشعار زیر سیاوش قمیشی است. نام کل آلبوم ...
ﻏﺮوب ﺗﺎ ﻃﻠﻮع. روزﻫﺎی ﺑﻲ ﺧﺎﻃﺮه. ﺑﻲﺳﺮزﻣﻴﻦ ﺗﺮ از ﺑﺎد. ﻧﻘﺎب. ﺣﺎدﺛﻪ. ﺷﻜﻮﻓﻪﻫﺎی ﻛﻮﻳﺮی. ﻗﺎب ﺷﻴﺸﻪ ای ...
من و خونه. ساعت های غرق خوابو. این منه بی تو خرابو. یادت هرگز نمی مونه ... مثه تنهایی
میمونه با تو همسفر شدن ... برو اگه میخوای بری ، ..... ﺗﻮﺳـﺮاب اﻳـﻦ اﻓﻖ ﺗﺎ ﺳـﻔﺮ ﻧـﻬـﺎﻳﺖ اﻳـﻨﺠﺎ
ﻣﻲﻣﻮﻧﻢ.

 


40 . عاشقونه های مرتضی پاشایی
pashaei-fan37.blogfa.com/
‎دوستان امپراطور گلمون قصد داره که از این ببعد پستای شاهین دلیوند ومهرزاد ... برای
سومین بار در کردستان؛ مرتضی پاشایی به روی صحنه می رود. ... باتشکر از دوست

 



41 . خانه گیتار - آکورد آهنگ های خاطره انگیز
gitarhome.blogfa.com/category/81
‎خانه گیتار - آکورد آهنگ های خاطره انگیز - آموزش گیتار / آکورد / نت و تبلچر. ... دانلود
آهنگ خاطره انگیز و زیبای paco de lucia به نام cepa andaluza سه شنبه سوم بهمن
۱۳۹۱ 0: ... وقتی حتی تو برام غریبه ای سر رو شونه های بارون می زارم ... اسم تو برای من
مقدسه تا نفس تو سینه پرپر می زنه ... منمو یه آسمون بی دریغ منمو یه کوره راهه نا گزیر

 


42 . هیچکس ارزش اشکاتو نداره ؟؟؟!!!
www.menal.blogfa.com/
‎و من نیز دوستت دارم بدون توجه به چتری که رویه سرت گرفته ای ! ... تو بي من بري من
بي تو ميميرم ... 36) دوس داشتني ترين جمله از نظر من: اينقدر نگو اگه گذشت كنم
كوچيك ميشم اگه كسي با ... امشب دارم میرم سفر .... بذار منم خواب ببينم كه توم منو
ميخواي ... واسه من گريه نكن اين آخرين وصيته. ..... به من می گفت دوستم داره اما حالا می
گه برو.

 


43 . شعر و آکورد گیتار(GuitareBiSeda)
guitarebiseda.loxblog.com/
‎شعر و آکورد آهنگ های سیاوش قمیشی،شادمهر عقیلی،ابی،و... ... نويسنده: بی سرزمین تر
از باد تاريخ: دو شنبه 13 دی 1394برچسب:, ... برو تا آخر دنیا سفر کن .... لینک دانلود
آهنگ رو برام بذارن تا بتونم آهنگ رو دانلود کنم و آکورداشوبراشون پیدا کنم. برای .....
برو اگه می خوای بری دلت نسوزه واسه من** اینجوری که کلافه ای بدتره خوب دلو بکن.

 


44 . کاوه برزی - کلبه گیتار - Blogfa
kolbe-guitar.blogfa.com/author-kolbe-guitar.aspx
‎برو اگه می خوای بری دلت نسوزه واسه من** اینجوری که کلافه ای بدتره خوب دلو بکن. G
G# G Fm ... آکورد آهنگ بی خیال از آلبوم یادگاری اثر استاد سیاوش قمیشی.

 


45 . چه امیدی به سپیدی که به رنگ شب تارم...
hatamx.blogfa.com/
‎14 مه 2010 ... اگه باشی یا نباشی برای من تکیه گاهی ... یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت .... ۱
عطر تو ((دو صدایی داریوش و ابی)) ۲ گریه نکن(( دو صدایی داریوش و ابی)) ... ۱۹
همسفر ۲۰ دل مرده ۲۱ دیونه ۲۲ داریوش و ابی((تمرین)) ۲۳ ای دل ... ۸۹ زندونی(( بدون
اهنگ)) ۹۰ اسارت ۹۱ موسم ۹۲ مسافر ۹۳ حرف((اهنگ ... میخوام بگم عاشقت هستم

 


46 . زنگ تفریح موسیقی :متن ترانه های آهنگهای مورد علاقتون رو در اینجا ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-174009.html
‎12 نوامبر 2012 ... خرابه حال من بی تو نمی تونم که بهترشم ... برای تو برای آخرین نفس بخون ترانه ای
که باید از تو بگذزم به هر بهانه ای که میشه از تو رد ... رقعه فنا رسیده بهر سفر به
رقص آ ... تا قیامت دل من گریه میخواد . ... آسون نشو ای همسفر ... پروانه آتش میزنی تو
اینچنین گریه نکن ...... اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو

