loading...

نسکافه

حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله


حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله
 


1 . دانلود آهنگ جدید مرتضی احمدی به نام حاجی فیروزه سالی یه روزه - تاپ صدا
www.topseda.ir/7403/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-احمدی-به-نام-حاج/
‎21 مارس 2014 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله

 


2 . دانلود آهنگ مرتضی احمدی - حاجی فیروزه سال یه روزه
ahangbaz.org/.../morteza-ahmadi_haji-firooze-sali-ye-rooze_mp3.html/
‎ارباب خودم گلی به جمالت; از کجا بگم وصف کمالت; حاجی فیروزم; بـــله; سالی یه روزم;
بـــله; حاجی فیروزم; بـــله; مثه نیم سوزم; بـــله; بشکن بشکنه; بشـــکن ...

 


3 . «حاجی فیروز» با صدای زنده یاد مرتضی احمدی | فرهنگی - جی پلاس
jplus.jamaran.ir/culture/?p=11422
‎17 مارس 2015 ... ارباب خودم گلی به جمالت. از کجا بگم وصف کمالت. حاجی فیروزم. بـــله. سالی یه روزم.
بـــله. حاجی فیروزم. بـــله. مثه نیم سوزم. بـــله. بشکن بشکنه.

 


4 . متن آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی
www.persiantext.ir/291/text-haji-firooze-sali-ye-rooze.html
‎21 مارس 2014 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله

 


5 . دانلود آهنگ جدید بچه های ایران نوروز امروز
tapmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-بچه-های-ایران-نوروز-ام/
‎یالا پاشین جشن بگیرین بازم عمو نوروز اومد. ارباب خودم گُلی به جمالت از کجا بگم
وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله
Images for حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بلهImage result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎Image result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎Image result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎Image result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎Image result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎Image result for ‫حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله‬‎

 


6 . شعر های قدیمی - گلاره ستان
g-stan.blogfa.com/category/2/✓-☼شعر-های-قدیمی☼
‎بریم که داشته باشیم یه ترانه تخت حوضی:)). دیشب زن من گفت به من میرزا قلمدون
گفتم بله قربون بله قربون بله قربون ... حاجی فیروزم بعله سالی یه روزم بعله.

 


7 . متن آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی - متن آهنگ تکست آهنگ
textirani.com/متن-آهنگ-حاجی-فیروزه-سالی-یه-روزه-مرتضی/
‎<<<تکست آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی>>> حاجی فیروزم بله سالی
یه روزم بله سالی که گذشت سال بد بود سالی که گذشت سال بد بود سالی بد و بد زبد ...

 


8 . دانلود آهنگ جدید مرتضی احمدی حاجی فیروزه سالی یه روزه بهمراه متن ترانه
beemusic.ir/Post/257
‎ارباب خودم گلی به جمالت. از کجا بگم وصف کمالت. حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله
. حاجی فیروزم بله مثل نیم سوزم بعله. بشکن بشکنه بشکن. من نمیشکنم بشکن.

 

 


10 . دريافت فايل مطلب - پایگاه خبری بهار نیوز
baharnews.ir/gethkknq.23nizdftt2.html
‎... نوروز اومد بازم حاجي فيروز اومد يالا پاشين جشن بگيرين بازم عمو نوروز اومد غصه
هارو ... کمالت حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله ...Searches related to حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله

 



11 . دانلود و متن آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی - ایران ترانه
www.gavazn.com/song/88622.htm
‎متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تبلیغات. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا.
» ورود · » عضویت · ایران ترانه · مرتضی احمدی · حاجی فیروزه سالی یه روزه ...

 


12 . متن آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی - متن آهنگ تکست آهنگ
textirani.com/متن-آهنگ-حاجی-فیروزه-سالی-یه-روزه-مرتضی/
‎<<<تکست آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه مرتضی احمدی>>> حاجی فیروزم بله سالی
یه روزم بله سالی که گذشت سال بد بود سالی که گذشت سال بد بود سالی بد و بد زبد ...

 


13 . بهار نیوز - دانلود آهنگ بچه‌هاي ايران – نوروز امروز - نسخه قابل چاپ
baharnews.ir/prthkknq.23nizdftt2.html
‎از کجا بگم وصف کمالت حاجي فيروزم بله سالي يه روزم بله حاجي فيروزم بله سالي يه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نميشکنم بشکن من نميشکنم بشکن ♫♫♫♫♫♫

 


14 . متن ترانه - حاجی فیروز (سیاه 1:) ارباب خودم ســــلامُ... - Facebook
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
‎حاجی فیروزم بعله سالی یه روزم بعله. ای سال برنگردی بری دیگه برنگردی. یا حق یا
هو. در سایه ایزد تبارک عید همگی بود مبارک. هر کی به کاری مشغول پولی بریز تو ...

