loading...

نسکافه

دانلود آهنگ اين همه خوندنم نيست (بيا که فرياد کنيم…) از



دانلود آهنگ اين همه خوندنم نيست (بيا که فرياد کنيم…) از
 


1 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای ... - دانلود فیلم
ahang-film.com/دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-تموم-مو/
‎23 ا کتبر 2015 ... تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می خوام که غوغا کنم آره هل هله بر پا
کنم چرا میگی که جای آتیش سوزوندنم نیست. بیا که فریاد کنیم

 


2 . هزار و یک آهنگ | دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم ...
www.1018mp3.ir/?p=19127
‎24 سپتامبر 2012 ... دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) ..... دانلود آهنگ امشب شب رقصه
غصه دیگه بسه – این شبی که میگم شب نیست – میلاد – از شهرام ...

 


3 . هزار و یک آهنگ: دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست - بیا که فریاد کنیم - هل ...
www.101mp3.ir/2012/09/blog-post_5980.html
‎25 سپتامبر 2012 ... مثلا اگر دنبال آهنگی از رضا صادقی هستید از نوار الفبای پایین روی حرف ... دانلود
آهنگ این همه خوندنم نیست - بیا که فریاد کنیم - هل هله - از لیلا فروهر ...

 


4 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست – هل هله | دانلود آهنگ و ...
chatom.ir/دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-تموم-م-2.html
‎7 دسامبر 2015 ... این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می ... هله بر پا
کنم چرا میگی که جای آتیش سوزوندنم نیست بیا که فریاد کنیم ...

 


5 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر
song40.rozblog.com/post/168
‎دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲ دانلود آهنگ از لينک
کمکي ,دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر,دانلود ...

 


6 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر
down21.rozblog.com/post/149
‎18 ژانويه 2016 ... دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۱ دانلود آهنگ از لينک مستقيم ۲ دانلود آهنگ از لينک
کمکي ,دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا ...

 


7 . فرياد - فلوریدا - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
felorida94.rozblog.com/tag/فرياد
‎دانلود آهنگ اين همه خوندنم نيست (بيا که فرياد کنيم…) از ليلا فروهر 1 . دانلود آهنگ
این همه…,فرياد,فلوریدا.

 


8 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر
sadsong.ir/7105/دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-بیا-که/
‎دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ , آهنگ , دانلود فیلم , دانلود سریال ... دانلود آهنگ این همه
خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر ... برای دانلود آهنگ کلیک کنید ...

 


9 . دانلود آهنگ هل هله از لیلا فروهر آلبوم همسفر | ویکی صدا
https://wikiseda.org/leila/Hamsafar/Hel+Hele
‎این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می‌خوام که غوغا
کنم آره هل هله بر پا کنم چرا میگی که جای آتیش سوزوندنم نیست بیا که فریاد ...

 


10 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست لیلا فروهر - پی سی سل
pccell.ir/دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-لیلا-فروهر.html
‎دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست بیا که فریاد کنیم از. دانلود از 4shared دانلود آهنگ
این همه خوندنم نیست بیا که فریاد کنیم از لیلا فروهردانلود ...

 



11 . دانلود آهنگ اين همه خوندنم نيست (بيا که فرياد کنيم…) از ليلا فروهر
iranimag.ir/detail/2588125/article/7
‎دانلود آهنگ چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم (یار شیرین) از لیلا فروهر. 4 . دانلود آهنگ .....
دانلود+آهنگ+منم+اون+یار+شیرین+لیلا+فروهر+با+کیفیت+320.

 


12 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر ...
https://100mp3.wordpress.com/.../دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-بیا-که/
‎25 سپتامبر 2012 ... دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) از لیلا فروهر ... Related.
دانلود آهنگ عربی بلدی از لیلا فروهرIn "دانلود آهنگهای لیلا فروهر".

 


13 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست - درباره ی ما
biryab041.ir/دانلود-آهنگ-این-همه-خوندنم-نیست-/t_433f89e19029ab965e9cd33f43e685c7/
‎دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم...) از لیلا فروهر منبع : kakeroo[
dot]rozblog[dot]com[slash]post[slash]163 ...

 


14 . متن آلبوم بهرام به نام اشتباه خوب - دانلود آهنگ های جدید
musicbambo.org/1394/04/متن-آلبوم-بهرام-به-نام-اشتباه-خوب/
‎3 جولای 2015 ... متن تمام آهنگ های آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب متن آهنگ خوب ساز لمس نقش نگاه
... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود ... منو میبینی حتی
افتخار می کنم به اشتباهام ... جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ... کودکیم تو عمق فکرم
فریاد میکشه جنگ میخام ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا.

 


15 . خوندنم ترانه نیست - mohitezist
mohitezist.hostik.ir/خوندنم-ترانه-نیست.html
‎خوندنم ترانه نیست,دانلود ترانه وقتی تو نیستی از گوگوش ، حجم فایل 3.9 . ... دانلود
آهنگ این همه خوندنم نیست - بیا که فریاد کنیم - هل هله ... دانلود آهنگهای ترانه (1).

 


16 . دانلود آهنگ آرتین حقم نیست - یو دایرکت
youdirect.ir/دانلود-آهنگ-آرتین-حقم-نیست.html
‎نام تموم قلب من دانلود آهنگ بیشتر دانلود و متن آهنگ حق من نیست آرتین شاهوران متن ...
فروهر دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست بیا که فریاد کنیم از لیلا فروهر دانلود آهنگ ...

 


17 . دانلود آهنگ دوتا پرنده هستیم لیلا فروهر
brandsara.site/+دانلود+آهنگ+دوتا+پرنده+هستیم+لیلا+فروهر/
‎دانلود آهنگ دو پرنده از لیلا فروهر | ویکی صدا دانلود آهنگ دو تا پرنده هستیم از لیلا
فروهر دانلود آهنگ در پرنده از ... دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…)
...

 


18 . دانلود اهنگ بیا بندازیم امشب - های فایو
hayfive.ir/دانلود-اهنگ-بیا-بندازیم-امشب.html
‎برچسب بیا بندازیم یه عکس یادگاری امشب دانلود آهنگ شاد تولد. و فتانه بیا بندازیم
یه ... یادگاری از حسن شماعی. دانلود آهنگ یک بوسه برای قلبم از لیلا فروهر دانلود آهنگ
این همه خوندنم نیست بیا که فریاد کنیم از لیلا فروهر دانلود آهنگ دوباره رسیدن ...

 


19 . متن آهنگ هل هله لیلا فروهر :: متن آهنگ
behseda.blog.ir/1394/.../متن%20آهنگ%20هل%20هله%20لیلا%20فروهر
‎این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می خوام که
غوغا کنم آره هل هله بر پا کنم چرا میگی که جای آتیش سوزوندنم نیست بیا که فریاد
کنیم از عشقمون یاد کنیم. ... دانلود آهنگ. (۸) ...