 


47 . مرجع آکورد ایران - احسان خواجه امیری
ir-chord.blogfa.com/category/15
‎دانلود آهنگ : احسان خواجه امیری - گذشته ها ... درست لحظه ای که تو باید بری . ... اگه
فکر احساسمونی برو . ... برچسب‌ها: آکورد تاوان, آکورد آوای باران, آکورد آهنگ تاوان
احسان خواجه امیری, آکورد آهنگ آوای باران احسان خواجه ... منو به حال من رها نکن تو که برای
من همه کسی . ... شوق سفر نداشتی قصد گذر نداشتی . ..... من خسته شم که تو بی همسفر
بری.

 


48 . متن تمام اهنگ های داریوش - موزیک کده
musicsad.persianblog.ir/page/dariuosh123
‎دانلود اهنگ گریه نکن محمد علی زاده, ۱۳٩٢/۱٢/٢٤ ... ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ
است ... کسی اگه کمک بخواد ... پند حافظ بشنو خواجه برو نیکی کن ... کاشکی میشد
تا بدونی من برای تو چی هستم .... خواب خوب بی قفس بودم بی تو رفتم با تو
برگشتم خواب خنده لحظه به لحظه آخر خون .... تو شبای پرسه دلواپسی که میخوام دنیا رو
فریاد بزنم

 


49 . *.. به مهر آموز خوش آمديد ..* - . متن ترانه های آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم
www.mehramouz.blogfa.com/post-186.aspx
‎اگه دلت هنوزم باهام يكم رفيقه يخورده ديرتر برو فقط يه چند دقيقه ... حالا كه ميخواي
بري ... خرابم نكن. شاعر : رضا صادقی آهنگ : رضا صادقی تنظیم : رضا صادقی. خرابم
نكن ... چي شد بي من از لحظه ها رد شدي! ... كه دوست دارم اي دنياي بي رحمم .... پوش براي
دنيا زيبا كه مشكي هم در آن زيبايي جاي خاصي دارد رضا صادقي با همسفري ... آن یار
سفر کرده

 


50 . حس غریب تنهایی . . .
hesse-gharib.blogfa.com/author-hesse-gharib.aspx?p=2
‎آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی تکتا به نام مشکوک ... یا اگر هم بخت با من
یار باشد ، بر سر اهالی خانه ای که دیوار را حریمی برای زندگی به ظاهر ... برو. شک ندارم

 



51 . مرداد ۱۳۹۱ - آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی ) - Blogfa
iranvocals.blogfa.com/9105.aspx
‎برچسب‌ها: دانلود تصنیف مرغ سحر, استاد محمد رضا شجریان, تمامی اجراهای مرغ سحر, مرغ
.... او تا شام آخر زبان در كام كشيد و به شوق مردم و براي غمديدگان غم تاب آورد و هيچ
نگفت. ..... ای ولی نعمت من. آهنگ خلعت از نوش آفرین. دانلود آهنگ. آهنگ قدیمی و بی
نظیر یاد .... اگه این دل توی سینه نخواد آروم بنشینه ..... وقتی میشنوم که یارم داره از
سفر میاد.

 


52 . متن ترانه های هایده [بایگانی] - تالار فرهنگی هنری جی تاک
www.gtalk.ir/archive/index.php/t-41923.html
‎31 دسامبر 2009 ... مثل آفتاب اگـه بـر من .... تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام مرا ... از چو من آزاده اي الفت
بريدن سهل نيست ميرود با چشم گريان سيل از ويرانه ام) .... باز ملامتش نکن چشمای
گریونم ... عزیزترین همسفری در همه ی دقایقم من جسمم ... می بینم دلم میخواد با یکی
حرف بزنم .... به خدا كس ز حال من خبر نشد كه به جز غم نصيبم از سفر نشد

 


53 . گل بارون زده من - آخرین فریاد - Blogfa
www.chahartaghbabaarab.blogfa.com/cat-2.aspx
‎1 فوریه 2016 ... ای گل شکسته ساقه گل پرپرکه به یاد هجرت پرنده‌هایی ... گل بارون زده من اگه دلتنگم
و خسته ... گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام عزیزم. اگه تو نباشی میمیرم. نامه رو تا
تهش بخون گریه نکن طاقت بیار ... توميگي از اينجا برو فقط به خاطر من رفتم به ...
بيا مثل اون كسي شو كه يه شب قصد سفر كرد ..... میخوای بی من بری؟

 


54 . عاشقانه های فرزان - متن آلبوم سلام آخر خواجه امیری
mortezahra.blogfa.com/category/14/
‎عاشقانه های فرزان - متن آلبوم سلام آخر خواجه امیری - خداحافظ برای تو چه آسان بود،ولی
قلب من از این ... دانلود در ادامه مطلب . ... متن آهنگ فصل بارونی با صدای احسان خواجه
امیری ... تو تنها نمی مانی ای مانده بی من ... اگه دستم به جدایی برسه ... بی همسفر بری
... فقط میخوام با خواستنت تا هستم از تو کم نشم ... شوق سفر نداشتي قصد گذر
نذاشتي من ...

