loading...

نسکافه

دانلود آهنگ من اگه چيزي ميدونم همه رو يادم تو دادي – اينو


دانلود آهنگ من اگه چيزي ميدونم همه رو يادم تو دادي – اينو
 


1 . دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو ... - دانلود فیلم
ahang-film.com/دانلود-آهنگ-من-اگه-چیزی-میدونم-همه-رو-یا/
‎من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز اینا چیز زیادی تو برام
تجربه بودی تلختر از زهر هلاهل اما اینو یاد گرفتم که نباشم از تو غافل اینو از تو یاد
...

 


2 . آهنگ اینو از تو یاد گرفتم با صدای خانم لیلا فروهر - YouTubeVideo for ‫دانلود آهنگ من اگه چيزي ميدونم همه رو يادم تو دادي – اينو‬‎► 4:51
https://www.youtube.com/watch?v=r-1YHPZFEtQ
5 Jul 2014 - 5 min - Uploaded by Bahram9821ترانه سرا : مسعود فردمنش آهنگ ساز : سلی تنظیم کُننده و آرانژمان : اریک آرکانت من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز اینا چیز ...

 


3 . دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو یاد گرفتم ...
chatom.ir/دانلود-آهنگ-من-اگه-چیزی-میدونم-همه-رو-یا.html
‎7 دسامبر 2015 ... من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز اینا چیز زیادی تو برام
تجربه بودی تلختر از زهر هلاهل اما اینو یاد گرفتم که نباشم از تو ...

 


4 . اینو از تو یاد گرفتم - دانلود جدیدترین کلیپ ها و فیلم ها و موزیک ویدئو
down21.rozblog.com/post/151
‎18 ژانويه 2016 ... دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲ دانلود آهنگ از لينک
کمکي ,دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو یاد ...

 


5 . دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو یاد گرفتم ...
song40.rozblog.com/post/170
‎دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲ دانلود آهنگ از لينک
کمکي ,دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو یاد گرفتم – از
لیلا ...

 


6 . هزار و یک آهنگ | دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از ...
www.1018mp3.ir/?p=19125
‎24 سپتامبر 2012 ... دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی – اینو از تو یاد گرفتم – از ..... دانلود
آهنگ دل ای دل (ای دل تو خریداری نداری) از لیلا فروهر - 125,235 ...

 


7 . آلمای آرین - ترانهای از لیلا فروهر
ariyan1388.blogfa.com/post-14.aspx
‎من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی ... اما اینو یاد گرفتم که نباشم از تو غافل اینو از
تو یاد گرفتم که بسازم و بسوزم تو رو با همه بدیهات می پرستمت هنوزم اینو از تو یاد
گرفتم که تو عشق دیوونه باشم ... ویکی صدا دانلود آهنگ خواننده های معروف ایرانی

 


8 . اینو از تو یاد گرفتم
00060.ir/+اینو+از+تو+یاد+گرفتم
‎متن تمام ترانه های لیلا فروهر | انجمن تاپ فروم اینو از تو یاد گرفتم لیلا فروهر من اگه
چیزی میدونم … نو از تو یاد گرفتم - pat-o-mat.com دانلود آهنگ همه رو یادم تو دادی ...

 


9 . دانلود آهنگ اینو از تو یاد گرفتم لیلا فروهر
00060.ir/+دانلود+آهنگ+اینو+از+تو+یاد+گرفتم+لیلا+فروهر
‎ورود اعضاي سایت - xni3e.com دانلود آهنگ همه رو یادم تو دادی (اینو از تو یاد گرفتم ...
دانلود آهنگ جدید - ahangbaraniran.rozblog.com دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو ...

 


10 . دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه - دانلود آهنگ جدید
nicmusic.org/1394/02/دانلود-آلبوم-محسن-یگانه-به-نام-نگاه/
‎2 مه 2015 ... اونی که تا زل میزنه توی چشمام همه ی دردامو یادم میره. اونی که با حرفاش آروم ... اونی که
چشماشو رو همه بستو از کل دنیا فقط منو دید ... دست خودش نیست اگه می کشونه تموم

 



11 . اگه رضایت دادی که دادی
www.divi.ir/اگه-رضایت-دادی-که-دادی/
‎اگه رضایت دادی که دادی. ... اریک آرکانت من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی اما اینو
یاد گرفتم که. بیشتر... دانلود اهنگ محسن یگانه وشادمهر. دانلود اهنگ محسن یگانه ...

 


12 . دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو به نام خاکستری
www.shirazsong.org/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-به-نام-خاک/
‎دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو خاکستری,دانلود آلبوم جدید خاکستری از بهزاد لیتو ,
دانلود ... چون رو بیت من و جی دالیم / ماها همه چی داریم / از تل و ریتالین / بگی تو بحث و
ویتامین ... ولی بازم میگم نرو ، چون میدونم از پهلوم اگه بری // بعد چند روز توام برام
غریبه ای ... حرفات معنی نمیدادن ، هرچی تو بگی دارم // قول دادی بدی یادم ، بد کردی به
این آدم

 


13 . متن آلبوم بهرام به نام اشتباه خوب - دانلود آهنگ های جدید
musicbambo.org/1394/04/متن-آلبوم-بهرام-به-نام-اشتباه-خوب/
‎3 جولای 2015 ... متن تمام آهنگ های آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب متن آهنگ خوب ساز لمس نقش نگاه
جنگ ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود ... فقط با یه
لبخند میشه خیلی مشکلات رو حل کرد. اگه آدمایی مثل تو نباشن که نمک بپاشن روی
زخمم .... جیبامو نگرد اون چیزی که تو دنبالشی تو مخ منه جای دیگه نیست.

 


14 . روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
‎28 فوریه 2013 ... تمام چیزهایی که ممکن است شما را به یاد معشوق بیندازد را دور بریزید، مثل آهنگ ها، ....
فراموش نکنید اگه کسی رو بخاطر گناه یا بدی هاش سرزنش کنید و اظهار ... من کاری به
این خانوم ندارم ولی اینو میدونم و تجربه کردم که وقتی یکی رو .... اما تو پرده ی
بکارتتو بخاطر عشق و احساسی که داشتی از دست دادی نه بخاطر شهوت رانی.

 


15 . هفت سال با احساساتم بازی شد
www.7sal-dorog.blogfa.com/
‎من همیشه میدونم ومیدونستم خیلی ها ازش سواستفاده کردن و دارن میکنن اما هرگز به ... یه
چیزی این وسط هست که منو خیلی اذیت میکنه چیزی که مانع میشه فراموشش کنم اما ... من
جونیمو پای عشق یکطرفه گذاشتم و همه اینا حق منه حق من .... و اگه پاش بیفته قسم همه
عزیزاش و امام ها رو میخوره که نه من با هیشکی نبودم و تو. ..... لینک دانلود آهنگ وبلاگم.
من ...