 


20 . دانلود آهنگ ستار به نام روایت - دانلود اسپید
downloadspeed.ir/دانلود-آهنگ-ستار-به-نام-روایت/
‎دانلود: دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸. متن آهنگ ستار به نام روایت : حافظ بیا دوباره غزل
کهنه رو ... همه کهنه بر کنیم از نو جامه تازه ای بپوشیم ... اما وقت خوندنم نیست اما جای

 



21 . دانلود هزار و یک اهنگ - نمایش آرشیو ها - دنیای اینترنت - ایباس
it.ebas.ir/p/47ee17dada2acf0c67a58a3e9baeb08216
‎... دانلود آهنگ به نام اون کسی که میپرستی (منمو یه دل عاشق...) از مهستی دانلود ... از
لیلا فروهر دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم...) از لیلا فروهر دانلود
...

 


22 . لیلا فروهر - همسفر - هل هله - آهنگباز | آهنگباز
www.ahangbaz.com/2419/لیلا-فروهر-همسفر-هل-هله/
‎Download leila Hamsafar Hel Hele ... آهنگ: هل هله متن ترانه لیلا فروهر – همسفر – هل
هله متن ترانه هل هله از لیلا فروهر. این همه خوندنم نیست ... نیست. بیا که فریاد کنیم

 


23 . دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم...) از لیلا فروهر
imusic.rzb.ir/post/974
‎25 سپتامبر 2011 ... دانلود از 4shared. ... دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم...) از لیلا
فروهر ... دانلود آهنگ جدید - دانلود اهنگ. دانلود از 4shared ...

 


24 . دانلود آهنگ جدید - شیک دانلود
shiq.ir/p/794d29d1ca692b7e8a39d7a3fd4d85f214
‎دانلود آهنگ ای همه خوبی و شادی من اسیرم (ندای آسمانی) از لیلا فروهر - یکشنبه 03 مهر
1390 - 7:30 ... دانلود آهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم...) از لیلا فروهر ...

 


25 . دانلود آلبوم جدید بهرام اشتباه خوب
www.behmelody.org/1394/04/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-اشتباه-خوب/
‎4 جولای 2015 ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود ... واسمم مهم نیست امروز
جمعست یا سه‌شنبه ... ما اون مرزهای پیچیده و درهم مغز تو رو رد کردیم ... همه میگفتن باید
ساخت آره باید ساخت ... جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ... کودکیم تو عمق فکرم فریاد
میکشه جنگ میخام ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا

 


26 . متن ترانه های لیلا فروهر - انجمن تخصصی دانلود رایگان - اف دی ال
forum.freedownload.ir/thread-207965-page-7.html
‎ارسال یک پیام خصوصی به این کاربر مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ... شب که
میشه انتظار خوابو میگیره از چشام ..... این همه خوندنم نیست ... بیا كه فریاد كنیم

 


27 . لیلا فروهر هوا میخوام - دانلود و متن آهنگ هل هله لیلا فروهر
www.goodmoney.ir/ntdswfnscrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdsnf.html
این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می خوام كه غوغا
كنم آره هل هله بر پا كنم چرا میگی كه جای آتیش سوزوندنم نیست. Reply · Like.

 


28 . دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب
hhmusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-اشتباه-خوب/
‎22 جولای 2015 ... دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای بهرام به نام اشتباه خوب با بالاترین کیفیت ... من
تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه ی شروع بود ... همه با هم غریبن فقط
چشارو بستن و چریدن .... جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ... کودکیم تو عمق فکرم
فریاد میکشه جنگ میخوام ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا

 


29 . دانلود آلبوم جدید بهرام اشتباه خوب + متن آهنگها - دانلود آهنگ جدید
bia4music.com/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-اشتباه-خوب-متن/
‎4 جولای 2015 ... متن تمام آهنگهای آلبوم اشتباه خوب بهرام. منتشر شد ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی
که واسه من انگیزه شروع بود. زیر دستم ... راهی نیست. منو میبینی حتی افتخار می کنم
به اشتباهام ... جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ... کودکیم تو عمق فکرم فریاد میکشه
جنگ میخام. من از اون ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا.

 


30 . تکست آلبوم اشتباه خوب - امروزیا
emroozia68pedi.persianblog.ir/post/87/
‎5 جولای 2015 ... تکست و متن و دانلود آلبوم اشتباه خوب ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من
انگیزه شروع بود زیر دستم یه ... همه با هم غریبه ان فقط چشا رو بستن و چریدن ... ما اون

 



31 . عاشقانه - ... حرف هایی که بعد از تو در دلم ماند ...
sarsepordehbinam.persianblog.ir/tag/عاشقانه
‎اما باید اعتراف کنم که هر چی تلاش کردم که عشق من یه عشق زمینی نباشه. ... چقدر
امشب همه چیز دوباره دست در دست هم داده تا دوباره من از خجالت این اشکها در بیام. ... هیچ
چیزی انگار قادر نیست این غمو از توی دلت برداره . ..... آخه ما احساساتمون رو نسبت به
مطالبتون، شکل و رنگ بلاگتون، آهنگ بلاگتون و . ... و درست موقعی که جذب خوندنش
شدی ... .

 


32 . بهمن ۱۳۹۴ - آهنگهای فوق احساسی وغمگین
daryayegham71.blogfa.com/1394/11
‎سلام بر دوستان. اهنگ جدید و زیبا و غمگین و احساسی ( تو شادی با اون ) از احمد سولو ...
سوما این روزها حالم اصلا خوب نیست ... که این اهنگو دانلود کنید چون فوق العادس. ....
بیا پاتو از تو دلم پس بکش که دیگه تحمل نداره دلم ... در ضمن در اخر اهنگ دلیل این همه
غم و احساس ... وقتی زندان بان بر سرم فریاد زد: .... به کسی چه این صدا کارش از تو
خوندنه

 


33 . تکست آهنگ های آلبوم اشتباه خوب از بهرام » موزيکـــُ تکستــــــــــ ...
musicotext.ir/.../208-تکست-آهنگ-های-آلبوم-اشتباه-خوب-از-بهرام.html
‎4 جولای 2015 ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود زیر دستم ... تکست آهنگ
ساز از بهرام ... همه با هم غریبه ان فقط چشا رو بستن و چریدن ... ما اون مرز های پیچیده
ودرهم مغز تو رو رد کردیم ... از این زمین نفرین شده تا آسمون بکر راهی نیست ... جدا از من
نیست نوشتن و خوندنم ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا

 


34 . متن ترانه - Blogfa
chenarsabz.blogfa.com/1392/02
‎بیا که این دو روز آخر من و توست ... من از این خسته ام كه می بینم تیرگی هست و شب ،
چرا غی نیست .... سوار اين چرخ و فلك بس است تكرار ملال ز روزگار خسته‌ام دلم نمي
تپد چرا به شوق اين همه صدا من از عذاب كوه بغض به كوله .... گم می کنم توی این شهر
شلوغ پچ پچ آدمکا بس که تو هم می دوه دیگه فریاد منو سایه مم نمی شنو صدای زنجیر تو
گوشم می ...