 


55 . اونیکه دل می شکنه می خوام بره جهنم
tabassom-66.blogfa.com/
‎که آدم هول ميشه، فک ميکنه اگه تا آخر مهر ازدواج نکنه Game Over شده. ... گاهی نباید
صبر کرد، باید رها کردو رفت تا بدانند که اگر ماندی رفتن را بلد بوده ای! ... تا
فراموش نکنی که دوست داشتنشون فقط برای تو ضرر داره… ... تو بی مــــــــــــــــــــن چه
خواهی کرد؟ ... و تو به قصد اعتراف زمزمه هایی زیر لب خوندی. که من ... هرجا که دلت میخواد
برو…

 


56 . گزیده ترانه های ایرج جنتی عطایی - وبلاگ میلاد کرمی
miladk1370.blogfa.com/category/16
‎برای رند در به در اين من عاشق سفر وای كه بی كرانه ... بمون با من که بی تو نمی رسم به
فردا عشق من عاشقم باش ... برچسب‌ها: تو همسفر اجرا شد, گوگوش, ترانه جنتی عطایی.
نویسنده : .... آخ اگه شب شیشه ای بود پل به ستاره میزدم شکسته آیینه ... هر جا که
میخواد ببره قطره ام از تو .... تو برو سفر سلامت غم من نخور که ..... غریبگی نكن با هق
هق من

 


57 . عکس و متن ترانه های معین،داریوش،ستار
mahyar20.blogfa.com/
‎دانلود. برای باز کردن جزوه نیاز به برنامه های جانبی می باشد که از لینک های زیر دانلود
... تو موندي من نموندم، به پاي عهد و پيمون ... تا کی جفا کشم ز تو ای بی وفا برو ...
فکر نکن چشمهاي تو يه آشناي ديگه داشت ... نمي دوني دلي که بي قراره اگه بگي بله چه
حالي داره ... در سفر تا هفت شهر عشق تو من ... مرگ غرورم بس نبود که قصد جانم کرده ای
من ...

 


58 . می نویسم یادگاری - شعر
mashgheheshgh.blogfa.com/tag/شعر
‎ميخـــواي بـــري از پيشـــم ديگه عشـــقِـــ من بـــي همســـفر ، ميـــري ســـفر ، دلواپســـم
واسه تـــو دلواپســـم واسه تـــو ، عشقـــِ من بـــرو ، تنـــها بـــرو ، اما بخنـــد اين لحظه ...

 


59 . متن (شعر) آهنگهای غمگین و عاشفانه [بایگانی] - تالار گفتمان نبض فردا
nabzefarda.com/archive/index.php/t-57414.html
‎9 آگوست 2012 ... برای دل من واسه جسم خستم منی که غرورو تو چشمات شکستم سر از کار چشمات .... می
خوای بی تو بمونم اخه دل بهونه داره ... اي خدا حتي اگه دوستم نداره تو ميتوني نزاري تنهام
بذاره ... برو ای از مهر و وفا عاری ..... نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنی رفیق من
رفته سفر چند روزی خاکم نکنید ..... همسفر تنها نرو بذار تا با هم بریم

 


60 . متن آهنگ های داریوش اقبالی
dariushkhah.blogfa.com/post-6.aspx
‎داریوش - متن آهنگ های داریوش اقبالی - welcom to my weblog - داریوش. ... كسي اگه
كمك بخواد ... کاشکی میشد تا بدونی من برای تو چی هستم .... سفر نکن خورشیدکم ...

 



61 . bia2moein- صفحه ۴
bia2moein.vcp.ir/4/
‎برای دانلود روی آهنگ یک کلیک چپ بزنید و در صفحه جدید باز شده روی گزینه ... تو هم
مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری/ تو هم از بس منو میخوای یه جورای ... قشنگه ردپای
عشق بیا بی چتر زیر برف/ اگه حاله منو داری می فهمی یعنی چی این .... ای عشق. بی تو
من خرابم ٬ در رنج و عذابم. چه ویرانگر ولی شیرینی ای عشق .... نکن گلایه از فلک

 


62 . ایران آکورد , آکورد گیتار - مطالب ارسال شده توسط admin
www.irchord.ir/user-admin
‎آکورد آهنگ به رسم روزگار از شهرام شکوهی + دانلود آهنگ. دوشنبه 25 آبان ... حبیب -
ببار ای برف ... فضای(G)خونه بی بوی (D)تو هیچه(Em) ... به خدا دوست دارم این همه بی
تابی نکن آسمون دلمو آفتابی مهتابی نکن(2). Am G C Dm. گفتن دوست دارم سخته
اگه برای تو من به جای تو میگم دوست دارم .... برو (F)دوشش همه(G) پر شد ز اقاقی (Am)
سفید.