 


16 . دانلود آهنگ جدید | موزیکور » دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو خاکستری
musicor.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-خاکستری/
‎دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو بنام خاکستری,یادمه یدفعه مامانم بهم گفت. ... بنداز دور
بچه بازی هرچی هست نصف قلبم مال من مال توئه بقیش حتی اگه بد شیکست یه ...
میکروفنم میدونه اون تو دلم چیه ... راش اینه فقط از حاشیه نترسی .... اگه رو چشاتم بیاد
چیز باحالیه ... آسمونو بهم دادی ابریش کردم. گفتی جدی باشیم ، تفریحش کردم. نرو
همه جا .

 


17 . دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو کوچه ی ما هم عروسی میشه
pardismusic.org/12632/امیر-تتلو-تو-کوچه-ی-ما-هم-عروسی-میشه.php
‎31 آگوست 2015 ... همه تو دردن یا بی غیرتو تو زردن انگاری بی خوده اصلا این رگ رو گردن ..... یادم نرفته
که برخی ها از چنین استاد بزرگ که مایه افتخار کشورمونه به اسم وطن .... تنها چیزی که
از این فرد برای من قابل تحسین است اعتماد به نفس .... اینو اگه کارها و رفتار و عکس
و حرف های تتلو رو از 7 ، 8 سال پیش تا .... چند تا اهنگ دادی بیرون ؟

 


18 . درخواست آهنگ دانلود آهنگ غمگین عاشقانه و احساسی - ناکامان
nakaman.ir/درخواست-آهنگ/
‎آهنگ آهای تو که با هر نگات دنیا رو آتیش میزنی اگه توی دنیا تکی تموم دنیای منی ....
که میخوام نمیدونم اسم خوانندش و البوم کیه فقط یه قسمتی از متن رو میدونم متنش اینه :
آی ... البته من سال هشتاد و پنج سی دی کلیپ این آهنگ رو داشتم که اسم خواننده رو شادمهر
... یادمه تو گوگلم خیلی سرچ زدم ولی متاسفانه چیزی پیدا نکردم متنش اینه اگه بری ...

 


19 . متن تمام ترانه های لیلا فروهر - بازی آنلاین
www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=155479
‎9 آگوست 2014 ... اینو از تو یاد گرفتم من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز ...
متن آهنگ لیلا فروهر + دانلود + عکس(بیا تو ضرر نمیکنی گلم) ...

 


20 . دوستم نداری عشقم
www.manotanhayi.blogfa.com/
‎کاشکی دل من تو دلش جا می شد ، آخه چیکار باید می کردم ؟ ... عشقم ولی یک چیزی خوب
میدونم اونم اینه که نمیتونم فراموشت کنم،نمیتونم کس ... اگه یک روزی امدی حتما برام

 



21 . قطعه «نگران منی»؛ تیتراژ برنامه «ماه عسل» با صدای ... - موسیقی ما
www.musicema.com/node/205109
‎29 ژوئن 2014 ... از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید؛ ..... اگه صدای اقای پاشایی در این اهنگ کمی
تفاوت داره به خاطره بیماریشون هستش. ..... ایشون فکر کردن که این "مو" آخرش باشه حله
همه چیز :)) ... اولا آقای امیرحسین شما جواب من رو دادی ومنم دلم میخواد جوابتو بدم ..... ماه
عسل یراحی که همیشه جز بهترینا بوده وپرطرفدار اینو تو نظرسنجیام ...

 


22 . متن تمام ترانه های لیلا فروهر [بایگانی] - تالار فرهنگی هنری جی تاک
www.gtalk.ir/archive/index.php/t-35267.html
‎27 آگوست 2009 ... اینو از تو یاد گرفتم من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز
اینا چیز زیادی تو برام تجربه بودی تلختر از زهر هلاهل اما اینو یاد ...

 


23 . دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه
pop-music.ir/محمدرضا-گلزار-با-نام-من-دلم-تنگ-میشه
‎20 نوامبر 2014 ... دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار با نام من دلم تنگ میشه با بالاترین کیفیت + متن ...
خیلی آدما رو دیدم تو رو از یادم نبردم .... اگه خیلی راست میگی و طرفدار مرتضی
پاشایی هستی باید همه آهنگاشو داشته ... دمت گرم خوب جوابشو دادی :emotion: ..... در
پایان اینو بگم من شب ۲۳ آبان خواب ایشون و میبینم که برام آهنگ نگران منی و ...

 


24 . برام هیچ حسی شبیه تو نیست...تولدت مبارک آقای واژه ها+ ... - روزبه بمانی
roozbehbemani.blogfa.com/.../برام-هیچ-حسی-شبیه-تو-نیست-تولدت-مبارک-آقای-واژه-ها-تردید-یه-روزی-عاشقم-میشی-تاوان-حس-میکنم-عبادت
‎یه بارِ دیگه با همیم اما این بار تنهاییمو یادم هست ... نمیخوام که تو عاشق من بشی خراب
همین عاشقت بودنم ... دانلود آهنگ حس میکنم ... دانلود آهنگ یه روزی عاشقم میشی ... داری
می ری و می دونم دوباره برنمی گردی .... میلاد روزبه عزیز رو به همه ی دوستان کانون
هواداران ... به من دادي خودت آروم آرومي منم كه بي تو ميميرم ولي اينو نمي دوني نمي دوني
نبود تو ...

 


25 . دانلود آهنگ جدید علی بابا و احمد سلو به نام دیوونه - سایت رسمی علی بابا
alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-احمد-سلو-به/
برای دانلود آهنگ دیوونه به ادامه مطلب مراجعه کنید … . موزیک : احمد سولو ... یعنى اگه من
این اعتماد به نفس رو داشتما با مگس کش به اسراییل حمله میکردم! تک دختر وگل ...

 


26 . دانلود فول آلبوم امید
faslemusic.com/دانلود-فول-آلبوم-امید/
‎12 ژانويه 2015 ... دانلود فول آلبوم امید با لینک مستقیم و کیفیت بالا ، فول آلبوم امید با ... جای
خالیت رو دیدم توی خونه چه کنم کار من نیست ### .... قدر تو رو میدونم ### ... خیال کردم
بری میری از یادم تو رفتی و نرفت چیزی از یادم ### ... تو نذاشتی برم از دست اگه
چیزی هم هنوز هست ### .... توی آینه دو چشمات قطره های اشک منو ببین ###

 


27 . AMIR TATALOO
tataloonews.blogfa.com/
‎شبای بارونی اینو یادم دادَن یه وقتا گریه میده ... دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تو همه جا
بودی .... اون چیزی که فکر میکنی رو نمیبینی از دوربینِ تو ... این کار رو نکن ، کاری
کردی بِرَم با یکی که اندازه من نی تو یه بَد .... اینو میشه دید فقط اگه پرده رو بگیری
کنار یه دیواری دست. ♫♫♫ .... بچرخ تا بچرخیم میفهمی کیو از دست دادی یکمی بچرخی

 


28 . فاحشه ای در آغوش خدا
775b.blogfa.com/
‎فاحشه ای در آغوش خدا - دور از تو ، نزدیک به خود. ... خدای بزرگ ، خدای مهربون ، اگه
سختی ایی به بنده هاش بده ... تحمل همه ی این سختی ها رو هم میده ! ... نمیتونستم چنین
خدایی رو بپرستم ، برای من همه چیز سیاه بود و هیچ روشنی ایی نبود . .... ترانه با ندا و
فرشته و یکی دو نفر دیگه که هر چقدر به حافظه ام فشار میارم اسمشون رو یادم نمیاد ،
زندگی می ...