 


15 . فلسفه و راز پنهان آتش افروز و آتش افروزان آریایی که حاجی فیروز شد ...
aroosiran.blogspot.com/2016/03/blog-post_11.html
‎16 ساعت قبل ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله

 


16 . نوروز ايران زمين خجسته باد | ترنجی
toranji.ir/noruz-1394-part-1/
‎21 مارس 2015 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله

 


17 . یادی از مرتضی احمدی / یک دلداده ی زندگی... رهیار شریف - خبرنامه خلیج ...
iranefardanews.com/.../یادی-از-مرتضی-احمدی-یک-دلداده-ی-زندگی-ر/
‎24 دسامبر 2014 ... حاجی فیروزم بعله سالی یه روزم بعله ای سال بر نگردی بری دیگه بر نگردی یا حق
یاهو در سایه ایزد تبارک عید همگی بود مبارک هر کی به کاری مشغول

 


18 . حاجی فیروز - شعر و داروهای گیاهی (k............m)
kariem1346.blogfa.com/post/182
‎حاجی فیروزم بعله. سالی یه روزم بعله. ای سال بر نگردی. بری دیگه بر نگردی. یا حق.
یاهو. در سایه ایزد تبارک. عید همگی بود مبارک. هر کی به کاری مشغول. پولی بریز ...

 


19 . اسفند ۱۳۹۲ - زیبا ترین وبلاگ دخترونه ‿ - Blogfa
www.pardis-el.blogfa.com/1392/12
‎حاجی فیروزم بعله. سالی یه روزم بعله. ای سال بر نگردی. بری دیگه بر نگردی. یا حق.
یاهو. در سایه ایزد تبارک. عید همگی بود مبارک. هر کی به کاری مشغول. پولی بریز ...

 


20 . Morteza Ahmadi - Haji Firooze Sali Yerooze - Sarcheshmeh
sarcheshmeh.elahi.us/?url=/2014/03/morteza-ahmadi-haji...sali...
‎21 مارس 2014 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت. از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم. بـــله. سالی یه روزم. بـــله. حاجی فیروزم. بـــله. مثه نیم سوزم.Searches related to حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله

 



21 . دانلود آهنگ جدید مرتضی احمدی به نام حاجی فیروزه سالی یه روزه - اقیانوس ...
farhan1.parsiblog.com/Posts/1160/
‎22 مارس 2014 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله

 


22 . متن ترانه حاجی فیروزه سالی یه روزه با صدای استاد مرتضی احمدی ...
www.myteh-song.com/forum/Tapik68011.html
‎21 مارس 2014 ... ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بـــله سالی یه روزم
بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله بشکن بشکنه بشـــکن

 


23 . متن آهنگ حاجی فیروزه سالی یه - jaleb | دیاکو وب
jaleb.diacoweb.ir/.../Zhdiq2YYt2KLZh9mG2q8t2K3Yp9is24wt2YHbjNix2YjYstmHLdi...
‎ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بـــله سالی یه روزم
بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــله بشکن بشکنه بشـــکن من نمیشکنم!

 


24 . مقاله نوروز و حاجی فیروز دیار ما.
htnews.ir/article/view.aspx?id=851
‎هنوز روشن و آشکار نیست که حاجی فیروز به شکل امروزی آن دقیقا و به استناد کدام
روایت موثق ،چه ارتباطی به ... می شناسند که چند روزی به عید مانده به روزهای آخر سال،
چهره تازه ای در شهر به طرف آنها می آید و می خواند: حاجی فیروزم بعله! سالی یه روزم، بلعه!

 


25 . نوروز امروز - رسانه ی خبری وبلاگی
daneshgara-music-blogfa.rasanetv.ir/page-543219.html
‎نوروز امروز متن ترانه: نوروز اومد، نوروز اومد، بازم حاجی فیروز اومد یاالل. ... طفلک عمو
نوروز ما، طفلک حاجی فیروز ما. حیف که داره می ... حاجی فیروزم، بله، سالی یه روزم، بله.

 


26 . آهنگ جدید مرتضی احمدی به نام حاجی فیروزه سالی یه روزه - مدل لباس مجلسی
downloadbaz.r98.ir/post/5426/stats.html
از کجا بگم وصف کمالت. حاجی فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله
مثه نیم سوزم بـــله بشکن بشکنه بشـــکن من نمیشکنم! بشـــکن من نمیتونم
میتــونی

 


27 . دانلود آهنگ بچه های ایران نوروز امروز - بهترین های موسیقی|دانلود آهنگ جدید
www.teh-dl.ir/6006/دانلود-آهنگ-بچه-های-ایران-نوروز-امروز.html
‎6 مارس 2015 ... از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن من نمیشکنم

 


28 . حاجی فیروز کیست؟ [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
iranmagfa.com/19194397
‎8(8) Nowruz Programm عمو نوروز سالی یک روزه Iran - YouTube Iranian Zoo ...
ارباب خودم گُلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله
...

 


29 . اشعار روحوضي [بایگانی] - سایت علمی نخبگان جوان | com.نخبگان
www.njavan.com/forum/archive/index.php/t-82834.html
‎11 دسامبر 2010 ... حاجی فیروزم، بله! سالی یه روزم، بله! همه می دونن، بله من نمی دونم؟! بله عید نوروزه، بله
سالی یه روزه، بله ارباب خودم سلام علیکم ارباب خودم سر تو بالا ...