 


63 . دانلود نذار اشکاتوی ببینه گل من
magazin1.1pt.ir/list/دانلود+نذار+اشکاتوی+ببینه+گل+من.html
‎میدونی اگه بری از پیشم دیوونه میشم دیگه هیچ انگیزه ای واسه زندگیم ندارم تو تنها
انگیزه من ... دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تنهام نذار با لینک مستقیم .... میخوای
بری از پیشم دیگه عشق من,بی همسفر,میری سفر,دلواپسم واسه تو,دلواپسم واسه تو,
عشق ... من هر جا میری یاد من نیفت,هرچی بشه من عاشقم,راحت برو عشق من,گریه نکن اخه
طا

 


64 . متن (شعر) آهنگهای غمگین و عاشفانه [بایگانی] - انجمن های ایران پردیس
www.iranpardis.com/archive/index.php/t-38610.html
‎1 فوریه 2009 ... اما من هنوز به پات مونده ام یه لحظه بی درد نیاسوده ام از جدایی خیلی اگه گذشته ... میخوام
تو رو دعا کنم سنگامو با تو وا کنم برای آخرین دفعه تو چشم تو ... تو روبروی من نشین
به گریه های من نخند اینجوری نیگام نکن زخم زبونم نزن ... ای خدا مرده دل نزا بی کس
بمیرم ای خدا صبر بکن عشقمو بازم ببینم .... سفر همیشه همسفر میخواد

 


65 . خانه | چه شد با علی همسفر ماندنت | جستجو | - آخرین مطالب
9229.tk/list/چه+شد+با+علی+همسفر+ماندنت.html
‎آتش زدی به جانم،ای بانوی بی نشانه گفتی مرا کفن کن مظلوم من شبانه. ... گریه نکن..
خاتون هم گریز من... برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن. ... آنها كه در خاطرت میمانند
كوله پشتی تمامِ تجربیاتت برای سفر تو. .... متن آهنگ جاده میرقصد چارتار ..... دلم یه
همسفر میخواد،دلم میخواد یه دکتر با سواد باشم،دلم میخواد رزیدنتی رادیو قبول شم دوس
...

 


66 . غم نامه
alisheytone.persiangig.com/
‎23 ژوئن 2012 ... خودت خورشید شدی بی من، منم دلتنگی بارون ... دانلود آهنگ تكرار سياوش قميشي ... اگه
میخوای بری برو برو دیگه دلو بكن ... که ای کاش که منم باشون میمردم نه اینکه عاقبت
من دفنشون میکردم ... پایینو نگاه نکن چشم پر عذابمو ببین اگه .... داری بی همسفر می
ری، مسیر اشتباهات و ..... چي مي شد شعر سفر بيت آخرين نداشت

 


67 . سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=1
‎Contacts 2.0.06 برنامه ای قوی برای بکاپ گیری در سیستم عامل آندروید | دانلود بازی
Iron .... دانلود مداحی فاطمیه 1394 «بی تاب و مضطر مرتضی، زهرا شده حاجت روا حیدر ...
آقا اگه حواسم به تو نیست، به جای هر سلام من یه کربلا پام بنویس» با نوای «روح الله
...... در "خاطرت" آنها که در زندگی ات میمانند "همسفر" میشوند و آنها که در "خاطرت" میمانند.

 


68 . متن ترانه :: متن آهنگ، دانلود آهنگ و متن عاشقانه
7text.ir/tag/متن%20ترانه?page=59
‎۵۹۵۶ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «متن ترانه» ثبت شده است - متن آهنگ، تکست آهنگ،
دانلود آهنگ جدید، متن عاشقانه، اس ام اس عاشقانه. ... دانلود. اگه شکسته پای من ، گریه
نکن عصای من هر چی شکسته ..... سپردمت به تقدیر باره سفر رو بستم باید برم از ...
ای که بی تو تک و تنها توی غربت سنگی .... برو اگه میخوای بری ، ..... همسفر با شب و
جاده

 


69 . تکست آهنگ :: متن آهنگ، دانلود آهنگ و متن عاشقانه
7text.ir/tag/تکست%20آهنگ?page=59
‎دانلود. اگه شکسته پای من ، گریه نکن عصای من ... هر چی که خنده هست واسه تو ، هر چی
غمه برای من ... سیاهی و در به دری از روزگار من برو ... با من باش. دانلود. بخدا همیشه از خدا
میخوام لحظه ی جداییمون سر نرسه تا همیشه پا به پایه هم باشیم .... سپردمت به تقدیر
باره سفر رو بستم ... ای که بی تو تک و تنها توی غربت سنگی ..... همسفر با شب و
جاده

 


70 . متن اهنگ مجید اخشابی گمگشته برای تو - دوستانه و ناب
ye-dooooost.persianblog.ir/1387/6/
‎12 سپتامبر 2008 ... خدایا بار الها سینه ای آگه ما را ده رفیقی هم زبانی ... همسفر خسته نباشی خدا عزتت بده
... من عاشقم باز عاشقم گفتم به چشمه غنات میگم گلات و آب بده خدا رو بی خواب میکنم