 


29 . درد تنهایی
manooyedoonam.blogfa.com/
‎درد تنهایی - همه میخواهند جای تورا بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری. ...
کاش اینقدر جلف نبود تا به خاطره رسیدن بهش کل دنیارو بهم بریزم اما. .... تورو خدا اگه
میخوای به دوستم بگی که برای همیشه تموم شد یا اینکه کسه دیگه ایی رو داری تو ....
که بهم دادی چه قشنگ بود، من توی اون عکس به جز توواون روی ماه وقشنگت که چیزی
ندیدم.

 


30 . متن ترانه های کامران مولایی - انجمن تخصصی دانلود رایگان - اف دی ال
forum.freedownload.ir/thread-341785.html
‎خوب من خوبم اگه فاصله بزاره ... تو که یادم دادی عاشق شدنو. عشقم از ... به چه چیز دل
بستی؟ به چه چیز دل بستی؟ من چه دارم ؟ جز هیچ. قامتم تکیده و کوتاه است ... میدونم

 



31 . عکسی از مراسم عقد رامبد جوان و ماندانا روحی - اولی ها
avaliha.ir/عکسی-از-مراسم-عقد-رامبد-جوان/
‎6 آگوست 2014 ... آهنگ پیشواز ... سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه
سالهایی ... من سعی می کردم خیلی چیزها را عوض کنم ولی کم کم پذیرفتم که رامبد همین
..... و حامیانش می خونه به طلاق منجر میشه؟ مث آزاده نامداری و فرزاد حسنی مث اینا ... یادمه
رامبد جوان تو یکی از گفت وگو هاش با مهمونش گفت که ازدواج ادم رو از ...

 


32 . یه تیکه از آهنگ مورد علاقتو بنویس... [بایگانی] - انجمن هواداران ...
www.perspolisfc.net/forum/archive/index.php/t-47988.html
‎سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس ... زااااار زدم من با
همه حال بدم روبه روت زانو زدم تا تورو از دست ندم . ... قلبمو پس فرستادی خوب خودتو
نشون دادی من ... برو نمیخوام برگردی پیشم چون خوب میدونم که کنارش خوبه حالت .... اگه
تو این شهر شلوغ مرحم درت نیستم من میپذیرم عشقمون چیزی بجز بن ...

 


33 . مهر ۱۳۹۲ - آهنگهای فوق احساسی وغمگین
daryayegham71.blogfa.com/1392/07
‎از رضا شیری رو اماده کردم. پیشنهاد میکنم دانلود کنید قشنگه. متن اهنگ ... اگه قلب من
واست میزنه ، اگه بی چشات دلم میشکنه ... جهان خیس میشه تو چشمای خشکم .... بابای
مریم میره جلو هنوزم چیزی را که میبینه باور نمی کنه، با دستایی لرزان ... علی من یادمه،
یادمه چطور بزرگترهامون، همونهایی که همه زندگیشون بودیم پا روی قلب هردومون گذاشتند.

 


34 . ابزار وبمستر - دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - blogfa.com
ghamginha.blogfa.com/author/ghamginha
‎دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - مرجع تخصصی آهنگ های غمگین همراه با ...
حتی نشد بهت بگم ، پیشم بمون ای خوب من / رفتی و عشق اون شدی ، عشق تو شد غروب
من ... اینا همش دلیلی واسه عاشقیمه / ... اگه خاطره هام یادم می یارن تو رو / .... دیگه میخوام رها
باشم ، از همه کس جدا بشم / ..... تو نشونم دادی راهو میدونم/به تو این عشق دلخو مدیونم /.

 


35 . مرداد ۱۳۹۲ - دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - blogfa.com
www.ghamginha.blogfa.com/1392/05
‎27 جولای 2013 ... دانلود آهنگ غمگین|آهنگ های غمگین|غمگینها - مرجع تخصصی آهنگ های غمگین همراه با
متن ترانه. ... تو رفتی و من موندم و درد و دل ، بجای تو حرف میزنم با خودم / ... من از لذت
عشق و دلبستگی ، فقط گریه و دوری رو فهمیدم / ... اگه دلخورم از تو میخوام بدونی عمر
منی ، عشق منی / .... گله از تو نیست میدونم ، خودم اینو از تو خواستم /.

 


36 . دانلود چند اهنگ قدیمی و خاطره انگیز - آخرین ستاره
starend.blogsky.com/1389/10/19/post-60/
‎فقط برای اعضای خود امکان دانلود را فعال کرده است دوستان میتونند هنگام دانلود ... نور
یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است ... عشق تو در سرشت من ، با دل و جان آشناست
..... هیچ چیزی نبینه یا اگه چیزی دید ... ببین تو آینه ی چشام کی بیقراره نازنین ....
آسمون آبی میشه اما گل خورشید رو شاخه های بید دلش میگیره ... یردی از یادم + ویگن.

 


37 . بهترین ها
ali-sokoot.mihanblog.com/
‎15 فوریه 2016 ... بهترین ها - هوا را از من بگیر،خنده ات را نه. ... دانلود خواننده : محسن چاوشی (مربوط به
سریال شهرزاد) میونِ این همه سرگردونی. ... این بار اگر رفتی برو چون من نمی‌بخشم تو
رو ... این بار اگه راهی شدی دلم از تو جدا می‌شه ... کانال وبلاگ همراه با آهنگ‌های جدید و قدیم
ایرانی،اخبار موسیقی ایران و. ... ناخن به پشتِ آینه باید کشید و رفت

 


38 . *MUSIC* - متن آهنگ های آرمین2afm
lifewithmusic.blogfa.com/post/31
‎هی حالا دیدی میتونم تو بری و تنها بمونم / تو دیگه برام بی ارزشی میخوام همه اینو
بدونن همه لحظه ها مال تو ... دیوونت من بودم / میدونم من بودم تو رو آدمت کردم / برو آدم
بدبخت

 


39 . سایت رسمی ایمان غلامی - imangholami - fans . loxblog
imangholami-fans.loxblog.com/post/14
‎دانلود آهنگ جدید ... حرفات همه دروغن ، براش ميميري من اينو ميدونم ... توبهم عاشقي رو ياد
دادي ،‌من به تو سادگي رو ياد دادم ... نميخوام غم توي چشمات ببينم اگه بي تو باشم حتما
ميميرم ... هرجا ک غمگين و خستم تو رو به يادم ميارم ... نذار که پيش تو بشم حقير اهنگ
تاوان تاوان کدوم گناهه تو رو با يکي ببينم؟ .... چيزي نگفتم بت هربار ک رنجيدم

 


40 . آهنگهای قدیمی لیلا فروهر - ازقدیمادانلود گلچینی از بهترین ترانه های ...
www.goodlooking.ir/qncmtjmtjnrnjdsdsncdydsdscjctdqnjrctdsqm.html
اینو از تو یاد گرفتم من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد بگیرم جز ...
ازقدیما - دانلود گلچینی از بهترین ترانه های لیلا فروهر - ازقدیماّدانلود آهنگ قدیمی ...