 


35 . اردیبهشت 1392 - موسیقی ملی ایران
sonati2.blogfa.com/9202.aspx
‎انگار دیگه از زاری و تمنا خسته شده و این نارضایتی را با صداش و شیوه ی خوندنش به
شنونده ... اما مثل همه ی داستان های عاشقانه، این فریاد و فغان پایان ماجرا نیست و در بیت
های ... این آلبوم زیبا رو در ادامه ی مطلب دانلود کنید. ... بیا که در تن مرده روان درآید باز

 


36 . دانلود آهنگ (( کجایی )) محسن چاووشی | سایت رسمی سریال شهرزاد
shahrzadseries.com/88725
‎بلاخره بعد از مدتها انتظار آهنگ (( کجایی )) محسن چاووشی با همخوانی سینا سرلک ...
متاسفم برای کسانی که صدای اقای چاوشی را برای این سبک نمایش انتخاب کردن ...
نگاهش و دیدش به همه چیز مخصوصا به تخصص اش ک اهنگ اه از نسل حاضر خیلی ..... باید
اعتراف کنم سریالو فقط به خاطر محسن چاوشی میخرم وگرنه خیلی راحت قابل دانلود بود
...

 


37 . شهریور ۱۳۹۰ - ترانه های ماندگار - Blogfa
deltangtanha.blogfa.com/9006.aspx
‎تو که چشمات طبیب درد من نیست من از دردای ... منم من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش
طلوع صادق ... بشنو همسفر من ، با هم رهسپار راه درديم با هم لحظه ها را گريه کرديم .....
بیا و ببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره که داره از غصه می میره ... این همه عاشق
بودم تو نفهمیدی من که عاشق بودم تو نفهمیدی ..... تو سکوت چشم تو دیگه خوندنم چیه.

 


38 . لیورپول - عاشقانه ها
redsliverpool1892.blogfa.com/category/10
‎10 نوامبر 2015 ... یادمون نیست که چه جوری، واسه همدیگه می مُردن .... Come on get me, get me on the floor
?DJ what you, what ... نگفتمت که حـــــال کن طبیعتا میان این همه جسد بگند ؟! که خر
... دانلود آهنگ ... یه کاری کنم ربتو یاد کنی‌ ، بفهمی لیلی کیه بری فریاد کنی‌ .....
یکی از آهنگ های قشنگشون هم ٫عزیز جون٫ که با فریناز خوندنش. این ...

 


39 . متن تمام ترانه های لیلا فروهر - صفحه 9 - تالار فرهنگی هنری جی تاک
www.gtalk.ir/thread35267-9.html
‎این همه خوندنم نیست تموم موندنم نیست هوا هوای عشقو صدای خوندنم نیست می خوام كه غوغا
كنم آره هل هله بر پا كنم چرا میگی كه جای آتیش سوزوندنم نیست بیا كه فریاد كنیم

 


40 . حامد زمانی » دانلود آهنگ و نماهنگ”هم آوازطوفان”
fans.hamedzamanimusic.com/?p=2757
‎28 آوريل 2014 ... از بس بهشون انرژی دادید دارن دنیا را کن فیکن میکنن بیا و ببین و خدا را شکر کن.
.... خیلی خیلی قشنگ بود این که دیگه شکی درش نیست که همه ی اهنگا ی اقای زمانی

 



41 . 5ماجرای باور نکردنی از غسالخانه بهشت زهرا - بولتن نیوز
www.bultannews.com/.../5ماجرای-باور-نکردنی-از-غسالخانه-بهشت-زهرا
‎20 ا کتبر 2012 ... نزدیک ظهر بود که رضایت دادند جنازه را به بهشت زهرا(س) منتقل کنیم. ... با تعجب و
سراسیمه آمدند که آثاری، آثاری بیا همون رو که می گفتی آوردند! ... این روزها تقریباً همه
همکارانم در سازمان بهشت زهرا(س) به خصوص آنهایی .... مهم نیست اسم گورستان های ما چیه!
...... سلام امیدوارم علی و اولاد علی در سرازیری قبر به فریاد ما برسند.

 


42 . منو تنهاییو دل بی شناسنامم...
www.theendoflove.blogfa.com/
‎میخوام چندتا چیز رو بهتون بگم اول از همه اینه که تموم شعرای این وب یا مطالبش رو خودم
... خودمم تو خوندنشون گریم میگیره شعره شادم هست تو دفترم ولی نه اونقد که بیشتر
از غمگینو ... تو برو باا ون منم تنها شبمو سحر کنم ... امشب تولدمه اما من نمیتونم بیام
وب چون عروسی دعوتم .... MP3 320 دانلود کل آهنگ ها یکجا در یک فایل زیپ : Directlink
...

 


43 . یوز - آخرین مطالب موزیک دانلود اهنگ جدید مجید
yooz.ir/blogs/?...موزیک%20دانلود%20اهنگ%20جدید%20مجید
‎دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد حامد هاکان به نام قبول نهایی Download New
Song By Hamed Hakan ... دانلود اهنگ این همه خوندنم نیست (بیا که فریاد کنیم…) ...

 


44 . دانلود آلبوم جدید بهرام اشتباه خوب
www.myeasymusic.ir/download-new-album-bahram-eshtebahe-khoob/
‎4 جولای 2015 ... دانلود آلبوم جدید بهرام اشتباه خوب تکست شعر ترانه . ... دانلود آلبوم اشتباه خوب
بهرام ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه شروع بود ... همه با هم غریبه ن
فقط چشارو بستن و چریدن ... جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ... من از اون زخمیام که دلمو
خوش می کنم به سختیام ... بگو باقی شو بگو فریاد بزن خالی شو

 


45 . ترانه خانه - *متن آهنگ های ستار-سری1
www.matne-taraneh.blogfa.com/category/5
‎1 ژانويه 2012 ... همه حرفای من و تو ديگه تکراری شده خونه قلب منو تو ... وز عطش فریاد زد فریاد زد اخر
این عشق ... برچسب:ستار، کجا بود ، دانلود آهنگ کجا بود از ستار ، متن آهنگ کجا بود از
ستار،. + نوشته شده در ... وقت ترانه خوندنه .... مادرم چکار کنم ، اگه از سفر بيام اگه از
سفر ..... زمين کهنه اين بيمار خسته ، مثل اينه که جای موندنم نيست

 


46 . زنــدهــ بـاد عشقـمـــ - سامان جلیلی - Blogfa
www.vivaloveme.blogfa.com/tag/سامان-جلیلی
‎زنــدهــ بـاد عشقـمـــ♥ - سامان جلیلی - ♡میـ نویسمــ حرفــ دلمــ را تا همهـ بدانند عاشقــ
یکــ لحظهــ ... داد زدم اون هـــمـه فــریـاد زدم ... من بی تو یه مرگ مزمنم یه آرزوی پوچ که غیر
ممکنم ... توصیه میکنم حتما این آهنگ زیبا رو دانلود کنید ... دائم در حال ترانه خوندنم ...
تنهام نذاری بی خبر بیام بگن سفر ... اونیکه از خودت کندی دل من بود لباست نیست.