 


30 . فروشگاه اینترنتی تخفیف دار- سال نو خجسته باد(آهنگ ویژه ی نوروز)
starforoosh.blogveb.com/.../514518-سال%20نو%20خجسته%20باد(آهنگ%20ویژه%20ی%20نوروز)
‎25 مارس 2014 ... ارباب خودم چرا نمیخندی؟ ارباب خودم گلی به جمالت از کجا بگم وصف کمالت. حاجی
فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله حاجی فیروزم بـــله مثه نیم سوزم بـــلهSearches related to حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله

 



31 . شعر نو : چند تا شعر قدیمی جالب
www.shereno.ir/post-11010.html
‎4 مارس 2011 ... حاجی فیروزم بعله سالی یه روزم بعله ای سال بر نگردی بری دیگه بر نگردی یا حق
یاهو در سایه ایزد تبارک عید همگی بود مبارک هر کی به کاری مشغول

 


32 . #حاجی - Instagram Pictures Tagged with #حاجی
instagify.com/tag/حاجی
‎حاجی خطاب کردن و شدم ، در ایران امروز یک سنت پر افتخار و یک حس خو بزرگ بینی
.... تازه فهمیدم که به قول #حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.

 


33 . دانلود آهنگ جدید گروه بچه های ایران بنام نوروز امروز
pop-music.ir/آهنگ-جدید-گروه-بچه-های-ایران-بنام-نوروز
‎6 مارس 2015 ... از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن من نمیشکنم

 


34 . فانوس دو برادر
fanous2brother.blogfa.com/1393/01
‎یا حق. یا هو. حاجی فیروزم بعله. سالی یه روزم بعله. ای سال بر نگردی. بری دیگه بر
نگردی. یا حق. یاهو. در سایه ایزد تبارک. عید همگی بود مبارک. هر کی به کاری مشغول.

 


35 . دانلود آهنگ جدید بچه های ایران نوروز امروز | جـــــــــــم موزیک
gem-music.com/دانلود-آهنگ-جدید-بچه-های-ایران-نوروز-ام/
‎6 مارس 2015 ... از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن من نمیشکنم

 


36 . دانلود آهنگ گروه بچه های ایران نوروز اومد نوروز اومد بازم حاجی فیروز اومد
www.tehranworld.com/دانلود-آهنگ-گروه-بچه-های-ایران-نوروز-او/
‎دانلود آهنگ جدید گروه بچه های ایران بنام نوروز اومد نوروز اومد بازم حاجی فیروز اومد ترانه
و مجری طرح : سیاوش خواهانی ، میکس و مستر ... حاجی فیروزم سالی یه روزم حاجی فیروزم
سالی یه روزم .... آیا ما را در Google Plus و Facebook حمایت می کنید؟ بله خیر ...

 


37 . آیینها و باورها - قلم سخن
ghalamesokhan.persianblog.ir/tag/آیینها_و_باورها
‎"حاجی فیروزه، عید نوروزه، سالی چند روزه" یا "حاجی فیروزم، سالی یه روزم" و یا " نوروز
و نثار باشد مبارک، ..... بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و
...

 


38 . آلپ گروه - درخت دانش
daneshgara-music.alpgroup.ir/
‎توی شهر خورشید، یه قطره نوره، راه من و تو، امشب چه دوره! تنگ غروبه، .... طفلک عمو
نوروز ما، طفلک حاجی فیروز ما. حیف که داره می ره ... حاجی فیروزم، بله، سالی یه روزم،
بله.

 


39 . پدری | Search Instagram • Tofo.me: Instagram Online Viewer (Pinsta ...
https://tofo.me/tag/پدری
‎این شبا خونه بابا اینا یه حالو هوایی داره که دوست نداری از در حیاط بیایی ... نکردند و
من تازه فهمیدم که به قول #حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.

 


40 . مهر ۱۳۹۴ - درخت دانش - Blogfa
daneshgara-music.blogfa.com/9407.aspx
‎نمی دونست، خودش رو جا گذاشته، که یه حسی توی قلبش می گه، برگرد ... طفلک عمو
نوروز ما، طفلک حاجی فیروز ما. حیف که داره می ره ... حاجی فیروزم، بله، سالی یه روزم،

 



41 . TexT1MuSiC
saaz.avablog.ir/
‎6 مارس 2015 ... از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن من نمیشکنم

 


42 . همسفر باد** - Google+
https://plus.google.com/108378053636020493737
‎ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺧﻮﺩﻡ،ﮔﻠﯽ ﺑﻪ ﺟﻤﺎﻟﺖ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﮕﻢ ﻭﺻﻒ ﮐﻤﺎﻟﺖ ﺑﺸﮑﻦ ﺑﺸﮑﻨﻪ، ﺑﺸﮑﻦ ﻣﻦ ﻧﻤﯽ ﺷﮑﻨﻢ ، ﺑﺸﮑﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺸﮑﻨﻢ، ﯾﺎﺭ
ﮔﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺸﮑﻨﻢ، ﯾﺎﺭ ﮔﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ، ﭼﻘﺪﻩ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺎﺟﯽ ﻓﯿﺮﻭﺯﻡ،ﺑﻠﻪ ﺳﺎﻟﯽ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ ،ﺑﻠﻪ