 



71 . آهنگ غمگین عروسی یا عزا از مجید علی پور - صفحه نخست - loxblog.Com
ahmadkhabiri.lxb.ir/posts/archive.php?pmonth=8&pyear=1391
‎گریه کن برای دردات ، گریه کن برای خونه / ... گریه کن اگه میتونی ، که تو دل غمی
نمونه /. که تو دل غمی نمونه /. دانلود آهنگ .... منم سرگشته ی حیرانت ای دوست ، کنم
یکباره جان قربانت ای دوست ... دوست آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران
خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا .... گریه نکن آخه طاقت ندارمو میمیرمو
میخوام تورو

 


72 . وبلاگ - مسافر جاده هاي غريب و بي انتها
intruderxxx.persianblog.ir/tag/وبلاگ
‎با تنم زخمي اگه بود بي رمق بود اگه پاهام تازه تازه با تو ... شوق تو راهتوشه من اسمِ تو
همسفرم بود ... بهانه من صدام کن ای صداقت پیشه، بی بی گل عتیقه .... براي اينکه من
تشنه رو سيراب کني بايد يه کمي هم صفا بزني دستش . ... زياده طلبي نکن ، طمعت رو
زياد نکن که صاحب کرم پشيمون مي شه ! ..... و آن سفر و دیداربا تو نیز بر دلتنگی من
...

 


73 . انباری خاطره ها
anbarkhone.persianblog.ir/
‎من خودم دیدم نگاشون میکنی. بی تو میمیره دلم عزیزم باز میگم ... و خدایی که یکتاست
و برنامه ای که برای من یکتاست همش .... دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونم رو میدم اگه
اینو میخوای .... تو رو خدا گریه نکن اینجوری آتیشم نزن. هق هق تو ... هر لحظه با من
همسفر در وسعت افکار من ... برو هرجای این دنیا که میخوای ..... بی من از شهر سفر کردی
و رفتی.

 


74 . بیتاب|دانلود اهنگهای غمگین،احساسی و عاشقانه
m.btab74.farsibank.ir/
‎آهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه میمیرم نباشی ( میدونی که بی تو میمیرم نباشی )
با صدای حامد ... دانلود اهنگ محسن یگانه پای من جونیتو هد نکن ... بگو که همیشه عاشقم
می مونی ای عشق من ... دق میکنم اگه بری مثل بارون بهار میبارم ..... با تو میلی نبودش ز
طوفان،مانده بودی اگر همسفر داشت .... میخوای بمیری خب برو جلو مرگ جلوی پاته.

 


75 . بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی - تیک تاک بلاگ
btab74-rzb.tiktakblog.ir/
‎دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ... امروزه زنگ گوشی موبایل برای افراد
از مدل آن مهمتر شده است به طوری که همه به دنبال ... شاید اسمشو نشنیده باشید ولی
خواننده ای بسیار خوش صداست. ... دانلود آهنگ شاد قدیمی زیبا و شنیدنی کوروس به نام
ناز نکن ناز نکن با کیفیت عالی .... میخوام بگـم برو بمیر بی خیال این عشق محال.

 


76 . آرشیو ها - دانلود آهنگ | دانلود فيلم | سایت آهنگ فیلم | آهنگ فيلم
ahang-film.com/archives-music-videos-download/
‎دانلود آهنگ ای بهار ای آسمون عیده میرم به خونمون156 بازدید ... دانلود آهنگ بی روخت جانا
دلم غمگین نکن روخ نگردان از من مسکین9 بازدید .... دانلود آهنگ یه چیزی ازت میخوام
نگو نه نگو نه15 بازدید ... دانلود آهنگ پنجره ها رو وا کنید که عشقم از سفر میاد برای
غربت شبم65 بازدید ..... دانلود آهنگ همیشه یادت با منه اگه بری اگه باشی47 بازدید.

 


77 . دانلود اهنگ تو که تنها نشستی ای که واسه خاطر من | فیسبوک ایران
textmorteza.dj98.ir/.../دانلود+اهنگ+تو+که+تنها+نشستی+ای+که+واسه+خاطر+من.html
‎اگه قرار باشه بین خوذمو تو یکیو انتخاب کنم تو رو انتخاب میکنم به خاطر همه لحظاتی
..... میخواي بری از پیشم دیگه عشق من,بی همسفر,میری سفر,دلواپسم واسه تو,دلواپسم
... من هر جا میری یاد من نیفت,هرچی بشه من عاشقم,راحت برو عشق من,گریه نکن اخه طا

 


78 . دانلود آهنگ کمی زوده از احسان غیبی + متن آهنگ کمی زوده - کافه تنهایی
cafealone.ir/کمی-زوده.html
‎ولی خدایی یه چی من دیدم شاید اشتباهی گذاشته بودن از این علامتا که میخوای اهنگ پلی
کنی ... خوبی از شما برو بچ کافست. ... :D خو بروز باشین این نشانه ای است برای
خردمندان باشد که پند بگیرند :D ..... نفرین به سفر ، که هر چه کرد او کرد… ... انگاه که
دل پر احساست در کوچه باغهای عشق به دست باغبانی کمی بی احساس هم چو گلی تیشه
...