 



41 . عشق و خیانت
l0vet0l0ve.blogfa.com/
‎اهنگ های وب رو گذاشتیم لینک هاشون هم تو ادامه مطلب هست واسه دانلود ... همه چیز عوض شده
جز تو. جانم ، تو ... این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند ....
برچسب‌ها: عشق و خیانت, جملات دوست دارم, عاشقانه های من, جملات تیکه دار .... ﺍﮔـﻪ ﺳﮑﻮﺕ
ﻣﻴﮑﻨﻢ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺣــــــﺮﻑ ﻭﺍﺳـﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ . ... اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم
!

 


42 . مهربونیـــــــــــــــــــــــ - آهنگ
mehrabuni.blogfa.com/category/1
‎مهربونیـــــــــــــــــــــــ - آهنگ - ... اگر رفتی نیار بادت چه قولایی به من دادی. به فکر ...
ولی من یه چیزی رو هیچ وقت نگفتم ... آهنگ زیبای نرو خواهش میکنم(گروه سون). دانلود.
متن آهنگ: نرو خواهش میکنم فقط یه لحظه صبر کن ... از تو خواهش میکنم طاقت بیار یه

 


43 . ثانیه ******* قول ِ مردونه میدم دستاتو تنها نزارم ... بعد این همه زندگی باز تو باهام سردی
.

 


44 . دانلود آهنگ منم اون عاشق ساده که به عشق تو اسیره - با دلم قهر نکن
magifa.com/detail/1976361/article/4
‎4دانلود آهنگ من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی - اینو از تو یاد گرفتم دانلود آهنگ من
اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی Download Music با کیفیت ... دانلود آهنگ دیر ...

 


45 . موسیقی - رویای ما ... - پرشین بلاگ
homankarimimanesh.persianblog.ir/tag/موسیقی
‎تو به من زندگی دادی. توی غمگین ... همه جیغ بزنین حالا اگه با ما پایین / یالا پاشو با
ما باشو موزیکو گوش کن و فاز باهاشو ... اینو میدونم ای مهربونم / بی تو میمیرم آره بدون
تو هیچم ..... دوباره دیدمت غم هامو یادم رفت/دیگه دلم برات طاقت نمیاره. .... تصور کن تهش
های دلی رو به جز چشمای تو چیزی نداره ..... دانلود آهنگ بسیار زیبای احمد سعیدی بنام.

 


46 . ღ ღ دلـــــخــــــوشــــــی ღ ღ - متن اهنگ + دانلود
ehsan-f.blogfa.com/category/7
‎تو بال و پر دادی بهم ---- میخوای که تنها بپرم ... فکر کردی تا تو بری بعد تو من خوب
شدم ---- تو کینه کاشتی تو دلم تا به همه ... دانلود آهنگ جديد و بسيار زيباي محسن
یگانه با نام من(بهترین اهنگ دنیا) ... بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو
بگذرونم ... تا فهمید اگه دور باشم ازش / دل عاشقم میشه نابود رفت ..... میدونی چیزی نمی
خوام

 


47 . هفته اوّل اردیبهشت ۱۳۸۹ - رضا پيشرو
www.raperpishro.blogfa.com/89021.aspx
‎رضا پيشرو - من مردمو غيرت دارم مثل بعضيا نيستم كه قيمت دارن! ... چون اينو ميدونم
که با تو بودن يه روياي محاله ... تو این مدت تو چیز های رو یادم دادی .... پسر اگه به من
بگن بجنگ واسه زندگي بي درنگ ميگم تو هم چشمات رو ببند و به همه چي بخند. ... با كي
احساس راحتي كنم حتما با تو دنيا مال من ميشه كه بگيرمش تو دست اين همه رنج پدر
احترام ...

 


48 . دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بارون
musicvar.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-بارون/
‎من به تو حق میدم اینجوری بری امشبو پیشم ... حالا که فوت کرده همچین همه عاشقش شدن
که انگار امام زاده بوده!!!! شاهینی ... واقعا آهنگهای آقای پاشایی زیباست حالا بماند که
بعضیها این چیزا رو نمیفهمن. ... مهم اینه که مرتضی این ترانه رو خونده . واقعا هم ... چرا
خودتونو گول میزنین توروخدا اگه نمیمرد بازم الان دوسش داشتین ؟ ... روحش شاد و یادش
گرامی.

 


49 . دریاچه ای تهی از احساساتهایمان
0zahra0.blogfa.com/
‎اینو بهم نشون دادی و میدونم که هستی . ... نه به خاطر همه چیزایی که بهم دادي! ... خدایا منو
ببخش اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیز رو بهم بدی و یه جورایی
همیشه ازت طلبکارم… ... خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده
ات… ..... شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی میكنندشلوغترین مكانها، تنهایی ات را به
...

 


50 . تکست دونی - آرشیو تکست های رضا پیشرو در وبلاگ تکست دونی ...
1textdooni0771.blogfa.com/post/86
‎پس بزار از اول من همه چی رو واسه تو بگم به شرط اینکه تو بعدش راضی بشی برم. هنوز
یه ماهه ... رو بدم.ولی اگه الان درو میبندم و میرم واسه جبرانه دیگه نگو نرو به من. ... اینو

 



51 . meteor - متن آهنگهای صادق و حصین
meteorshahab.blogfa.com/category/1
‎جون دادی پاشون افتادی از چشم. اه... برد و ... پنجره پشتشو به یادم بیار. به یادم ... من
اینم. دنبال من نیا تا نری از یاد. من اینم. من اینم من اینم من اینم. صادق: ... میدونم میگیره
دستم یه روز و میکشه پرده از رو تصویرش ... همه چی خاص تو یه روز عادی ... اگه پاییزم و
توی فصل مرگم ..... یه چیزی بم میگه پسر واقع بین باش خودتی و خدات پس واقعی
باش

 


52 . تاابد دلتنگ.....
www.shabeyakhii.blogfa.com/
‎همه دارو ندارم شد یه حسرت از همون چیزی که میخوام و ندارم شد… ... چه لبریزم من از یادت،
تو رو دارم تو این دست ها ... مثل اينه كه بخواى يه چايى سردشده روباآب جوش گرم كنى. ....
نمی دونن که یه زخمی میذارن تو قلب آدم که تا مدتها دردش حس میشه . .... همه چیز ریخت از
دلت، همه چیز افتاد و حالا ..... اون موقعه اگه به یادش بودی ، دوســــت داشتنت رو نشــــون
دادی.