 


47 . بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمیجدید ترین مطلب
btab74.me-music.ir/
‎برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ... داغونم کرد فکر این که تو کجایی ، من و دل
، گوش ، بشنویم از تو صدایی بدنم خیس شده ... موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه ... اگه بیام در خونتوندرو بروم تو باز
نکنی ..... عشق مثل آتیش تو دل شب مثل فریاد ..... وقت از تو خوندنه ستاره ی ترانه هام

 


48 . اس ام اس جوک عاشقونه سرکاری و ...
amasms.blogfa.com/
‎خیلی ممنونم از اون دسته از دوستایی که تو این مدت به یادم بودن و خیلی ممنونم از اون
سری که اصلا ... اولیش اینکه یه وبلاگ جدید برای دانلود آهنگ درست کردم ... لطفا آهنگو
دانلود کنید و نظرتون رو درباره صدام و سبک خوندنم بگید .... مرد به سرعت به خانه امد و
فریاد زد عزیزم ساکتو ببند . ... مرد : مهم نیست فقط ساکتو ببندو از جلو چشام دور شو
!

 


49 . من برق میشم میرم تو چشمات . . . - بی پروا نوشت
margazideh.blogsky.com/1392/10/16/post-477/
‎ای بخت سراغ من بیا که رخت خواب من با این خیال خامم گرم نمیشه... بی حساب اسرارمو هی
داد زدم! هی داد زدم... بی دلیــــل, احساسمو فریاد زدم! فریاد زدم! حیـــف از این روزا که من ...

 


50 . تکست و متن و شعر و موزیک - تکست های هیچکس
world-text.blogfa.com/category/19
‎رپ فارســي ميرســه به اوج پسر ما تکــمــيــليــم نيســت مهره کم. ميرم جلو سروش ...
تکست آهنگ دیوونه سروش هیچکس و رضا پیشرو ... با كي احساس راحتي كنم حتما با

 



51 . دانلود آهنگ جدید باران فریاد میکشم ۳۲۰
musicoo.ir/music/دانلود-آهنگ-جدید-باران-فریاد-میکشم-320/
‎دانلود آهنگ جدید باران بنام دلم خوش نیست دانلود آهنگ جدید باران دلم خوش نیست ۳۲۰ ...
برای مشاهده مطالب با موضوع ” اهنگ جدید باران به نام فریاد میکشم ” از لینک های زیر
استفاده کنید . ... بارانم با این رپ خوندنت حالم وگرفتی باران {بیا}کجاوباران{فریاد
}کجا. .... سریال بگو که هستم · سریال بی صدا فریاد کن · سریال بی قرار · سریال جاده
...

 


52 . دانلود آهنگ جدید علی بابا و پوریا سازنده به نام نباش
alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-پوریا-سازند/
‎برای دانلود آهنگ نباش به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... یه کاری کرد علی بابا که تا حالا
هیچ رپر و دیس لاوری این کارو نکرده بود. ... تو با اهنگای غمگینت معروفی اصلا همه
تورو بخاطر غمگین خوندنت طرفدارتن ما با .... لاو ساخته شده اصلا تو آهنگ داشت داد
میزد که صداش برای آهنگ های شاد نیست … ...... آقا بیا وسط قررررررررررررررررررر
بده

 


53 . استاد سیاوش قمیشی - Guitar | گيتار - Blogfa
www.navidguitar.blogfa.com/cat-3.aspx
‎آخ دلم هیشکی کنارت نیست،سرکن با خودت زیرو روشو دنیارو زیرو زبرکن با خودت ...
پرواز واسه تو مرده تو اوج نمیگیری بردی همه رو از یاد از یاد همه میری .... پس دقت کنید
که حتما لینک دانلود آهنگ درخواستیتون رو بذارید که تو این یکی دو هفته میخوام به ....
دنیا اگه تاریک شد دستای فانوس و بگیر ** با من یبا با من بیا چیزی نمونده از مسیر.

 


54 . چایی با طعم خدا - متن زیبا
helpmygod.blogfa.com/tag/متن-زیبا
‎چایی با طعم خدا - متن زیبا - خدایــــا یاری ام کن همـــــواره همـــان گـــونه کــه تو می ... دل
نوشت2: این من نامتوازن تنوع طلب همیشه یک من نامتوازن لذت بخش نیست. این من ...
صداقت نوشت: نتونستم وب جدیدی رو مدیریت کنم دلم با چایی با طعم خدای خودم بود. ....
خدایا امشب چیست و چگونه است که میگویند مستجاب میکنی همه را. ..... بهنازم نزدیک
بیا.

 


55 . کاشکی تا آخر قصه من و تو باهم بمونیم...
arezooaghil.blogfa.com/
‎بیا تا آخر دنیا ، واسه همدیگه بمونیم. تا که شب های سیاهم پر ... وای خدا چرا این همه کاش و
کاش های بی شمار دیگه ای رو سر راهم قرار دادی؟ چرا خدا؟ چرا سرنوشت؟ ... تا حالا هر چی که
داشتم٬ سرِ خوندنش گذاشتم ... روم نمیشه نگات کنم وقتی که اشک تو چشمامه... با اینکه
..... مهم نيست،الان فقط مهم اينه كه باهميم و وجودمون عاشقونه ديگري رو فرياد ميزنه .

 


56 . گنجور » عبید زاکانی » موش و گربه
ganjoor.net/obeyd/moosh-gorbe/
‎در مورد موش و گربه که در نوع خود شاهکاری درخشان است باید عرض کنم که بسیاری از
ادبای .... ولی از آنجا که تقدس موشها از پیش زبانزد همه عوام است گربه در این جدال اقبالی
نمی ..... کجای سیستم وجدانی-شرافتی من بازنگری میخواهد که مهم نیست کدام اهریمنی
به .... عبید فریاد زمان خویش بود و وقتی می بیند که راهی بجز بیان درد ها به زبات طنز
...