 


79 . دانلود کتاب ترانه های داریوش اقبالی - کتابناک
ketabnak.com/book/6481/ترانه-های-داریوش-اقبالی?dlid=6481...
‎گردآوری : امیر نیلی بدون شک او پدیده ای درتاریخ موسیقی ایران است،ترانه های
داریوش از ... برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را
ببینید. ... رفیق قصد مشاعره یا جدل سر این موضوع را نداشتم، مخلص کلام این بود که،
به قول خودتان ..... من آهنگ سلول بی مرزش خیلی دوستدارم ولی هیچ کدوم از آهنگاش به
اندازه دوباره ...

 


80 . دانلود راحت شهرزاد22 - وبلاگ ها
vblogs.ir/list/دانلود+راحت+شهرزاد22.aspx
‎ودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازیه هر ... دانلود
آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم,آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول .... 4-

 



81 . حاج محمود کریمی - کوچه های سینه زنی
kochehayesinezani.persianblog.ir/tag/حاج_محمود_کریمی
‎دیده که مادرش تو کوچه بی پناهه دلم تو روضه ها ... امید من اینه با ولایت چه رونقی شده به
کار عشقم ... میزننت با قصد قربت حسین ... ماه شب های حسن افتاده زیر دست و پا ای
عمو جان ... حتی اگه من بمیرم گهواره ات و پس میگیرم ... تموم این سفر بارش رو شونه منه.
کجا می خوای بری چرا منو نمی بری حسین ... آهسته تر برو بزار منم باهات بیام حسین.

 


82 . هزار و یک آهنگ دانلود آهنگ تویی تویی بهارم (…هنوزم یادم میاد…) از اندی
www.1010mp3.ir/?p=19300&paged=3
از مهستی دانلود آهنگ مهربون به من بگو سفر بخیر برام دعا کن – عشق تو تو قلبم تنها
عشق زمین بود – سرنوشت – از شهرام صولتی دانلود آهنگ یار من بی وفا شد و رفت. ...
دانلود آهنگ اینجور به من نگاه نکن (میخوام بدونی که دلم برات پر میزنه) از مهستی ... من
خونه کرد از شهره دانلود آهنگ من تورو نمیخوام (بی تو نمیمیرم برو) از شهره دانلود آهنگ
حالا ...

 


83 . خانه | خوبم واسه تعبیر تموم تموم رویاهامی خوبیه وقتی وقتی باهامی ...
9452.tk/.../خوبم+واسه+تعبیر+تموم+تموم+رویاهامی+خوبیه+وقتی+وقتی+باهامی+خونی+خوبم.html
‎درگیر پایان نامه بودم ک خداروشکر تموم شدو قصد دارم از سال اینده واسه دکترا بشینمو
خودمو ... به اینجا رسیدم كه فهمیدم،یا نباید بذاری بدبختی بیاد تو زندگیت،یا اگه ...
میخوای بری از پیشم دیگه عشق من,بی همسفر,میری سفر,دلواپسم واسه تو,دلواپسم واسه
... من هر جا میری یاد من نیفت,هرچی بشه من عاشقم,راحت برو عشق من,گریه نکن اخه طا

 


84 . meysami2015.irfacebook.ir - بازار - نیکیتا
bazar.nicita.ir/p/4663e306015305b933e477684416511308
۱- آهنگ مار جان ۲- آهنگ امان ای دل ۳- آهنگ ای دادو بی داد ۴- آهنگ غروب سر ... بازم بابت
نظرات معذرت میخوام اصلا فرصت نمیکنم جواب بدم. ... آهنگ فارسی دل من با صدای محمد
مقدم آهنگ فارسی دل من با صدای محمد دانلود سه آهنـگ ... برای دیدن معنی آهنگ بفر مایید
ادامه ..... اگر قصد سفر داشتم با تهدید آن را به هم نمی زدم/ مردم جریانات افراطی کم عدد را
سر ...

 


85 . انجام ميدم
taniart-ba.sirindex.ir/tag/انجام+ميدم
‎1 روز پیش ... هرکاری ازم برمیومد واسه حفظ این رابطه کردم عشق من برو و فراموشم کن ... اگر برای
اولین بار است که می خواهید عمل کاشت ناخن را انجام دهید حتما داراری ... فکر میکنم دارم
کار درست و عاقلانه ای انجام میدم. ... دست نکن از قصد دل بی تو خستست نگو دلسردی
تو دیوونم کردی تو آخ اگه .... دانلود آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه.