 


53 . روزبه بمانی - سکـــــــــــــــوت پاییـــــــــز
sokoote-paeez.blogfa.com/category/1/روزبه-بمانی
‎که من ازاین همه جنون، فقط تو رو میخوام ... برچسب‌ها: روزبه بمانی, مهدی یراحی, یک عمر هر
دردی به من دادی, حس میکنم عین نیازم ... دیگه چیزی نمونده تو خونه،غیرما که رو دست هم
موندیم ... برچسب‌ها: روزبه بمانی, مهرداد احمدزاده, من هنوز یادم نرفته, کی منو یاد خودم داد ...
اگه تا آخر دنیا،قراره تو دلم باشی ... اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود.

 


54 . منو تنهاییو دل بی شناسنامم...
www.theendoflove.blogfa.com/
‎میخوام چندتا چیز رو بهتون بگم اول از همه اینه که تموم شعرای این وب یا مطالبش رو ...
بچه ها ببخشید اگه آهنگ وبم دیر لود میشه چون کیفیتش بالاست دوستم نداشتم ... من...
آهنگ جدید امیر تتلو. حیفه این آهنگو نذارم تو وبم خدایی آهنگیه. ک حرف دل میگه توش

 


55 . منم .... دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی امیــــر تــــتلو به نام تـتـلـیـتــی
.

 


56 . the life is nice!!! - متن آهنگهای مورد علاقه
nimamoar.blogfa.com/cat-5.aspx
‎بعضی وقتا که پر از شکایتی تو خودت می شکنی حرف نمی زنی ... با تو ميشه بخشيد
... اون که عاشقانه خندید خنده‌های من رو دزدید پشت پلک .... ای که تویی همه کَسم،بی تو می
گیره نفسم ... و اینم یه جمعه د یگه با اینکه می تونست شیرین بگذره .... اگه کسی
اهنگ را میخواد کامنت بذاره و .... که یادم بمونه چقد سرد بودی در شبهای تلخ و بی ستاره
ام.

 


57 . حرف ها دارم اما ... بزنم؟یا نزنم؟!
banoo-ye-ordibehesht.blogfa.com/
‎دلم می خواهد بداند چه چیزی گلویم را سفت گرفته و رها نمیکند . .... و من فقط آهنگ گوش
بدم و هندزفری رو بذارم تو گوشم و اینقدر صداش و بلند کنم که صدای آدم های اطرافم رو ...

 


58 . دانلود آلبوم جدید کمپانی خط به نام اوردوز
www.musicma.ir/2014/09/29/اوردوز/
‎29 سپتامبر 2014 ... متن آهنگ زنده باد ایران یاس میدونم اینو که دلت از همه و هر طرف ترک خورد به هر کی
تونستی حال دادی و در عوض رکب خوردی منو تو مثل همیم ولی من اسلحم قلم شد تو .... نه
میگم اگه بگن رپُ پاره کنم نمی خوام جای تو نه من میخام جای خودم یه چیز جدیده ... که گوش
دادی در نیار ادا گنده هامتن آهنگ مسلک تکیه بر باد صبر کن داره میاد یادم ...

 


59 . دانلود اهنگ مهدی احمدوند|1377music
1377music.blogfa.com/
‎دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند چشمات با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ .... سلام
یلداتون پیشاپیش مبارک گرچه میدونم شاید یلدای امسال مثل سالهای قبل نباشه اما ....
آرزومه تو مال من شی دستتو بگیرم تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم ... منو این همه
تنهایی که رو دوشم آواره پیش من باش قلب من از نبودت بیزاره .... هی وعده دادی برات
اینجور صلاحه

 


60 . زنگ تفریح موسیقی :متن ترانه های آهنگهای مورد علاقتون رو در اینجا ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-174009.html
‎12 نوامبر 2012 ... سلام دوستان متن ترانه هایی که تا حالا گوش کردید و دوست دارید رو اینجا بگذارید ... همه
حرفامو از چشام تو می خونی ..... As the music dies, something in your eyes ..... شهید

 



61 . عاشقانه - ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...
sarsepordehbinam.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎فکر میکردم فقط اگه تو شاد باشی.. فقط اگه ... چقدر دل ِ آدم میگیره وقتی از
خودگذشتگی هاش نادیده گرفته میشه . ... چقدر امشب همه چیز دوباره دست در دست هم داده تا
دوباره من از خجالت این اشکها در بیام. ... خدایا ممنون که این فرشته آسمونی رو مراقب ما
روی زمین قرار دادی ... پ. ... تنها دلخوشیم اینه که تو هیچ وقت تلخیه این دلتنگی رو
نمی چشی .

 


62 . متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com
www.lord-2013.blogfa.com/category/34
‎دوست دارم اینو به همه میگم ... وقتی یه مرد زمینی عاشق فرشته میشه توی تقدیرش
همیشه بی کسی نوشته میشه دل نا امیدم هر شب رو به اسمون ... دوباره چشمات اومده یادم ....
هوا تو از سرم بیرون نکردم*****تو تنها حسرت من رو زمینی ... تو رو دارم تمام عمر حتی**
***اگه هر چی رو که دارم بگیرم ... دانلود آلبوم امپراطور مهدی یراحی ... تو همه چیز منی
عزیز منی.

 


63 . دانلود آلبوم بهرام به نام اشتباه خوب
penmusic.ir/دانلود-آلبوم-بهرام-به-نام-اشتباه-خوب.html
‎دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب با بالاترین کیفیت دانلود آلبوم اشتباه
خوب از بهرام 01 Khoob.mp3 ... قلمت می چرخه اگه سفید باشی و صاف ... اصلا تو خوبی
من بد ، من اونم که دنیا رو نمی فهمه ... همه با هم غریبه ن فقط چشارو بستن و چریدن ... یه
چیزی میشی به عمق افکارتو به طول زندگی .... اینم خوب می دونم که آبروت برمیگرده
یروز.

 


64 . تقدیم به تنها عشقم فاطمه
onlylovefatemeh.blogfa.com/
‎ازتون معذرت میخوام که شما رو هم ناراحت میکنم ولی خب دست خودم نیست ببخشین ...
فاطمه من حاضر بودم به خاطرت قید خونوادمو بزنم واست خودکشی کنم ولی تو ... زنگ زد و
گفت:امیر میدونم دوسم داری ولی نمیتونم باهات باشم من به کسی دیگه ای ... یه چیزی

 


65 . بگم؟ ... آها راستی زندگیم اینو یادم رفت واست بگم ... اون موقع چقدر عزیز میشم واسه همه
.