 


43 . Khollan Vafa : اخوان صفا: عذرا خانم سلام علیکم حال شما چطوره
mvahdatid5gmailcom.blogspot.com/2011/11/blog-post.html
‎8 نوامبر 2011 ... لی لی کنان می روند و می خوانند: می خوام برم ارنگه/ یه پا خرم می لنگه (ارنگه الم
روستایی ..... حاجی فیروزم بعله سالی یه روزم بعله ای سال بر نگردی

 


44 . شهر عكس - مطالب ارسال شده توسط admin
niloofareabi.rozblog.com/user-admin
دانلود اهنگ حاجی فیروز دانلود آهنگ حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ نوروز 93 من
..... به جمالت; از کجا بگم وصف کمالت; حاجی فیروزم; بـــله; سالی یه روزم; بـــله; حاجی .

 


45 . جشن ها و مناسبت های دخترم حلما - همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی
2nya.niniweblog.com/pat18-1.php
‎حاجی فیروزم سالی یه روزم نوروز ایرانی نینی مدل لباس محلی حاجی فیروز دخترانه
لباس قاسم ... اولش باورم نشد ولی آوردم و تنت کردم و دیدم بله دقیقا اندازه بود.

 


46 . پدری hashtag, پدری instagram tag, Popugram.com
instashared.com/tag/پدری
‎... و من تازه فهمیدم که به قول فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.!
عید فقط سالی یه روزه اون روز هم میتونه تو زمستون باشه هم تو تابستون ولی چطوری؟

 


47 . متن آهنگ عمو نوروز
highday-greeting.wikipici.ir/متن-آهنگ-عمو-نوروز
‎نوروز اومدنوروز اومد …بازم حاجی فیروز اومد ... حاجی فیروزم سالی یه روزم حاجی فیروزم
سالی یه روزم. بشکن بشکنه بشکن من ... عمو زنجیر باف بله. منبع: blogfa.com ...

 


48 . متن اشعار روحوضی tanz
tanz.itmgco.ir/متن-اشعار-روحوضی.html
‎11.12.2010 · پاسخ : اشعار روحوضي حاجی فیروزم، بله! سالی یه روزم، بله! همه می . ...
حاجی فیروز، همچنین شناخته‌شده با نام خواجه پیروز، یک چهرهٔ افسانه‌ای در فولکلورِ .

 


49 . Images tagged with #Ax on instagram - PicsOrange.info
picsorange.info/tap-Ax/1203747833631721570
‎پاشین دست بزنین که براتون حاجی فیروز آوردم ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺧﻮﺩﻡ، ﺳﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺧﻮﺩﻡ، ﺳﺮﺗﻮ ...
ﺑﺸﮑﻨﻢ، ﯾﺎﺭ ﮔﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ، ﭼﻘﺪﻩ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺎﺟﯽ ﻓﯿﺮﻭﺯﻡ،ﺑﻠﻪ ﺳﺎﻟﯽ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ ،ﺑﻠﻪ .

 


50 . موسیقی کودک | اشعار و موسیقی نوروزی کودک و فلسفه ی آن
www.hatefdoostdar.com/.../177-موسیقی-کودک-اشعار-و-موسیقی-نوروزی-کودک-و-فلسفه-ی-آن
‎17 فوریه 2013 ... حاجی فیروز سالی یک بار در شب " چهار شنبه سوری " نزدیک به غروب آفتاب، وارد محله
می شد و با ... تشبیه افراد محل یه شیرینی ( مانند این که می گوئید این کودک چقدر

 



51 . شمیم بافت @shamim.baft Instagram profile - Pikore
www.pikore.com/shamim.baft
‎Normal 5 days ago. حاجی فیروزم سالی یه روزم #سرور فراهانی هنر جوی عزیزم بافته.
Likes pouran.mohebi _.khanumw_a2._ atieh_daneshmoghadam aylin.__.rht.

 


52 . نت موسیقی پاپ | سنتی | کلاسیک | ... - آموزشگاه موسیقی نیما فریدونی
nimafereidooni.vcp.ir/462325-/188
‎از کجا بگم وصف کمالت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزم بله سالی یه
روزم بله بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن من نمیشکنم بشکن. ♫♫♫♫♫♫.

 


53 . پدیده هشت پای آلمانی ، نشانه بیابان زایی! – 4 | مهار بیابان زایی
mohammaddarvish.com/desert/archives/6264
‎11 آگوست 2010 ... حاجی فیروزم، بله! سالی یه روزم، بله! همه می دونن، بله. من نمی دونم؟! بله .... غیر از مطالب
بالا صحبت بفرمایید تا حاج آقا مطالب مرتبط با امروز را فراموش ...

 


54 . #زمستانی Instagram photos and videos - Phozli.com
www.phozli.com/tag/زمستانی
‎... اما بعضی وقتا یه سنگهای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی
… ... فهمیدم که به قول #حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.