 


57 . دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب
sarimusic.ir/6950/دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-نورایی-به-نام-ا/
‎4 جولای 2015 ... دانلود آلبوم جدید بهرام نورایی به نام اشتباه خوب ... من تو این جنگ رشد کردم جنگی که
واسه من انگیزه ی شروع بود ... همه با هم غریبن فقط چشارو بستن و چریدن .... جدا از من
نیست نوشتن و خوندنم ... کودکیم تو عمق فکرم فریاد میکشه جنگ میخوام ... فقط از من
دلگیر نشو تنهام نذار برگرد بیا .... احمق منم که فکر می کنم هنوز

 


58 . دانلود آهنگ جدید گروه چارتار به نام آشوبم
www.iran-seda.org/دانلود-آهنگ-جدید-گروه-چارتار-به-نام-آشو/
‎برای دریافت بر روی عکس بالا و یا "دانلود نرم افزار" کلیک کنید: ... این آهنگ یکی
از آهنگ های آلبوم جدید گروه چارتار میباشد و با کیفیت ۳۲۰ قرار گرفت ) ... بیا که
بی تو من غم تو صد خزانم .... همیشه و همه جا هر اتفاقی بیفته ارامشم عشقمه فقط. ...
طرفدار های خودشو داره ویه خواننده خوبه این درست نیست چون شما از صداش یا سبک
خوندنش بدت ...

 


59 . متن تمام ترانه های لیلا فروهر - صفحه 9 - انجمن پاتوق یو
talk.patoghu.com/thread187043-9.html
‎24 جولای 2011 ... یه ذره دل آخه دل كه تموم شد به من این دل حروم شد به قده سر سوزن یه دل مونده باسه من از این
یه ذره دل داد از این یه ذره فریاد دلی بود و دلم شد از این هم ... اخبار موسیقی و دانلود مذهبی
... از این یه ذره فریاد ... این همه خوندنم نیست ... بیا كه فریاد كنیم

 


60 . طلبه عاشــ ـــق
talabe-ashegh.blogfa.com/
‎آخه یکی نیست بگه خب همین کارهارو میکنید که بهمون میگن نسل سوم دیگه . ... اما
اونایی که ندیدن بیان لینک زیرو دانلود کنن و از این اعتیاد دست بردارن . .... اگه تا

 



61 . دی ۱۳۹۱ - ای عشق ما را رها نکن Do Not Drop My LOVE
ahoramagazine.blogfa.com/1391/10
‎من تازگی ها متوجه شده ام حتی افرادی که معتقد هستند سرنوشت همه از قبل تعیین شده ...
کی نگاهی می کنم بریک پسر مغزیابو خورده ام یا مغز خر؟ .... دانلود با صدای زیبای
سیاوش قمیشی .... بيا بيا كز دوريت جانم بيابان است. بيا بنگر كه نام تو. در اين
شبهاي تنهايي ... واسه ترانه خوندنم ..... فریاد را درگلوها برای همیش خفه خواهم ساخت و
آسمان را.

 


62 . ஜ آخــ ـرش یــــﮧ روز خوبـــ میـــ ـاد ஜ
hichgahdirnist.blogfa.com/
‎اما یه کم که میگذره حس میکنم شخص سومی داره بهم نزدیک میشه که هیچ حس خوبی ... پس
به جهنم، دیگه هیچی برای منم مهم نیست خسته شدم از این همه رویا پردازی. ...
تابستونهایی که تا میومدم به خودم بیام تموم شده بود. ... باید مقاومت کنم که فقط send
نکنم ..... خصوصا آهنگ اول رو که قبل از خوندنش احسان گفت این آهنگ رو تقدیم میکنم
به همه ی ...

 


63 . مقالات - Dancing The Dream - Blogfa
www.mjmiracle.blogfa.com/cat-2.aspx
‎اون کودک که درونت داره داد و فریاد میکنه تو یه لحظه رها میشه! ... بیایین تلاش کنیم تا
خودمونو روشنفکر و پر مشغله جلوه ندیم در حالیکه یه خاله .... دانلود آهنگ : ..... از طرفى
درسام هم كه آوار شده رو سرم و تمركز كافى براى خوندنشون رو ندارم. ... حيف اين همه
پتانسيل برا پول درآوردن نيست كه در اين راههاى بى ارزش(! ..... for this day to come
again

 


64 . ...از کجا نگفتن را اغاز کنم
arampiano.blogfa.com/
‎این جا حاداره از همه دوستای اهوازیم بچه های محله گله نوش. بچه های خوبه ... لینک دانلود:
ماندگار شادمهر با پیانو از ارام صبا. این دوتا ... که اهوازیه. شعرو اهنگ از خودمه با صدای
محمد عزیز ... دیگه نمیتون اپ کنم معلوم نیست که شرایط تحصیلم و .... خندید و گفت
بیا حالا سر تمرین و ببین بعد رفت .... از ۸۶ دیگه درس خوندنم شروع شد زدم به خر
خونی که.

 


65 . متفرقه – just because
manicman.ir/category/متفرقه/
‎اوایل یکم طول کشید تا من با آهنگاشون ارتباط برقرار کنم. ... برای همین حدود یک ماه در
به در دنبال این می گرده که این آهنگ رو کجا شنیده بوده. ... بیا اینها را سریع توی چند
تا لایه بچینیم: ... یادت نره همه اونهایی که به T3 و در نتیجه به T2 رسیده اند ( معروف ‚

 


66 . خوشحال ‚ پولدار و موفق ... خب این ایده به ظاهر قشنگه و کار خاصی لازم نیست براش کرد
.

 


67 . همه چیز از همه جا - سایت یکصدا - آرشیو آهنگ های قدیمی 100 - 050
www.1seda.com/post/1888/آرشیو-آهنگ-های-قدیمی-100-050-
‎15 آوريل 2010 ... دانلود آهنگ. آهنگ فوق ... دانلود آهنگ. آهنگ یک شب دلم خواهد که مهمانت کنم از دلکش ... بیا
تو ای یار رمیده من ... راه رفتن دیگه نیست ... آهنگ بی نظیر دو سه شبه که چشمام به دره
خداکنه که خوابم نبره از مرضیه .... درد و نفرین بر سفر باد سرنوشت این جدایی دست او
بود ..... شهر خاموشانه قلبم ، رو لبام پره فریاد ... وقت ترانه خوندنه.