 


86 . کافه ترانه ... [بایگانی] - آژیر
www.barsaa.ir/archive/index.php/t-13995.html
‎اگه این شعری که دوسش دارید رو خواننده ای خونده بگید تا بقیه هم برن ... خودت خورشید
شدی بی من منم دل تنگی .... تورو می دیدم اونور ابرا ، که میخوای سر سری رد شی آسمونو
بی تو خط ... دس و دس نکن ننه ، دختر و داره می پره ..... یاور همیشه مؤمن تو برو سفر
سلامت * غم من نخور که دوریت برای من شده عادت ..... تو اي هميشه همسفر / دوباره بچگي
نکن

 


87 . شعرهای آهنگهای سیاوش قمیشی - روزهای زیبای زشت
zibayezesht.persianblog.ir/tag/شعرهای_آهنگهای_سیاوش_قمیشی
‎میخوام تمام شعرهای سیاوش قمیشی رو بصورت آلبومی و کامل براتون بزارم چون واقعا ...
ای تو با من اشنا ناجی قلب عاشقم ... توی سرمای زمستون مثل یه درد بی درمون بمونم ...
دوستان درباره این آهنگ بگم که اصلش برای سیاوش بوده ولی ابی هم اینو خونده ... همسفر
با شب و جاده ... اگه هر جا تو بری من میدونم .... از تو حذر نمیکنم ، سایه مگر سفر کند

 


88 . متن شعرهای عاشقانه بسیار زیبا از مریم حیدر زاده - سلطان قلبها
ma-soltan.persianblog.ir/post/4490/
‎18 دسامبر 2014 ... تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی. میدونی که دست ... سرزنش نکن دلم رو به خدا اون
بی گناهه. تو که چشمای ... سایه روشن چشات داد می زنه می خوای بری

 


89 . وتو ...عاشقانه های من - عاشقانه های من وتو - پرشین بلاگ
mari1357.persianblog.ir/1391/9/
‎20 دسامبر 2012 ... می شه برای خواهرم شیر خشک بخریم که شب تا صبح گریه نکنه... اونوقت... اونوقت قول
داده اگه پولی موند برای من هم یه دفتر بخره که من. دفترهای داداشم ...

 


90 . جزوات اموزشی مداحی امیرپور
amoozeshamir14.avablog.ir/
‎18 ژوئن 2015 ... هرصبح و شام ياد مني اي حبيب ، اصلا شك نكن عين روايته فرمود :انا غير ... تووصل
ميكني دل ما را به خود چه جور ، يه سالمو اگه نگاه كنم وصله ناجورم .بي برو برگرد كاراي

 



91 . متن ترانه های سیاوش قمیشی - عباس بهداروند - پرشین بلاگ
abbasbehdarvand.persianblog.ir/page/gomeishi
‎اما شعر تو می‌گه که چشم من ، تو نخ ابره که بارون بزنه. آخ اگه ... به خودم هی زدم از این‌جا
برو ، اما موش خورده شناسنامه‌ی من ... این غریبه کیه از من چی می‌خواد ... اگه یه روز. اگه یه
روز بری سفر ... بری زپیشم بی خبر اسیر رویاها می شم . ... از چی بگم تا دل من لحظه
ای آروم بگیره ... عزیزم گله نکن با بی قراری ..... شوق تو راهتوشه من اسمِ تو همسفرم
بود

 


92 . آلپ گروه - بیتاب | دانلود آهنگهای غمگین،احساسی و عاشقانه
btab74.alpgroup.ir/
‎بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو ... اگه تو کم بشی از تو دنیام کاری با
دنیا ندارم صبر کن صبر کن ... با تو میلی نبودش ز طوفان،مانده بودی اگر همسفر داشت
... دانلود آهنگ شاد قدیمی زیبا و شنیدنی کوروس به نام ناز نکن ناز نکن با کیفیت
عالی ... ای که واسه خاطره من دل مردمو شکستی .... میخوای بمیری خب برو جلو مرگ جلوی
پاته.[PDF]

 


93 . ﻣﺜﻞ هﻴﭻ آﺲ
dl.irpdf.com/ebooks/Part1/(44).pdf
‎27 جولای 2005 ... ﺑﻲ . ﺳﻲ ﻓﺎرﺳﻲ .1. ﺗﺎ ﻗﻴﺎﻣﺖ .2. ﮔﻔﺖ و ﮔﻮ .3. ﻣﺜﻞ هﻴﭻ آﺲ .4. ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ .5. ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ .6 ... اﮔﻪ ﺗﻮ از
ﭘﻴﺸﻢ ﺑﺮي .15 .... هﻨﺮﭘﻴﺸـﻪ هـﺎ هﻤﻴﺸـﻪ ﺑـﺮای ﻣﻦ ﻗﺎﺑﻞ اﺣﺘﺮام هﺴﺖ وﻟﯽ ﻣﻦ دوﺳﺖ داﺷﺘﻢ .... دوﺳـﺖ دارم از اون
ﻟﺤﻈـﻪ ای ﺑـﺮاﻣﻮن ﺑﮕﯽ ﮐﻪ اوﻟﻴﻦ ﮐﺘﺎب ﺷﻌﺮت ﭼﺎپ .... از ﮐـﺪوم ﻳﮑـﯽ از اﻳـﻦ ﺁهـﻨﮓ هﺎﻳـﯽ ﮐـﻪ از روی ﺷﻌﺮهﺎی
ﺗﻮ ﺑﺪون اﺟﺎزﻩ ... ﺗـﻮ هـﻢ ﻳـﻪ روز ﻣﻴـﺮی ﺳﻔﺮ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ، ﺧﻴﺮﻩ ﻣﻴﺸﻦ ﭼﺸﻤﺎم ﺑﻪ در ﻓﻘﻂ.