 


55 . #خیابانها - photos Instagram - English Instagram
www.instagram24.com/tag/خیابانها
‎... تازه فهمیدم که به قول #حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.!
عید فقط سالی یه روزه اون روز هم میتونه تو زمستون باشه هم تو تابستون ولی چطوری؟

 


56 . اسفند ٩٠ - بیشه+ فاطمه
shmnd57.persianblog.ir/1390/12/
‎حاجی فیروزه، بله سالی به روز، بله ارباب خودم سلام و علیکم ارباب خودم سرتو بالا کن
... ارباب خودم بزبز قندی ارباب خودم چرا نمی‌خندی حاجی فیروزه بله سالی یه روزه بله.

 


57 . مهد و پیش دبستانی نونهالان
m-p-nonahalan.mihanblog.com/post/
‎6 ژوئن 2015 ... از این جا تا خدا می رین اون وقت میشین دوست خدا یه دوست خوب و با وفا. واحد کار استخر
.... حاجی فیروزم بله ! سالی یه روزم بله ! بهار اومده باز چه کنم !

 


58 . #زمستانی • Instagram photos and videos for tag زمستانی • InsWiki
inswiki.com/tag/زمستانی
‎... اما بعضی وقتا یه سنگهای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی
… ... فهمیدم که به قول #حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.

 


59 . #fandak - Catch all about fandak at the moment. - Sixmoment
sixmoment.com/fandak
‎پاشین دست بزنین که براتون حاجی فیروز آوردم تو گروه فندک خودم، ﺳﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ... ﯾﺎﺭ ﮔﻠﻪ
ﺩﺍﺭﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺸﮑﻨﻢ، ﯾﺎﺭ ﮔﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ، ﭼﻘﺪﻩ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺎﺟﯽ ﻓﯿﺮﻭﺯﻡ،ﺑﻠﻪ ﺳﺎﻟﯽ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ ،ﺑﻠﻪ .

 


60 . دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بابک نهرین به نام تلفیق
news.justpet.ir/p/d5f732eaa7c6cdaddceda0676363e2aa12
‎25 سپتامبر 2015 ... ... بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه
روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز چجوری بشکنم تق تق ...Searches related to حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله

 



61 . آهنگ بسیار زیبای بابک نهرین به - تنکیو
tenq.ir/p/a91b9523bb217ff5eac2a3dac05fce3a04
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


62 . آهنگ بسیار زیبای بابک نهرین به - تاپ 3
top3download.ir/p/891a42658fc95db2f5d80a51ad9625dd12
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...[PDF]

 


63 . لینک دوم - کافه داستان
cafedastan.com/Doc/CafeDastan04.pdf
‎البته بين خودمان باشد، دو سه سالی است .... هيچکدام روي نت حاجي فيروزم سالي يه روزم
... بله. بله حتی کتاب. اين آخرين بازمانده ی متروك کاالهای فرهنگی. آخر. می دانی.

 


64 . دانلود آهنگ بسیار زیبای " اشکمو در نیار " با صدای بابک نهرین
tarfand.ebas.ir/p/0fbcd39308f711b0762ee51a6ca995c907
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


65 . آهنگ بسیار زیبای بابک نهرین به نام نارین نا - کار
work.nicita.ir/p/90796268cd02a3c0cb7e666d7d589b2509
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


66 . آهنگ بسیار زیبای بابک نهرین به نام نارین نارین - نیکلودون
nickell.ir/p/5585ce0a02f0edff1d06fc78a8dfe9b515
‎26 ژانويه 2016 ... ... بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه
روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز چجوری بشکنم تق تق ...

 


67 . پدری Instagram Photos - #پدری - MostLikedTags
mostlikedtags.com/instagram/پدری
‎bahar.rohami ♥ (110) این شبا خونه بابا اینا یه حالو هوایی داره که دوست نداری از در ...
من تازه فهمیدم که به قول حاجی فیروز که میگفت حاجی فیروزم بله سالی یه روزم بله.

 


68 . دانلود آهنگ بسیار زیبای " اشکمو در نیار - ghalbak.ir
ghalbak.ir/p/bff24112fa4af76cd41db88e15138e9c03
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


69 . دانلود آهنگ بسیار زیبای " اشکمو در نیار - بازار مطلب
realgame.ir/p/21b934da7dba46bb9cb2d4ab3015b21f07
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


70 . فروردین 1391 - AzAdE nAmDaRi
pinkgirls.blogfa.com/9101.aspx
‎16 آوريل 2012 ... (فکر می کند) نسبت به بقیه مدیوم ها بخواهم بسنجم، بله. ..... را باز می‌کند و به داخل
می‌آید و با طنازی فوق العاده‌اش می‌گوید: «حاجی فیروزم، سالی یه روزم!Searches related to حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله

 



71 . نوروز در تورنتو/ فرح طاهری | shahrvand
www.shahrvand.com/archives/13660
‎7 آوريل 2011 ... عمو نوروز، حاجی فیروز، ساز و دهل و همه و همه فضایی شاد و رنگین ساخت تا ... هاج و واج
مانده بودند که او چه می گوید: حاجی فیروزم بله، سالی یک روزم بله.