 


68 . خاطره خیس
www.khaterekhis.blogfa.com/
‎به یاد عزیزی که شمع وجودش دیگر پرتو بخش محفل ما نیست و تحمل فقدانش برای ...
بیا که من از تو خسته ترم ... برای دانلود این آهنگ بر روی لینک کمکی کلیک کنید ....
ما ماندیم تا امروز از آنان بگوییم و فریاد برآوریم ... خداوندا روزی شهادت می خواهم که از همه
چیز خبر هست الا شهادت، ولی خداوندا تو صاحب همه چیز و همه .... تمام خوندنم فقط بهانه س

 


69 . متن ترانه های استاد سیاوش قمیشی - پرشین بلاگ
ghomayshiblog.persianblog.ir/page/2
‎یه چیزی: آهنگ ساز و خواننده ی تمام اشعار زیر سیاوش قمیشی است. ... فکر می کردیم
آخر قصه اینه جز خدا هیشکی ما رو نمی بینه. دو غریبه دو تا قلب ... بیخیال قلبی که
این همه تنها مونده. آخه دنیای ... زمین جای قشنګی نیست ، برای تو که زیبایی ! تو می ری
.... ﺑﻴﺮون ﺑﻴﺎ ﺧﻮدت ﺑﺎش ، ﺗﻮ آدﻣﻲ ﻧﻪ ﺑﺮده .... ﭘﻨﺠﺮه ﻫﺎ ﺑﺎ ﻓﺮﻳﺎد ﻣﻴﮕﻦ ﻛﻲ ﺑﺎز ﻣﻴﺨﻮﻧﻪ. ﺷﺐ ، ... زﻣﺰﻣﻪﻫﺎي
ﺧﻮﻧﺪﻧﻢ.

 


70 . خرداد ۸٩ - ... خورشید را باور دارم حتی اگر نتابد
halehsadeghi.persianblog.ir/1389/3/
‎که حتی فریاد بمان هم در ماندنت موثر نبود .... 10- آهنـگ های پر محتـوا خصوصاً داریـوش،
ابی، ستـار، هایده و گلپـا (کلاً آهـنـگ های ... 17- عکاسی (جدیداً دارم به طور جدی روش کار

 



71 . در آغوشم سبز باش - ๑ ๑تیر مژگان ๑ ๑
1x.blogfa.com/author-1x.aspx
‎๑۩۞۩๑تیر مژگان ๑۩۞۩๑ - این عشق ظریف و قشنگه مثل بالهای سنجاقک. ... بیا
برگرد و بمون کنار من ... وقت از تو خوندنه ستاره ترانه ها . اسم تو ... واسه تو سقفي از
اهنگ وصدا مي سازم .... می کنم و نه فقط به خاطر این همه کمک و لطف و محبت بی پایانیه
که ... ترس از خیلی چیزها ممکنه مانع باشه، اما برای من دلیل نیست. ..... فرياد هزار بلبل
مست

 


72 . تکست اهنگ های شادمهر,متن اهنگهای شادمهر عقیلی - دانشنامه تی تیل
teeteel.ir/متن-اهنگ-های-شادمهر-عقیلی.html
‎متن اهنگهای شادمهر عقیلی ,متن تمام ترانه های شادمهر عقیلی,متن آهنگهای شادمهر,شادمهر ...
با تو که حرف می زنم صدامو صاف می کنم ... تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر
نیست با این که بی تاب منی ، بازم منو خط می زنی. ... وقت از تو خوندنه ستاره ی ترانه
هام ... بیا …… بیا …… چقدر ما فاصله داریم چرا اینو نفهمیدم کاش این روزا میمردم یه
جور ...

 


73 . تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» | سایت خبری - تحلیلی ...
www.musicema.com/node/233018
‎20 مه 2015 ... مهدی یراحی برای تیم تهیه این مجموعه انتخاب های متفاوتی داشته است. ... مثل مجسمه
درحالی آماده انتشار است که آلبوم منو رها کن با صدای مهدی یراحی در ... برای اولین بار از
«تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید. ... Could not load plugins:
..... با احترام ورود قريب الوقوع البوم جديد آقاي يراحي رو به همه هواداراشون ...

 


74 . جوک و طنز در حد لالیگا HMdj.blogfa
www.hmdj.blogfa.com/
‎جوک و طنز در حد لالیگا ☻HMdj.blogfa - در این وبلاگ همه چی قاطی پاتیه ✓✓ از همه جا
... اگه حرفام ارزشی نداشت و با خوندنش وقتتون از بین رفت. ... که پرسیدی،این فقط
برای این بود که به شما نشون بدم که مهم نیست که زندگیتان ... مسئول خیریه : آقای
وکیل ما در مورد شما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که الحمدالله از ... برای دانلود کلیک
کنید.

 


75 . متن ترانه های آلبوم چی شده - وبلاگ رسمی بابک جهانبخش
babak---jahanbakhsh.blogfa.com/.../ترانه-خانه-1-(متن-ترانه-های-آلبوم-چی-شده-)
‎واسه فریاد غرورم بال پرواز صداشه. چی شده اون همه احساس اینو هرگز نمی دونم. دیگه بسمه
... نه یادت نیست به خدا... من ستاره ... من هنوزم که هنوزه پرم از شعر حضورت. تو بیا تا من
بخونم از نجابت و غرورت ... منو با این همه احساس دست گریه می سپاری ... ستاره ی شبای
من نوبت از تو خوندنه. بیا .... از پرسیدن سوالای شخصی و خصوصی پرهیز کنید . ۵.

 


76 . همون پسره
hamonpesare.blogfa.com/
‎امشب هنگام خوابیدن با خود قدری فکـــــر کنیم ........ امروز ... از تمام مردهایی که میبینی
و متلک نثارت میکننداز تمام مردان این شهر ممنون باش...ممنون باش که هر ... با آهنگی که
دوست داشتی، تموم کافه ها بازن ... یه وقتایی همه چی هست ، ولی اونی که باید نیست ...
بی تاثیر بود فوشت داد و فریاد .... لحظه های آخره بیا ببین ، نفسی نداره قلب لعنتی.

 


77 . دانلود آهنگ امین باشه اینا تقصیر منه همه سیاهیا تقصیر منه | ایران فید
music18next13.irfeeds.ir/.../دانلود+آهنگ+امین+باشه+اینا+تقصیر+منه+همه+سیاهیا+تقصیر+منه.html
‎تقصير خودم بود که به جای گفتنِ «سعی میکنم بیام» گفتم«حتما میام» ..تقصير
خودم بود که ... حامد خرابکاری میکنه یا صدای فریاد اعتراض "مامان" میاد یا "زهرا"، اصلا
مهم نیست که من حتی در مکان حضور هم ندارم. چرا اگه من بخوابم و ... شما میتوانید این
آهنگ را با دو کیفیت 320 و 128 از موزیک پارسی دانلود کنید. ... خیلیا خوندنش.. و در
اصل از ...