 


66 . دانلود و مطالعه متن بخشی از ترانه های زنده یاد مرتضی پاشایی ...
www.irebooks.com/forums/printthread.php?tid=298
‎20 مارس 2015 ... من که این همه دروغ تو رو باور کردم ، بگو دوسم داری یه دفه دیگه بگو ، بگو که بر می
گردم تو که از اون همه حرفایی که به تو گفتم چیزی یادت نیست تو که می ... اما حقیقت
اینه که بدون تو شکسته ام تو مرز مرگ و ... تاوان چی رو من میدم اینجا كنار پنجره چطور
دلت ... امشب بمون اگه بری چیزی درست نمی شه ... تو یادم دادی عاشقیم و

 


67 . تکست آلبوم محسن یگانه نگاه من - دانلود آهنگ
www.popahang.ir/تکست-آلبوم-محسن-یگانه-نگاه-من.html
‎تکست آلبوم محسن یگانه نگاه من ،متن و تکست آهنگ ها و کد پخش آنلاین با کیفیت
320 و 128 در فایل ... اونیکه تا زول میزنه توی چشمام همه دردام یادم میره ... دست خودش
نیست اگه میکشونه، تمام قلبمو هر جا که میره ... وقتی احوالم پریشونه می شینم پیشش
رو شونش تکیه میدم ... چیزی از این حالت نمی مونه ... همه ی حرف من اینه چرا از چش تو
افتاد.

 


68 . دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اگه حالیت بود
radiojavanmusic.com/آهنگ-جدید-امیر-تتلو-به-نام-اگه-حالیت-بود/
‎29 نوامبر 2015 ... من کلا آدم وفاداریم و پا همه چیز، چیزهایی که دوست دارم وای می ایستام ... تو اگه حاليت
بود نميرفتی ديشب ، ادِعات ميشه ولی نميفهمی هيچَم ..... بابا من خودم سه ماهه دارم هی میام
تو سایتت تا ببینم اهنگ رو دادی بیرون یا نه بابا .... نه اشتباه میکنی تا اونجایی
که من یادمه تتلو اولین آهنگاشو با کسایی مثل حسین ابلیس شروع کرد.

 


69 . دانلود آلبوم صادق به نام سرباز خدا - دانلود آهنگ جدید
farseda.ir/دانلود-آلبوم-صادق-به-نام-سرباز-خدا/
‎دانلود آلبوم جدید صادق به نام سرباز خدا با لینک مستقیم + پخش آنلاین تک تک آهنگ
... اگه مثل زهر تلخم / اگه مثل برگ زردم / اگه پاییزمو توی فصل مرگم ... خدا میدونه که
تو دلم چیه // میدونه میپرم از رو پرچینش ... همه چی خاص تو یه روز عادی // یه روت احساس و
یه رویِ مادی ... من اینم دنبال من نیا تو نری از یاد من اینم من اینم ، من اینم ، من اینم. ورس ۳:

 


70 . متن تمام ترانه های لیلا فروهر | انجمن تاپ فروم
www.topforum.ir/threads/74430/
‎9 آگوست 2011 ... اینو از تو یاد گرفتم من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد ... مهمان گرامی،
جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، لازم ...

 



71 . دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب
hhmusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-اشتباه-خوب/
‎22 جولای 2015 ... دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای بهرام به نام اشتباه خوب با بالاترین کیفیت ... من
تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه ی شروع بود ... اونا فقط میخوان رو هم
بخوابن تا اینکه بفهمن ماده و نری هست منم بین ... چی میمونه ازت یه چیزی میشی به عمق
افکارتو به طول زندگی .... اینم خوب می دونم که آبروت بر میگرده یروز

 


72 . دانلود اهنگ دنیامو میدم تا تو پیشم بمونی - دانلود آهنگ جدید
ctfun.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+دنیامو+میدم+تا+تو+پیشم...
‎میکس و مسترینگ : پویان اعتصامی متن آهنگ جدید ندیم برگرد دیوونه بی تو دنیام
تاریکو سرده ... نباشی تو پيشم میدونی اینو اسمت که میاد میلرزه تنم اون دیوونه که
تو چشماته منم میدونی اینو ... اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می رود. ... اونجا که
بریدم تو منو ادامه دادی من تو رو ادامه ميدم ادامه ميدم شعر آهنگ جدید مهدی یغمایی تو رسیدی
حق ...

 


73 . متن کامل البوم بگو سیب از پویا بیاتی - تک ملودی | دانلود اهنگ
www.takmelody.ir/متن-کامل-البوم-بگو-سیب-از-پویا-بیاتی.html
‎13 مارس 2013 ... بد کردی اما خوبیا تو میمیرم و یادم نمیره. شاید برای ... اگه میشه یه کمی تب کن بگو
قلبت تو اتیشه خیال کن بی من ... نشون دادی لیاقت دوستت دارم رو داری ... همه بشناسنم
وقتی رسیدم یه جایی اسممو شنیده باشن. باید اونقدر از من گفته باشی که باورت شه
چیزی کم نداری کسی از ... خاطرت اینقدر عزیزه که توی تصورم جا تو ...

 


74 . عکس - پنهان زیر باران
khersy.persianblog.ir/tag/عکس?
‎+همیشه اولین تبریک ها رو عشقم بهم میگه از بودنش ممنونم. برچسب‌ها: عکس ... بگو
تمام تو مال من است! ... ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؛. ﺑﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﯽ ﻣﯿﺸﻪ. ﻗﻬﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ. ﺳﺮﺩ ﻭ ﺳﺮﺩﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ … ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ
ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺗﺮﺱِ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ… .... نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت جایش النگو داد . ...
اگه اصلاح میشن که هیچی! ..... برچسب‌ها: غمگین, عکس, مخاطب خیلی خاص, یادم تو را
فراموش.

 


75 . دانلود آهنگ جدید: بهترین های موسیقی
www.teh-dl.ir/
‎آهنگ هاي جديد,اهنگ جديد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جديد,اهنگ,دانلود آهنگ ايراني,آهنگ شاد, ...
اینو هر کسی از نگام می فهمه ... زمستون بارشو بسته همه از دیدنش خسته ان ... تو منو دادی
دست غم ولی من ... میرسه روزایه خوبم واسه من حرس فردا رو نخور ... غیر از احساس آرامش
دیگه چیزی بین ما دوتا نیست ... اگه دنیا هم بشه وارونه بگو دستت توی دستام میمونه

 


76 . نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...
forum.special.ir/archive/index.php/t-279-p-2.html
‎27 سپتامبر 2008 ... برام يه يادگاريه جز اون چيزي نمونده ... نه، تو تنها نیستی، دست ِ من سفره ی شام ِ تو
میشه ... مثل یک آینه ی بی جیوه .... اگه يه روزي نوم تو باز ، تو گوش من صدا کنه ... منی
که غرور رو تو چشمات شکستم ... و به يادش همه شب را چراغاني مي بود .... آهنگهای همه جی
تموم و یه دوستی ساده بهترین آهنگهای ارایه داده شده در موسیقی از نظر من ...