 


72 . دانلود آهنگ بسیار زیبای اشکمو - پی سی سل
pccell.ir/p/f34b8decd00865d3fad441112f48bd1706
‎... بشکن بشکنه بشکن من نمیشکنم بشکن حاجی فیروز ایرانی حاجی فیروزم بله
سالی یه روزم بله حاجی فیروزه سالی یه روزه دانلود آهنگ سال نو دانلود حاجی فیروز
چجوری ...

 


73 . دیوار نوشت - دیوونه خونه
divoonekhooneh.persianblog.ir/tag/دیوار_نوشت
‎11 سپتامبر 2015 ... *یه چیزاییم هست که نمیشه درموردشون حرف زد، در موردشون نوشت. ..... این عاشق بیچاره
چقدر حوصله داره. حاجی فیروزم. بـــله. سالی یه روزم. بـــله. پنی یک ...

 


74 . doostane shirazi(دوستان شیرازی)‎ - Facebook
https://www.facebook.com/doostaneshirazi
‎فرشته آرزوها ميره پيش يه تهرانی و ميگه يه آرزو كن تا برآورده اش كنم ...!! تهرانيه ميگه
لهجه .... پاشین دست بزنین که براتون حاجی فیروز آوردم. ﺍﺭﺑﺎﺏ ﺧﻮﺩﻡ، ﺳﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ

 


75 . حرف بالای ۲۱ سال‎ - Facebook
https://www.facebook.com/Balaye21sal/
‎حرف بالای ۲۱ سال . 354373 likes · 747 talking about this. جمع آوری عجیب ترین و
جالبترین مطالب و ویدئوهای جهان !با ما باشید لذت ببرید.‎

 


76 . عجایب دیدنی دنیا‎ - Facebook
https://www.facebook.com/Ajayeb.Didani.2nya
‎با این همه بدبختی با یه پدر که دم عیدی گوشه بیمارستان کلیه هاش از کار افتاده داره
... با یه مادر که تقریبا زمین گیر شده و نمیتونه مثل مادرای عزیز دیگه خونه تکونی ...

 


77 . شاعرانـــــــه‎ - Facebook
https://www.facebook.com/shaeerane
‎شاعرانـــــــه , Boston, Massachusetts. 443491 likes · 8197 talking about this.
Poems and writings instructive and beautiful.

 


78 . تاپیک جامع عید نوروز(از صفحه15 مخصوص نوروز 91) - تالار گفتگوی ...
www.iran-forum.ir/thread-165904.html
‎11 مارس 2011 ... امروز ميدانم که افسانه حاجی فيروز بسيار قديمی است و مردم ايران از بيش از ۳۰۰۰ سال
پيش بهار را با آمدن عمو ... حاجی فیروز در کوچه ها می گشت و دایره زنگی می زد و می خواند
: “حاجی فیروزم سالی یه روزم .” ...... بله عید هم مانند سکه دو رو دارد.

 


79 . مطالب جدیدتر - هـــــــــــر چــی مـی خــــــــوای - Blogfa
kasrap.blogfa.com/author-kasrap.aspx?p=4
‎لبخند تلخي به من زد كه يعني بله، ممكن است. بخاطر بازي بي‌‌رحمانه‌‌‌اي كه با او ..... و
صدایش همچنان در گوش قدیمی ترها بود:حاجی فیروزم سالی یه روزم .ولی کسی به فکر

 


80 . 398 - داریخمیین وبلاگیما! + بعداً نوشت مهم در ادامه مطلب - یک مدیر
www.to24.ir/list/www.irmp3.ir.html
‎امیدوارم سالی خوب و شاد و پر از مسیرهای درست پیش رو داشته باشین در سال نو با .....
این عاشق بیچاره چقدر حوصله داره حاجی فیروزم بـــله سالی یه روزم بـــله پنی یک:Searches related to حاجي فيروزم بعله سالي يه روزم بعله

 



81 . حاجی فیروز
www.fungozar.com/tag/حاجی-فیروز
‎یکشنبه, اسفند ۲۱م, ۱۳۹۰ | سرگرمی | دیدگاه‌ها برای حاجی فیروزه، سالی یه روزه! /
گزارش تصویری ..... بله، قسمتی از رستوران قرار است کافه بشود. در کی اف سی ما به
جز ...

 


82 . اسفند ٩۱ - از رودکی تا شهریار
sadrizadeh2.persianblog.ir/1391/12/
‎21 مارس 2013 ... حاجی فیروز بود-سالی یک روز بود. نویسنده: ... تصنیف قدیمی و خاطره انگیز «یکی
یه پول خروس» از جواد بدیع زاده + .... همه روزم پر از عطر گلاب است .... بله ما پادشاه می
خواهیم برای اینجور کارها»(روزنامه صوراسرافیل در تبعید شماره دوم).

 


83 . مزدیسنا - به نام ایزد منان
farvahar-ir.blogfa.com/post-19.aspx
‎حاجي فيروزم بله سالي يك روزم بله در زمان ساسانيان هم مراسم چهارشنبه سوري برگزار
مي‌شد اما به علت تقدس آتش هرگز روي آتش نمي‌پريدند بلكه به دوره اين آتش شادي و ...