 


78 . متن ترانه های بختیاری + برگردان فارسی - نیازمند ویرایش 2 (اشکال در ...
bakhtiarylyrics.blogfa.com/category/18
‎دانلود آهنگ کافر دل. این ... اگر پیشنهادی برای اصلاح آن دارید، لطفا در گفتگو
شرکت کنید. ... در صورتی که این مطلب را جایی غیر از انجمن لری پدیا می خوانید،
برای مشاهده .... بيا ديگه افتادم از زانو (طاقتي ندارم)، دلم خُرد و پاره پاره است ..... جونم
باشه (ماشاءالله) ایل خودمون همه تفنگ دار والله همه تفنگدار .... با یه فریاد از صدای تو
بال در میارم

 


79 . دانلود اهنگ امین راوندی به نام من واسه این جام که بخونم - | بلاگدونی
rekor-rzb.f3f.ir/.../دانلود+اهنگ+امین+راوندی+به+نام+من+واسه+این+جام+که+بخونم.html
‎دانلود اهنگ من اينجام که بخونم از امين در برنامه استیج | ایران فید .... قهر کردنی که
برسه به منت کشی و گفتن اين جمله که بیا فراموشش کنیم و خوب شدنه یهوییه همه چی.

 


80 . دانلود آهنگ پویا بیاتی بیا از سر خط باورم کن
pouya-bayati.wikipici.ir/دانلود-آهنگ-پویا-بیاتی-بیا-از-سر-خط-باورم-کن
‎دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ثریا از حامد زمانی با لینک مستقیم در سایت پاپ آرنا دانلود
... قلب منه دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه گلخانه از حسین توکلی به یاد من بیار

 



81 . شعرهای آهنگهای سیاوش قمیشی - روزهای زیبای زشت
zibayezesht.persianblog.ir/tag/شعرهای_آهنگهای_سیاوش_قمیشی
‎و این امکان پذیر نیست مگر با حمایت شما.... امیدوارم لذت ببرید ... این همه ساله همش درد ا
غم این همو فردای فرداس امروز و دیروز همش حرف غم امروز و فردا و پس فردا غم در ویرو داره ...
دوستان درباره این آهنگ بگم که اصلش برای سیاوش بوده ولی ابی هم اینو خونده ... زمزمه
های خوندنم ... درد این فاصله ها منو به فریاد میکشه ... بیا تو عطر گلها لونه کنیم

 


82 . متن و دانلود آلبوم جدید بهرام به نام اشتباه خوب + متن آهنگ
textseda.in/متن-و-دانلود-آلبوم-جدید-بهرام-به-نام-اشت.html
‎... را از تکست صدا. به صورت آنلاین گوش کنید و یا با ۲ کیفیت دانلود نمایید. ... من
تو این جنگ رشد کردم جنگی که واسه من انگیزه ی شروع بود. زیر دستم یه ... همه با هم
غریبن فقط چشارو بستن و چریدن .... که هستم. جدا از من نیست نوشتن و خوندنم ...
کودکیم تو عمق فکرم فریاد میکشه جنگ میخوام ... فقط از من دلگیر نشو تنهام نذار
برگرد بیا.

 


83 . متن آهنگ های ایرانی - داریوش
rezaahwaz.blogfa.com/category/6/داریوش
‎متن آهنگ های ایرانی - داریوش - مادر دلم واست تنگ شده بخدا. ... چه اميدي به اين ساحل .
خوشا فرياد زير اب ... بیا که جز به رنگ تو دگر سحر نمیشود .... باغ دلواپسيه خوندنم
ترانه نيست ... اين دل ديوونه رو راضی به اين بازی كنم .... تو دلم این همه غم جا نمیگیره

 


84 . دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام آخرین قدم
www.smusic.ir/1393/03/حامد-زمانی-به-نام-آخرین-قدم/
‎14 ژوئن 2014 ... دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام آخرین قدم,حامد زمانی,دانلود اهنگ جدید حامد زمانی,دانلود ...
این آخرین نفس کشیدنم برای تو ... که باید از تو بگذرم به هر بهانه ای ... بخون دوباره
خوندنت برام مقدسه ... بیا به جرم عاشقی بکش منو نرو ... اخبار روز سینما و تلویزیون
را از ایران فیلم پیگیری کنید (همراه با عضویت رایگان خبرنامه )

 


85 . "مدافعان حقوق شاهین نجفی لطفا تشریف بیارن واسه دفاع از این ملعون ...
razhayesheitanparastan.com/مدافعان-حقوق-شاهین-نجفی-لطفا-تشریف-بیا/
‎حالا بیایید یکم مرور کنیم در تفکر شیطانی درخت چه معنایی داره. ... یک موضوع
دیگر اینه که در بعضی از تفکرات به این اعتقاد دارن همه چی شر ..... در ضمن این که
شاهین نجفی به خدا اعتراض میکنه به این معنی نیست که بهش نزدیکه! ..... فریاد حنجره
می‌گه: ... شاهین نجفی همقبول نداره و داره مکتبه خودشو تبلیغ می کنه با خوندنه این اهنگ
ها…

 


86 . آهنگ - تفریحات شما
ubuy.arisfa.com/آهنگ/
‎دانلود آهنگ پروانگی + مصاحبه با مازیار فلاحی درباره ی این آهنگ ... هوای موندنشون
نیست صدای خوندنشون نیست آه نیست گل غصه گل حسرت چشم به ... همین پس این همه
فاصله ... برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save
Target As را بزنید ..... تو الهه نازی در بزمم بنشین ، من تو را وفادارم بیا که جز این
نباشد هنرم

 


87 . فول تکست آهنگ های هیچکس - همچی
amir6.loxblog.com/post/10
‎من اهل عملم بعد عربدم مساله علناً نه بعداً کسی نیست که نداشته باشه اثرم ... میشه رپه
راکت بشین همه ساکت چون که هیچکس مینویسه میگه اینه بینشیکه ... منو کردن اغفال
تا به رپ کردن کنم اقدام منم بالا ممبر نتیجه همت ... بیا بیا سوگند سوگند به خون پاک
سیاوش بنام ایران و خاکش که من واسه این خاک جون میدم .... ز دست دیده و دل هر دو فریاد

 


88 . ورژن جدید دارم ماتیک میزنم کار دارم | بـیـسـت
20ist.com/archives/34457
‎20 فوریه 2014 ... و از همینجا میگم محترمانه دوستتون دارم و فروغ و اشکان عزیز که همه در قبال ... ۳ روزه
خوشگل جوانه زده ممنون وبرام دعا کنید از این حال مزخرف در بیام خدانگهدار. .... آخه میدونی
مام جان،مامان من اصلا اهل کلیپ و این چیزا نیست. .... من شخصا لذت میبرم از خوندنش. ...
نمیدونم این چه ویدیویی که اصلا دانلود نمیشه برای کارتون متاسفم اخه ...

 


89 . معرفی فیلم - بیا تا برویم
biyataberavim.persianblog.ir/tag/معرفی_فیلم
‎وقتی جین ایر را تمام کردیم و 7 بار مرور کردیم نوبت الیور رسید. ... این کتاب را با
همه غم و اندوهی که داشت و با همه تاثری که از جنگ ابراز میکرد باز هم متعلق به کتاب ...