 


94 . نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...
forum.special.ir/archive/index.php/t-279-p-2.html
‎27 سپتامبر 2008 ... من ميگم كه تا قيامت برو زيبا به سلامت ... تو تنها نمی مانی ای مانده بی من ...
بســــــــــــــــه جنگ بي ثمر براي هر زياد و كم ... می گمش تا كی میخوای عاشق بشی و
بشكنی. ... اگه يه روز بري سفر ... بري ..... قصد من نیت آزار نبود ..... پويا جون مي
توني فايل صوتيشم بزاري براي دانلود ؟ ..... :-({|=نکن خواهش به سوی من نگاهی:-({|=

 


95 . تموم - صفحه نخست
software-94-ba.epai.ir/tag/تموم
‎1 روز پیش ... چون برای اون خیلی وقت پیش تموم شد همون جمعه و شنبه ای كه اومده بود ایران، ... غیرقابل
توصیفه، فقط می دونم حتی اگه 100سال بگذره روزهای سربازیش رو فراموش نمی کنیم.
... من از خدا توییگفتی‌ که دلتنگی‌ نکن ، آخ مگه می ‌شه نازنینحال پریشون ..... میخوای
بری از پیشم دیگه عشق من,بی همسفر,میری سفر,دلواپسم واسه تو ...

 


96 . بیتاب|دانلود اهنگهای غمگین،احساسی و عاشقانه| آهنگ | عکس | فیلم ...
rozblog-btab74.startak.ir/
‎میخوای بمیری خب برو جلو مرگ جلوی پاته. میگن واسه چی زنده ای تو که نا امیدی همش.
داداشی تو که نمیدونی خب درد مال همه است. برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید.

 


97 . شعر های عاشقانه -
wetdreams.persianblog.ir/tag/شعر_های_عاشقانه
‎ღ شـ ـعر هـ ـای عاشــــقانه ღ حال من بد نیست ღ عشق تو ღ ... هی منو دورم نکن از کنارت ،
وقتی که روزام میگذره به یادت ... این اولین باره که عاشق شدم ، حسی که دارم به تو بی
نظیره ... اگه دلتنگم و چشمم ، هرشب از یاد تــو خیسه ... دلم میخواد بهت بگم جز تو کسی
رو نمیخوام ... تـــــــــو بهترین ترانه ای برای زنــده بودن ..... واسم آهنگ ملایم می ذاری.

 


98 . خرداد ۸٥ - پشت نقاب شب - پرشین بلاگ
saeedbizar.persianblog.ir/1385/3/
‎22 ژوئن 2006 ... سايه ات بر سر من، اي تو لبريز تر از بوي بهار ... که سفر بخت من است .... و اينجاست
که با دشوارترين سوال زندگي مواجه ميشن : چيکار ميکنيد اگه ... ميدونم ميخواي بري
سفر سلامت ... رفتي و کبوتر دل بي تو اهنگي نداره ... اينو حتما دانلود کنين گوش
بدين و حتما نظرتونم بگين بهم. ..... باور کني ، باور نکني يک کلام!

 


99 . lonelysong - مرا بخوان!
lonelysong.persianblog.ir/pages/1/
‎يه بار هم از يه بنده خدايي پرسيدم كه چه طور مي شه آهنگ براي دانلود گذاشت ولي يادش ...
همون بار اول نوشتم كه اي كاش روشنك تو هم وبلاگ داشتي تا حداقل يه جورايي گوشه ي
كمي ... و يا اگه دوست نداري يا مشكلي داري و يا به هر دليل ديگه من با كمال ميل نوشته هات
رو .... برو كين وعظ بي معني مرا در سر نمي گيرد ..... گر از آن يار سفر كرده پيامي داري

 


100 . ماه محرم الحرام - اشعار و نوحه های سینه زنی برادر امیر عباسی+ دانلود ...
www.aviny.com/Nohe-Shear/moharam/vahed-emam-hosein.aspx
‎گر دهد بهر سفر فاطمه بر من توشه/از همینجا بشوم زائر آن شش گوشه ... دستم و رها نکن از
کرم/ای سایه ی لطف تو رو سرم ما هارو ببر ... دلم میخواد که جون بدم/برا غم تو ارباب ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نظرات (0) تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394 زمان : 12:16 بازدید : 3646 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 66
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 27,257
  • بازدید کلی : 498,019
  • کدهای اختصاصی