 


84 . مرداد ۱۳۹۲ - سمل قدیم(زندگی)
abbasi-samal.blogfa.com/1392/05
‎يه داستاني از مجفر ملا غولملي تعريف كرده اند خورشيد حاجي تعريف مي كنه ميگه تو
..... ماندني مي گفت فيروز كوچك بود يه شب برنج رشته اي و آلو آب پز (سيب زميني)
..... یه روزم که من ... آقاي وزان از چه سالي به موسيقي علاقه مند شده و به عنوان خواننده مطرح
شديد را تا كنون توضيح دهيد. .... بله سفر ،مطالعه روزنامه ورزشي ،تلوزيون بازي
كودكان .

 


85 . خانه | پروفایلم به خودم ربط داره | جستجو | - آخرین مطالب سایت
3390.tk/list/پروفایلم+به+خودم+ربط+داره.html
‎من یه ذره بدون جرمم که داره با سرعت نور به سمت ابدیت میره یا شایدم یه اتم هلیم توی ....
سالی که گذشت یک اتفاق بد و یک اتفاق خوب داشته. .... حاجی فیروزه سالی یِه روزه ...
اگر به اندازه ی کافی از خودم پول داشتم، خیلی از "بله" و "چشم" گفتن ها و بسیاری از
..... زمونی گمونم بود اگه یه روزم عین دیروزم بشه وقتم تلف شده و از زندگی عقب موندم.

 


86 . قیمت اینترنت وایرلس پارس انلاین
4paieh.ir/news/قیمت-اینترنت-وایرلس-پارس-انلاین
‎زودپز ایرانی پارس انواع زودپز زودپز استاندارد زودپز ایرانی قیمت · راه اندازی و رفع
اشکال مودم وایرلس TP-LINK مدل TD-W … Nov 11, 2010 · بله . مودم را روشن کنید .

 


87 . قصه ی بچه های میبد ( مردم نگاری به زبان مردم )
naronjqala.persianblog.ir/
‎9 آگوست 2015 ... گفتم ننه یه شترگ (23) بری من بپز گف من پروامو (24) این گفا نیس .... درگرماگرم
گفتگوی زن ها صدای بچه سالی در راهروی خانه پیچید . ..... آغا کارش به جایی رسیده که
طلبون دختر بزرگون مره ، اون روزم رو میدون ده تا بزرگتر نشسه بودن مثل خر سرش زیر
انداخ رف باد آدمش مکردم . ... حاجی میرزا بله فهمیدم چه کسی می گویید.

 


88 . فقط تو می مونی با من ... فقط تو می خندی زیبا - بزرگترین آرشیو ...
noghtehkhat-ba.landindex.ir/.../فقط+تو+می+مونی+با+من+...+فقط+تو+می+خندی+زیبا
‎2 روز پیش ... حاجی فیروز کیست؟ حاجی فیروزه،سالی یه روزه،همه مي‌‌دونن،منم مي‌‌دونم،عید نوروزه. .....
بله. بُکُشید. با خوشدلی بکشید و شجاعانه بکشید. از لب بکشید از بوسه. قبرستان
را زیر و رو .... این روزا حال و روزم سرجاش نیست... یه غم كنج دلم لونه ...

 


89 . عمومی
kakifooornia.blogfa.com/
‎حاجی محمد جعفر در کتاب حقايق الا خبار در واقع حقايق تاريخ را بيان کرده است. ....
بله.اسفندياري شيخ عيدالله دشتي را كه ان ايام مقيم تهران بود به دشتي اورد تا به
سراغ علي سميل برود و صلح واقعي را في ما بين .... چنون روزم و كولم محك اشتن كه
فكراكو سرم شي خحك اشتن ... اگه چه سال دشتي خشك و كحطن سه چار سالي يه گووش بارو
نريهتن.

 


90 . مطالب طنز و خنده دار - آرنوشا
www.arnoosha.com/social/public/comic
‎تيمسار تواضع به خرج داد و گفت : بله!راننده تاکسي گفت : پسر مرض .... حاجي
فيروزه،سالي يه روزه،همه مي‌‌دونن،منم مي‌‌دونم،عيد نوروزه. ارباب خودم سلام عليکم،ارباب

 



91 . علم ورزش | ۳۰ دقیقه تمرین بدنسازی و هوازی بدون وزنه برای کل بدن
www.elmevarzesh.com/30-minute-fitness-and-aerobic-workout/
‎5 سپتامبر 2015 ... سلام، بله اما باید تغذیه درستی هم داشته باشید ... من قبلا ورزشکار بودم و دو سه سالی
هست بنا به شرایط کاری که ورزش نکردم و الان می خوام دوباره اول ...

 


92 . تا یار که را خواهد ... - سفر کـــــــــربلامون
peyvande2gane.blogfa.com/category/6
‎کنار همه دلتنگیای مجاز و غیرمجاز دلم ، این روزا اسیر یه واهمه ام ،. نمیدونم امسال ... روز اول
که دیدمت گفتم آنکه روزم سیه کند این ست. آخرین بار ... بین صحبتا گفتم حاج خانم
تا کی کربلایید؟ ... آقاهه: 15 تومن -من: دعاهاش کامله؟ - آقاهه: بله... - خانم x : جنسش
پلاستیکه... نه نمیخام!! - من: :||| ..... ارباب نمیدونم این آخر ِ سالی کدوم اهل ِ دلی رو
میطلبی.