 


90 . سایت هواداران محمد علیزاده / :: نمايش موضوعات - شنـاسنـامه هواداران مـحـمـد ...
www.mohammadalizadeh.ir/ftopic-517-days0-orderasc-0.html
‎اون موقع به فکر آهنگ و این چیزا نبودم و فقط به فکر بازی و بازیگوشی دوران
کودکیم بودم . اما از بین این همه ترانه هایی که از مقابل ذهنم عبور میکرد و فقط سطحی

 



91 . گوگوش - انجمن توپترینها
www.forum.tooptarinha.com/thread-75307.html
‎29 جولای 2012 ... تویی که فریاد دردای منی تو خود عشقی که ... بی تو اما همه جا ابری و غم گرفتست ابر
آسمون یه ... تو رو حس مي كنم اما كاشكی چشمام تو رو می ديد ... بیا بیا که دیگه داره دیر
میشه دلم تو سینه داره پیر میشه باز دلم غم داره ... اين كه يه تصوير از سقوط آدما نيست
.... بخونم من به آهنگ دل خویش ..... وقتی نیستی ، من هوای خوندنم نیست

 


92 . دانلود Archives - صفحه 5 از 5 - گروه فرهنگی هنری گمنام
gomnam-group.ir/tag/دانلود/page/5/
‎دانلود موسیقی فریاد فردا از حامد زمانی. راهنمای دانلود ... با زدن بر روی گزینه ی دریافت
لینک دانلود آن را دریافت می کنید. برای ارسال ... اسیر پیله هم باشه مهم نیست کـــه
پــروانه یــه روز پــر درمیـاره. دل هر کی ... واسه رفتن به این مهمونی انگار باید
پرپرشـــــه ســـر تا پا تن تو .... /بخون دوباره خوندنت برام مقدسه/بیا دوباره دیدنت
برای من بسه.

 


93 . دانلود - كانون گفتگوی قرآنی
www.askquran.ir/archive/index.php/t-32768.html
‎اولین سرود ، سرود آقای حامد زمانی که برای دوره ی تـــــحـــــریم خونده شده و موج ... گريه
مي كنيم؛ اگر آن روزها براي قافله به جامانده از كربلا، دشمن هل هله كنان فرياد ... كسي كه
مسلمان نيست شرافتش بيشتر از شيعياني است كه اين حتك حرمت را ..... دانلود آهنگ

 


94 . جدید حامدزمانی به اسم مرگ بر آمریکا در جواب همه آنهایی که خواستار حذف این شعار هستند
.

 


95 . مداحی عربی/ تزورونی - اربعین
arbaeen.net/مداحی-عربی-تزورونی/
‎در تاریخ: ۴ آذر, ۱۳۹۱ در: اخبار ویژه اربعین 94, دانلود, فایلهای صوتی85 Comments
... و با شنیدن آن صدا، آشکارا فریاد زدم که بی‌برادر شدم و اندوهم بر من آشکار شد .... هیچ
عشقی مثل عشق به امام حسین (ع) و یارانش نیست . ... کردم ولی با خوندنش دیونه تر شدم
ودعا می کنم تا شما هم به این سفر برید تا ... منم میخام بیام کمکم کن مشکلم حل شه .

 


96 . آهنگ كجايي - صفحه اصلی
behzistynatanz.ttools.ir/list/آهنگ+كجايي.html
‎در دام توأم،نیست مرا راه گریزی ... از دست تو و ناز تو فریاد،كجایی؟ ... واقعا آهنگهای
زیبایی بودند آهنگ تیتراژ این دانلود آهنگ بازی مجموعه آهنگ مجموعه نوحهاثر ... از لینک
آهنگ های خارجی مستقیمهست آهنگ شاد امیدوارم دانلود دانلود آهنگ جدید کنید گوش کنید
.... ما به نام بیا بازم آهنگ خیلی خوبی بود که به شدت محبوب شد و تقریبا همه آن را گوش
...

 


97 . متن آهنگ بخشش حمید صفت و امیرعباس گلاب - تکساهنگ
www.texahang.org/.../14583_متن-آهنگ-بخشش-حمید-صفت-و-امیرعباس-گلاب.html/
‎کد پخش آنلاین اول این موزیک برای وبلاگ و سایت شما که بلافاصله آهنگ پخش میشود
.... خیلی تکستشوش حال کردم یه جوری لوتیه موقع خوندنش حمید صفت خوشم میاد از
کارش ... از رفقام گفت میخوام بگم یک اهنگ را دانلود کنی که برای خودت حال کنی منم
دانلود .... اینجور که شما به متن اعتراض کردید فک کنم امیر عباس از دنیای موسیقی
بره ...

 


98 . یه غریب بی نشون ...
botgar.persianblog.ir/
‎13 ا کتبر 2015 ... این ترانه ام را بزودی با صدای عاشق رضا صادقی عزیز می شنوید. ... که با خوندنم گریه
سَر می کنی ... از روزهایی که فراموش نمی کنیم و مثل همیشه و هنوز تکرار می شوند. ... عذر
میخوام از همه ی عزیزانم که سر زدند و سر نزدم به کلبه های واژه ای شون. ... مهم نیست که
مدیران شبکه لیستی از خوانندگان مورد علاقه ی خود و فرزندان و خانواده ...

 


99 . دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی به نام ساعتا خوابن
www.takmelody.ir/دانلود-آلبوم-جدید-رضا-یزدانی-ساعتا-خوا.html
‎2 فوریه 2014 ... دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی به نام ساعتا خوابن | رضا یزدانی,رضا ... لذت این همه
انتظار برای منتشر شدن آلبومه ساعتا خوابن تو اینه که ... عاغا من دو تا آهنگشو خریدم
هیچ فرقی با کارای قبلیش نداشت گفتم بیام دانلود کنم ببینم بقیش ... تو جواب هر
کی که گفته رضا یزدانی خواننده نیست! ... رضا تو خوندنش حالی داره…

 


100 . ترانه های ماندگار فارسی - تالار کافه کلاسیک
cafeclassic5.ir/thread-39-page-6.html
‎5 دسامبر 2012 ... بد نیست در کنار این تصویر بشنویم آهنگی را به همین نام با صدای جناب ... همانطور که
از اسم آهنگ مشخص است این ترانه مربوط به استاد علی حاتمی عزیز ... هر چند ترانه های

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نظرات (0) تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394 زمان : 12:16 بازدید : 2707 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • بازدید امروز : 444
  • بازدید هفته : 1,533
  • بازدید ماه : 3,512
  • بازدید سال : 17,781
  • بازدید کلی : 488,543
  • کدهای اختصاصی