 


77 . متن ترانه آهنگهای آلبوم نگاه من محسن یگانه - آریا پیکس
www.ariapix.net/1394/02/متن-ترانه-آلبوم-نگاه-محسن-یگانه.html
‎متن و تکست ترانه همه آهنگهای آلبوم نگاه من از محسن یگانه متن آهنگهای : دنبالش میرم ...
تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم ... اومدم که پس بگیریم تو رو از چنگال تقدیر
اومدم که که مال من شی اومدم اما چقدر دیر. من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری حتی الانم
نمیشه عشقو از من پس بگیری ی ی ... از بس که احوالم پریشونه دیوار با من همزبون میشه

 


78 . متن ترانه های روزبه بمانی - سایت عاشقانه رویای خیس
royayekhis.ir/مجموعه-متن-شعرها-و-ترانه-های-روزبه-بمانی.html
‎دانلود آهنگ شاد عروس خانوم از امین رستمی ... چشمتو رو آینه وا کن واسه ماه ستاره کم
نیست ... يه حسي از تو در من هست كه مي دونم تو رو دارم .... به من چیزی بگو شاید هنوزم
فرصتی باشه ... اگه دنیار رو از دستت بگیرن یکی هست که خودش دنیات باشه ... یه
عمره زیر این سقفیم تو رو با من همه دیدن .... می خوام یادم بره یک روز که من قبل از تو
کی بودم ...

 


79 . مجموعه ترانه های مریم حیدر زاده » انجمن ترانه مهر
taranemehr.ir/home/index.php?newsid=1572
‎اگه تو از پيشم بري پنجرمون بسته ميشه يه دل با صد ... که من رو تو دوزخ گذاشت ترو
فرستاد به بهشت اگه بري به ... يا که دور از چشماي من قلب تو دادي به کسي برو منم با
... اون وقت مي بينم همه رو پس تو نرو پيشم بمون دلت مي خواد .... کی اینو باورش میشه
که تو ... یادمه اولین روز گونه هامو تر کردید ... یه چیزی مینویسم خدا منو ببخشه اگه یه ...

 


80 . دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری 94
ninemusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بنیامین-بهادری-94.html
‎Download Benyamin Bahadori New Album 94 دانلود آلبوم جدید بنیامین ... کاری
کردی که تو ۲۸ سالگی باید برم اهنگای غلامحسین چلندری رو گوش بدم ... دوستان عزیز

 



81 . بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمیجدید ترین مطلب
btab74.me-music.ir/
‎اگه اهل موسیقی هستید این آهنگ زیبا و شاد رو به شما پیشنهاد میکنم که دانلود کنید ...
داغونم کرد فکر این که تو کجایی ، من و دل ، گوش ، بشنویم از تو صدایی .... ورد زبون
همـه اینه که صـــدای مــن نفرتیـــه ... آهنگ غمگین و فوق احساسی قسمت میدم اجرایی فوق

 


82 . العاده زیبا از مهدی گرناوی این آهنگ ... راضی شدی به مردن غرورم , به یادم اگرچه از تو دورم
.

 


83 . تجربه چهل روز توبه من | | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
‎7 دسامبر 2014 ... یا امام حسین نوکرتم…من نمیتونم تو کمکم کن.از همه نا امید شدم.هیچکی نمیتونه کمکم
کنه.نوکرتم کمکم کن.تورو خدا کمکم کن…اینا رو میگفتم و گریه ...

 


84 . دانلود آلبوم کمپانی 13 به نام آمپول + متن آهنگ
textseda.in/دانلود-آلبوم-کمپانی-13-به-نام-آمپول-متن-آ.html
‎این چند وقته ولی میدونم ستاره تو تاریکی معنا میشه. چی بگم همه چی ... اینا بیتارو
میخوان اینا میتا رو میخوان زیر گیتارو کیکام همه ایهامو میخوان. ولی هیچ وقت اون روز
یادم نمیره ناظم گفت علیرضا آدم نمیشه … ... اگه مغز تو جاده وایسه … ... یه ترک دادی و
باز کک و پرمون همگی ریخت ... هر چیزی که می‌خوای بگی من از تو و شبیه تو ها زیاد
شنیدم.

 


85 . آهنگهای قدیمی لیلا فروهر - baran - MizbanBlog.Com
tektak.mizbanblog.com/post/171
‎7 ژانويه 2016 ... دانلود آهنگ قدیمی و شاد لیلا فروهر به نام مادر بزرگ. view تعداد بازدید .... اینو از تو
یاد گرفتم من اگه چیزی میدونم همه رو یادم تو دادی نمی تونم یاد ...

 


86 . دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانلود_آهنگ_92
downloadnewsong.ir/tags/دانلود_آهنگ_92/
‎یه چیزی تو چشمای خیس تو بود. که خیلی نمی شد تماشاش کرد. تو رو می کشیدم که
یادم نری. منِ شاعرو عشق نقاش کرد. تنها منم، همه دردِ تنم، یادگاری تو، چشم خیس و تَرَم…

 


87 . دانلود آهنگ جدید علی اوج به نام نه (دیس بزرگ) :: بزرگ ایکس
bozorgx.ir/post/138
‎قبل از آلبوم هم که آهنگ بپا رو دادی سامان به یه ورشم حسابت نکرد... دانلود آهنگ جدید ...
... دانلود آهنگ نه علی اوج ... نهایتا نظر من اینه ک بچه های زد بازی نباید ب هم دیس بدن!

 


88 . آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی - نماشا
www.namasha.com/v/u1ubCsUw
‎11 سپتامبر 2015 ... دانلود گزارش تخلف .... تو درمورد فنی حر فه ای می دونی میشه بهم بکی اخه دلم می خواد
برم فنی ... آدرس جیمیلتو من یادم رفته یه آدرس جیمیل بده تا اون جا بتونم مستقیم
باهات .... البته تو دوستمی و اینو برای بقیه می گم نه تو من نمی خوام فقط کمکت کنم
..... نمی تونم همه چیز رو بهت توضیح بدم ولی یه چیز رو می گم دوستت دارم.

 


89 . ضایع شدن محسن یگانه در کنسرتش - تاپ ناز
www.topnaz.com/clip-mohsen-yeganeh-in-concert/
‎12 آوريل 2012 ... اگه تو ایران یه خواننده فهیم وجود داشته باشه که ترانه های هیت هم میخونه ، اون ..... به نظر
من کسی که اینو سوتی میدونه فقط یه آدم حسوده، در ضمن اهنگ های محسن ... ببینید
طرفدارهای محسن یگانه همه جا هوای محسن رو دارند. ..... یه چیزی رو یادم رفت بگم! ... آهنگ یا
تو خوشحالی و شادی همیشه پشت من بودی تو به من زندگی دادی یا خودش ...