 


93 . مطالب طنز و خواندنی [بایگانی] - MEHROOD ::: مهررود
mehrood.com/archive/index.php/t-70.html
‎1 مه 2012 ... ما هم میگفتیم: ما؟ می گفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر
بشین! ... گفت: فیروز آباد فارس! بعضی ها .... پسر : بله بله ! من اینجام ... یه روزم
مخاطب ِخاصّم ازم پرسید: چقد دوسَم ... sally. شنبه 29 مهر 91, 17:10. بچه ها خیلییییی
جالبه حتما بخونید. ..... بوووق: سلام حاجی فدات شم بوق: مسیرت کجاست؟

 


94 . مهر بانان: 01-03-12 - 01-04-12
mehrbannan.blogspot.com/2012_03_01_archive.html
‎1 مارس 2012 ... در این رابطه نه دشنامگویی و توهین های مرحوم ِ حاج آقا مطهری کار ساز ..... حاجی فیروزم
بله سالی یک روزم بله : اولا حاجی مسل تو نمیشه حاجی باید دلش ...

 


95 . دخترکی با طعم شکلات - روز مرگی
n-o-7-1.blogfa.com/category/6
‎اولیتمم با مدرسه های خودمه که یه ذره نوستالژی برام زنده بشه. .... بعله.. این همون ندای
همیشگیه.لوسین عاشق ندای این شکلی شده. نه ندای خوشگل و ارایش کرده و فیلان. .....
جشنی که آ ر ز و قراره بهار باشه و ا م ی د قراره حاجی فیروز. ... یه روزم برم خونه نوش
تمیز کاری. ..... ماهی یه بار شاااید اس میزد و سالی یه بار میدیدمش ولی همتون شاهدین چقد
من اینجا ...

 


96 . حاجی | داورنیوز - laserland.ir
fatemezahra.web.laserland.ir/list/حاجی.html
‎دانلود آهنگ جدید وحید حاجي تبار نام راستشو بگو با بالاترین کیفیت + متن آهنگ -
ترانه و آهنگ : داوود کریمی ..... بله خانم معلم - اره خانم- خیلی خانم - . ... روی دایره زنگی
می زد و این شعر رو می خوند: حاجي فیروزه،سالی یه روزه،همه می‌دونن،منم می‌دونم،عید نوروزه.
...... به روزم !!! | در خصوص تغذیه در کوهستان بايد بدانيم كه ... | در دومین سالگرد
یادبود .

 


97 . باران صدای بهار است | قطعه 26 |
www.ghadiany.ir/1389/5356
‎1 مارس 2011 ... صدای بهار شاید جرینگ جرینگ سکه های وردست حاجی فیروز باشد. ..... بار اومده عذر
خواهی می کنم چون ورد پرس مدام تذکر میده اونم به من که سالی یه بار کامنت می ذارم! ... با “
امام درغیبت است یا ما در حجابیم” به روزم سری بزنید. ..... گفتم: بله!

 


98 . کلبه فیروزه اﮮ ஜ محفلی پر از عطر حضور اسک دینی ها [بایگانی ...
www.askdin.com/archive/index.php/t-22146-p-7.html
‎از اونجایی که قرار بود دیروز دنیا تموم شه:Nishkhand: امروز واسه من یه اسمس اومد که
کلی خندیدم! ..... پسره یه 13 سالی سن داشت ، چاق و سفید و رنج نکشیده ، داشت می
رقصید قشنگ! ... «مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی» ... بله خواهر عزيزم، قرار نيست
صرفا براي اينكه شايد ما منتظر حقيقي نيستيم و يا ريا نشه و يا .... شب و روزم گریه
ناله زاری

 


99 . امیررضا دنیای مامان و بابا - خاطرات امیررضا
amiremaman.blogfa.com/cat-2.aspx
‎26 جولای 2010 ... باز دوباره از راه اومد بهار زیبا این حاجی فیروز می خونه ُ نغمه دلها ... رفتیم بلیط تله
کابین بگیریم که دیدیم بعله یه صفی داره اون سرش ناپیدا هرچی ..... مهمونها ۱۱ اومدند
بابا یزرگ و خانعمو و عموحسین( سالی یکبار میاد ایران و یکماه میمونه شنبه ... دیگه
برنامه هر روزم شده این: ۷ صبح بیدار میشم گل پسری رو با هزار ترفند و ...

 


100 . رضا اميرخاني: آن چه در وب راجع به من او نوشته‌اند (12)<font size="1"><br ...
ermia.ir/contents.aspx?id=708
‎13 ا کتبر 2011 ... دلم میخواد یه فیلم بذارم و با خانواده دور همی فیلم ببینیم و شاد باشیم. ... در كودكى،
پدر خود را از دست مى دهد و تحت نظر پدر بزرگش حاج فتاح، بزرگ مى شود. ... بعد هم

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 زمان : 14:58 بازدید : 779 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 66
  • بازدید امروز : 111
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 27,594
  • بازدید کلی : 498,356
  • کدهای اختصاصی