 


90 . دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کی فکرشو میکرد
www.mymusicfa.org/آهنگ-مرتضی-پاشایی-به-نام-کی-فکرشو-میکرد/
‎10 ا کتبر 2015 ... دانلود آهنگ کی فکرشو میکرد از مرتضی پاشایی دانلود آهنگ کی ... اونی که عاشقی رو
یاد من داده داره میره ... یادش نمونده که می گفت باهام می مونه تا ابد ... قول دادی نری بمون به

 



91 . دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کی فکرشو میکرد
www.mymusicfa.org/آهنگ-مرتضی-پاشایی-به-نام-کی-فکرشو-میکرد/
‎10 ا کتبر 2015 ... دانلود آهنگ کی فکرشو میکرد از مرتضی پاشایی دانلود آهنگ کی ... اونی که عاشقی رو
یاد من داده داره میره ... یادش نمونده که می گفت باهام می مونه تا ابد ... قول دادی نری بمون به
پای عشقمون نگو دوستم نداری ... داره میره میگه نمونده دیگه چیزی بینمون ..... ولی اگه
یکم نگاه کنیم با آهنگ من به تو حق میدم علی لهراسبی ، درست مثل همه!

 


92 . دانلود آلبوم جدید بهرام اشتباه خوب
www.behmelody.org/1394/04/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-اشتباه-خوب/
‎4 جولای 2015 ... حاصل آخرین درگیری قلب و مغز من یه اشتباه خوب بود من تو این جنگ رشد کردم جنگی
که واسه من انگیزه شروع بود ... من می‌رسم به چیزی که لایقم ... اگه آدمایی مث تو نباشن
که نمک بپاشن رویِ زخمم ... همه با هم غریبن ... اونا فقط می‌خوان رو هم بخوابن تا این که
بفهمن ماده ُ نری هست .... اینم خوب می‌دونم که آبروت برمیگرده یروز

 


93 . دانلود آهنگ جديد از ميثم ابراهيمي
music64.moonfa.com/
‎دانلود آهنگ جديد مهران باقري بنام دلتنگي با لينك مستقيم ... با تو دلم محكم و قرص
ميشه .... تو سقوطو ياد من دادي كه از الان از چشم افتادي ... دانلود آهنگ خداي من از مجيد رضا,
داتنلود آهنگ تو رو هر لحظه مي بينم تماشايي ترين حسي ... ببين اسمم رو يادم نيست ،
چشام بغض تو رو داره .... چقد خوب بود همه چي مگه غمم داشتيم ها مگه چيزي كمم داشتيم.

 


94 . آلبوم بگو سیب پویا بیاتی - دانلود آهنگ جدید
par30song.ir/download-new-music-pouya-bayati...sib/7140.html
‎آلبوم بگو سیب از پویا بیاتی,آلبوم جدید پویا بیاتی به نام بگو سیب,آهنگ بگو
سیب پویا ... بد کردی اما خوبیاتو میمیرمو یادم نمیره ... اگه میشه یکم تب کن بگو
قلب تو آتیشه ... یه چیزی مثل دلشوره مثل حالی که ناجوره ... باید اونقدر از من گفته
باشی که رو سرت بدونِ سایه داری ... همه رویام اینه کاش میشد یه چیزی تو دنیای تو باشم

 


95 . دیگه نیمتونم از بهزاد پکس - دانلود آهنگ و فیلم جدید
sadsong.ir/category/خواننده/خواننده-رپ/بهزاد-پکس/feed/
‎من دیگه چیزی ندارم واسه خوشبختیت ببازم اگه خوب بودم اگه بد دیگه دادی منو از دست
دیگه هیچ ... ایندفعه من دیگه نیستم اگه تو میخوای بمونی ... میگن آدمه خوبیه و همه چی
تکمیله ... رو پی خوشیاتو دیگه نیا سراغه من ... هر چی خاطرست واسه تو نمیخوام یادم
بیارم ... دانلود آهنگ عشق یه طرفه از احمد سولو و بهزاد پکس – میدونم تو یه روز تنهام
میذاری

 


96 . ترانه های اینوری
taranehayeinvari.persianblog.ir/
‎30 نوامبر 2015 ... متن ترانه های آهنگ های محبوب و تیتراژ فیلم ها و سریال به همراه دانلود. ... با من بمون/
پویا آریانا/پارسا/آهنگساز:فرید معینی/تنظیم:فرهاد نیکزاد · دانلود ... دانلود. حس و حالم
خوش نیست همه چی داغونه یکی باید باشه تو رو برگردونه ... یک عمر هر دردی به من دادی
.... بهار اگه عطر تورو نیاره/امیر حسین مدرس/عبدالجبار کاکایی · دانلود.

 


97 . دانلود آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه من - تاپ صدا
www.topseda.ir/.../download-new-album-mohsen-yeganeh-negah-man/
‎1 مه 2015 ... تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم خواستم که حرفامو ... من بی خبر رفتم و تو چیزی
نمیدونی ازم تقصیر تو ... از بس که احوالم پریشونه دیوار با من همزبون میشه اما سر
هرچیز بی ... همه ی حرف من اینه که چرا از چشت افتاد اونکه بی ... اون اسمم رو یادش نمیاد و
من هنوزم رو اسمش ... اونکه پاش عمرتو دادی حالا رفته پی یارش دلکم دید ...

 


98 . متن آهنگ اصلا صداش کردی - کافه تنهایی
cafealone.ir/متن-آهنگ-اصلا-صداش-کردی.html
‎با صدای بنیامین بهادری هر کی به من میرسه ازم اینو می پرسه اون تو رو تنهات گذاشت
اون تو رو دوست ... دانلود آهنگ اصلا صداش کردی؟ ... مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله
بذاری محاله بتونم ... یک دفعه به خودش همه چی رو سپرد دیگه گریه نکرد فقط حوصله
کرد ... تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم ... اگه فکر احساسمونی
برو

 


99 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
‎اگه بردمت بالا فکر نکن چیزی بودی . ... بخوای همه تنهایی رو که به امیده برگشته
دوبارش تحمل کردی تو گوشش فریاد کنی ... مخاطبمون رو بشناسیم بازم احساسات بر
فکرمون قالب میشه و طوری ..... دلت را سپردی به من و وعده همیشگی دادی، ... حالا تو در
انتظار طلوع رویاهای خودت نشسته ای و من در انتظار اینم که ...... کد اهنگ برای وبلاگ ...

 


100 . تکست آهنگ های آلبوم آی وی فامیلی از علی بابا » موزيکـــُ تکستــــــــــ ...
musicotext.ir/rap/316-تکست-آهنگ-های-آلبوم-آی-وی-فامیلی.html
‎3 آگوست 2015 ... بزرگترین مرجع تکست و دانلود موسیقی ایرانی ... تکست آهنگ خواب سنگین از علی
بابا و بهنام اس آی ... اینا وظیفه بود اصلا منت نیستش ... من رو به راهم همه هستن فقط

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نظرات (1) تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394 زمان : 12:08 بازدید : 2769 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • بازدید امروز : 119
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 1,176
  • بازدید سال : 15,445
  • بازدید کلی : 486,207
  • کدهای اختصاصی